כמה עולה מדרסים

כמה עולה מדרסים
כמה עולה מדרסים

הזמינו מדרסים עוד היום ושימו סוף לכאבים ברגליים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

כמה עולה מדרסים ברשתות הפארם?

כמה עולה מדרסים ברשתות הפארם זוהי שאלה שניתן לגלות בקלות כאשר משוטטים ברשת וצופים באתרים המציעים מדרסים מוכנים ללא התאמה. כלומר, מדובר על מדרסים במידות כלליות כמו מידות נעליים שכל אחד יכול לרכוש בהתאם לסוג שלהם.

בין אם מדובר על מדרסים לספורטאים ובין אם מדובר על מדרסים לבעיות אורטופדיות המחירים חשופים לכל אך אין זה אומר שהמדרסים איכותיים. מדרסים כאלו לא יתנו פתרון אמיתי לאנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות או שיש להם צרכים רפואיים או בריאותיים.

ייתכן והם יספקו אנשים מסוימים אך לא באמת יהיו מתאימים למנח כפות הרגליים הספציפי שלהם, לא יתקנו את הליקויים, לא ישמרו על היציבות ולא יחלקו את העומס באופן שווה על כפות הרגליים. לפיכך, כמה עולים מדרסים היא אינה שאלה עיקרית כשיש צורך לעשות התאמה יסודית ומקיפה.

 

כמה עולה מדרסים בהתאמה אישית?

גם במקרה של התאמה אישית השאלה כמה עולה מדרסים אינה רלוונטית מכיוון שכל אדם צריך התאמה אינדיבידואלית לצרכים שלו.

למשל, אנשים הסובלים מדורבן צריכים יותר תמיכה רכה באזור העקב, אנשים הסובלים מפלטפוס צריכים התאמת מדרסים ביומכניים קשיחים, אנשים שכפות רגליהם פונות כלפי חוץ או פנים צריכים תיקון למנח הרגליים, אנשים עם רגל אחת קצרה יותר צריכים הגבהה במדרס.

כל הצרכים הללו ואחרים מעלים שאלה של התאמה נכונה ואיכות ולא שאלה של כמה יעלו מדרסים.

 

כמה עולה מדרסים דרך קופות החולים

כמה עולה מדרסים דרך קופות החולים לא ניתן לדעת עד שעושים התאמה אישית. למרות זאת, ניתן כן לדעת מה תהיה ההשתתפות העצמית או המחיר המסובסד ובאלו מכונים אורטופדיים שבהסדר ניתן לרכוש את המדרסים.

קופות החולים מציעות סבסוד שונה למבוטחים ביחד עם הפנייה מאורטופד וכל מבוטח צריך לבדוק בקופה שלו או בביטוח המשלים את הזכאות שלו לרכישתם.

 

כמה עולה מדרסים דרך הביטוח הפרטי

לאנשים רבים יש ביטוחים בריאותיים פרטיים כמו הפניקס, הראל, מגדל וכד'. בהתאם למסגרת הפוליסה חשוב לבדוק האם מקבלים החזר כספי מלא או חלקי עבור ציוד רפואי כמו מדרסים.

כמה עולה מדרסים לא ניתן לדעת, אך ניתן לבדוק עם חברות הביטוח האם מגיע החזר. במידה והפוליסה מציינת סעיף של החזר על מכשור אורטופדי, יש לשלוח לאחר הקנייה קבלות מקוריות בצירוף טופס תביעה לחברת הביטוח.

 

איך נקבע מחיר המדרסים?

כמה עולה מדרסים יהיה ניתן לדעת לאחר אבחון ובדיקה של כפות הרגליים במכון האורטופדי מכיוון שלבדיקה יש השפעה על המחיר. אם כן אלו פרמטרים ישפיעו על המחיר?

  • הבעיה האורטופדית שאליה צריך להתאים את המדרסים
  • שיטת המדידה של כפות הרגליים
  • חומרי הגלם מהם מכינים את המדרסים
  • התאמות שונות שיש להכניס למדרסים
  • סוג הנעליים אליהן מתאימים את המדרסים
  • העבודה המושקעת במדרסים
  • זמן הייצור שלהם
  • המשקל שלהם ומספר השכבות
  • האחריות על המדרסים

 

ענף המדרסים הוא שוק תחרותי

כמה עולה מדרסים זו שאלה שצריכה לעלות כאשר עושים השוואת מחירים בין המכונים האורטופדיים. למרות שלא ניתן לדעת את המחיר המדויק אלא רק לאחר האבחון, ניתן לקבל הצעת מחיר כללית ולבדוק אותה בהתאם להצעות אחרות.

ענף המדרסים הוא שוק תחרותי כמו בכל ענף אחר ולכן המחירים לא יהיו דומים בין מכון למכון. מה שחשוב יותר לבדוק זה את הצורך הרפואי על מנת לקבל מענה איכותי ואפשרות לתפקוד אופטימלי.

ההפרש בין המחירים הוא מהסיבה ששוק זה פרוץ ואינו נמצא בפיקוח ולכן כל מדרסן קובע את המחיר שלו בהתאם לפרמטרים שהוזכרו.

 

כיצד בוחרים מכון אורטופדי איכותי?

מלבד השאלה כמה עולה מדרסים, לפני שבוחרים במכון אורטופדי איכותי חשוב לקבל המלצות מהאורטופד, ממכרים או באמצעות חוות דעת ופורומים שונים באינטרנט.

חשוב להקפיד שהמדידה תהיה בישיבה ולא בעמידה ולפי המלצות האורטופד.

לאחר שמקבלים את המדרסים צריך לחזור לאורטופד לביקורת כדי שיראה אם לא צריך לבצע במדרסים שינויים בהתאם לכפות הרגליים ובהתאם לסוג הנעליים.

אם הנעליים עקומות או שחוקות חשוב לרכוש נעליים מתאימות למדרסים החדשים. המדרסן במכון האורטופדי צריך להיות זמין ולאפשר את ההתאמות והתיקונים כחלק מהמחיר אותו משלמים.

ישנה גם משמעות רבה למקצועיות ולידע שלו ולא רק למילוי הוראות האורטופד. גם הניסיון והמיומנות שלו חשובים על מנת שהמדרסים יעניקו דריכה מיטבית.

מדרסים קשיחים, רכים, ביומכניים או רפידות לבעיות אורטופדיות ולצרכים שונים.

בדרך כלל רפידות בהתאמה אישית מתאימות למי שסובל מירידה בשכבה השומנית בכף הרגל וצריך ריכוך.

ניתן לדעת האם המחיר של המדרסים סביר בהתאם למדידות ולאיכות חומרי הגלם כבר בהתחלה. ביחד עם זאת מומלץ להשוות מחירים באופן כללי בין 2-3 מכונים אורטופדיים.

זה לא נשמע אמין. לוקח כשבוע לייצר מדרסים איכותיים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית