מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים בהתאמה אישית
מדרסים בהתאמה אישית

כל המדרסים מותאמים לצרכים שלכם מרוכזים במקום 1!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מדרסים בהתאמה אישית לפי מבנה הרגל

מדרסים בהתאמה אישית הם מדרסים המורכבים לפי מידה, צורת ומבנה כפות הרגליים. כשם שקונים בגד בהתאמה אישית והוא נתפר על פי המידות שלכם, כך גם המדרסים. בדומה לכך גם האיכות. ככל שהמדרסים יהיו עשויים מחומרים איכותיים יותר, כך הם יגנו על הרגליים בצורה אופטימלית.

לכל אחד יש צורת רגליים שונה ועל אחת כמה וכמה רגל ימין שונה מרגל שמאל. כלומר, ההתאמה צריכה להיעשות לכל רגל. לא ייתכן שייצרו מדרסים רק על פי בדיקה של אחת מהרגליים. גם הדיוק קריטי בהתאמת מדרסים. מידות לא מדויקות עלולות לעשות את ההיפך הגמור מהמטרה לה נועדו המדרסים.

 

דיוק בבניית מדרסים בהתאמה אישית 

הדיוק בבניית מדרסים בהתאמה אישית הוא קריטי לצורך הגנה ויישום המטרות האורטופדיות לשמן המדרסים מיוצרים. 

  1. המדרסים צריכים להיות אלסטיים
  2. לתמוך בקשתות של כפות הרגליים
  3. לשלב בולם זעזועים על מנת לספק הגנה לרגל
  4. להגן על הרגליים מבחינה אורטופדית כדי שיהיו יציבות

 

ככל שרמת הדיוק גבוהה יותר בייצור מדרס בהתאמה אישית, כך המוצר עונה על הצרכים של המטופלים ומספק להם איכות ויעילות.

 

למי מתאימים המדרסים?

כל אדם הסובל מבעיה אורטופדית כמו: קשת גבוהה מדי, כף רגל שטוחה (פלטפוס), דורבן (דלקת הגורמת לבליטה), פריצת דיסק, בעיות גב, בעיות בברכיים, מנח רגליים מעוות או אדם הסובל מכאבים בקרסוליים, בגב ובראש חייב להיבדק ולהצטייד במדרסים נוחים. מדרסים בהתאמה אישית ימנעו כאבים, יקלו על כאבים קיימים וישפרו את אורח החיים שלכם באופן משמעותי.

מדרס מותאם אישית הוא הפתרון האידיאלי לאנשים העוסקים בספורט על בסיס קבוע, לרופאים או מורים העומדים שעות רבות על הרגליים, למדריכים ומטיילים מטיבי לכת, לילדים הסובלים מכאבי גדילה ומפגמים גנטיים בכפות הרגליים, לחיילים שמתאמנים, שומרים או עוסקים בפעילות מבצעית ועוד. 

 

שיטות להתאמת המדרסים

  • שיטת הספוג – שיטה נפוצה למדידת מדרסים בהתאמה אישית היא באמצעות הטבעת כפות הרגליים בתבנית עם ספוג המעתיק את צורת הרגל של המטופל.
  • השיטה הפולימרית – עוטפים את הרגליים בכפפות פולימריות בישיבה ומעתיקים את צורתן מבלי עומס המשקל של הגוף.
  • שיטת הלחיצה – לחיצה על מקומות מסוימים ברגליים בתוך תבנית תוך כדי עיצוב ידני המדייק בצורת הקשת וכד'.
  • שיטת הגבס – באמצעות תחבושות גבס עוטפים את כפות הרגליים כשהמטופל יושב. לאחר שהגבס מתייבש, מסירים ומקבלים תבנית מדויקת שמשמשת כדגם להתאמה אישית .
  • שיטה דיגיטלית – מודדים את כפות הרגליים באמצעות סורק אלקטרוני ממוחשב. 

 

בחירת מכון אורטופדי ליצירת מדרסים בהתאמה אישית

במכון האורטופדי בו מייצרים מדרסים בהתאמה אישית נערך תשאול למטופל לפני בחירת השיטה הרצויה כך שבמהלך הכנת המדרסים יש את כל האינפורמציה הדרושה על מנת ליצור את המדרסים על פי הצורך האינדיבידואלי של המטופל. המדרסים מהונדסים באמצעות מומחים שבקיאים בכל השיטות והתאמתן לכל מטופל.

הם יודעים לשמור על הדיוק ולסייע לפתור את הקשיים האורטופדיים והבעיות מהם המטופלים סובלים. על מנת להיות מומחה בתחום לא צריך להיות אורטופד אך צריך להיות בעל כישורים הנדסיים עם ניסיון כי בכל זאת עוסקים בבריאותם של בני אדם.

לא פעם קמים שרלטנים הטוענים שהם מומחים בהתאמת מדרסים ולמעשה אין להם כל ידע במבנה האנטומי של הרגליים. הם לא רק מייצרים מדרסים "המתאימים" לכל במסות, אלא אף מוכרים אותם ביוקר. מי שמתפתה לרכוש אותם הם אנשים שגם משלמים הרבה וגם ימשיכו לסבול מכאבים ועיוותים ברגליים.

 

עצות לבחירת מכון אורטופדי מקצועי

כשרוצים לרכוש מדרסים בהתאמה אישית חשוב לקבל המלצות למכון אורטופדי בעל מוניטין, מוכר ומנוסה. את ההמלצות ניתן לקבל מהרופא האורטופד, פורומים מקצועיים בנושא וישנם רבים כאלו באינטרנט, המלצות של אנשים מקבוצות בפייסבוק שמזינים אחד את השני במידע רלוונטי, המלצות של מכרים ובני משפחה שאורח החיים שלהם השתנה מהבסיס לאחר שהחלו ללכת עם מדרסים ועוד'. לאחר בחירת המכון הרצוי חשוב לבדוק את הידע של מהנדס המדרסים ובאיזו שיטה הוא משתמש.

מעבר לבדיקה הראשונית בה הוא ממשש את כפות הרגליים ומברר ממה אתם סובלים, כמה שעות אתם עומדים על הרגליים וכד', הוא יתאים את השיטה שתיתן לכם את המענה הטוב ביותר לאיזון, יציבות והזרמת הדם לכפות הרגליים. ככל שתבחרו במכון מקצועי ומיומן, כך תוכלו להתאים את המדרסים לצרכים המדויקים שלכם.

המדרסים יכולים להחזיק לאורך שנים. ככל שמשתמשים בהם יותר הם מתבלים ולכן מומלץ להחליף אותם כל 3-5 שנים.

כן. בדרך כלל המכונים מעניקים 3 שנות אחריות על המדרסים.

מדרסים מותאמים הם מדרסים אורטופדיים. כאשר הם מוצרים גנריים בלי התאמה הם לא יהיו יעילים ואף יגרמו לכאבים ואי נוחות.

מדרסים איכותיים מייצרים דינמיות ותנועות מדויקות, מונעים חבלות, בולמים זעזועים, מחלקים את עומס המשקל ומעניקים איזון ויציבות לרגליים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית