מדרסים ביו דינמיים מחיר

מדרסים ביו דינמיים מחיר
מדרסים ביו דינמיים מחיר

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מהם מדרסים ביו דינמיים?

מדרסים ביו דינמיים הם מדרסים שנועדו לטפל ולתקן את מנח כפות הרגליים באופן איטי על מנת לכוון אותן לצורה הרצויה. זהו תהליך שמשפר כאבים ומפזר את העומסים על שתי הרגליים בצורה שווה.

באופן הזה חל שיפור גם בכאבי גב, ברכיים ואיברים נוספים בגוף הנוצרים כתוצאה מהעומס. אנשים עם בעיות אורטופדיות כמו: קשת גבוהה, פלטפוס, דורבן, אצבעות פטיש, מורטון נוירומה, הלוקס ולגוס וכד', יכולים לשפר בצורה משמעותית את העיוותים השונים ולהעניק לרגליים אנרגיות מחודשות.

כאשר מתאימים מדרסים ביו דינמיים מחיר המדרסים הוא אחד מהפונקציות שיש לקחת בחשבון בגלל החומרים ומספר השכבות שהם מכילים.

 

מדרסים ביו דינמיים מחיר המושפע ממספר השכבות

כשמדובר על מדרסים ביו דינמיים מחיר החומרים שמוכנסים לחמשת שכבות המדרס מייקר את העלות הכוללת שלהם. השכבות עשויות מדרגות קשיחות שונות על מנת להתאים לצרכים ספציפיים.

אחד החומרים נקרא פוליאתלין. זהו חומר תרמו פלסטי קשיח וגמיש המשתנה בטמפרטורה גבוהה ולכן ניתן לעצב באמצעותו מדרסים בהתאמה אישית בצורה מדויקת על פי צורת כפות הרגליים. אך חומר זה אינו היחיד.

כשמתאימים מדרס ביו דינמי מחיר הדחיסות של חומרים אחרים וכושר הספיגה שלהם יהיה פקטור נוסף בהתאם לדחיסות שלהם. למשל, PORON XRD הוא חומר איכותי ויקר הבולם זעזועים פי 9 מחומרים אחרים.

 

מדרסים ביו דינמיים מחיר המושפע משילוב נכון של חומרים

כאשר מתכוונים לרכוש מדרסים ביו דינמיים מחיר המדרס יהיה בהתאם לשילוב החומרים שהוזכרו ואחרים. זהו מדרס המשלב חומרים רכים וקשיחים על מנת שהמדרס יתאים את עצמו למנח כפות הרגליים ולבעיה אותה יש לפתור.

לפיכך, עד שלא נעשה אבחון מקיף של כפות הרגליים על ידי מומחים לא ניתן לדעת את המחיר המדויק של המדרסים. אפשר לקבל הצעת מחיר רק לאחר אבחון ומדידה הנעשית באמצעות טכניקות שונות כמו תחבושות גבס, ספוג או סריקה ממוחשבת של כפות הרגליים.

 

מדרסים ביו דינמיים מחיר הכולל אחריות

כאשר רוכשים מדרסים ביו דינמיים מחיר המדרסים כולל אחריות מלאה. כל מכון אורטופדי יעניק אחריות של שנה או יותר בהתאם למדיניות שלו. ביחד עם זאת האחריות מאפשרת לבצע מעקב וביקורת כל חצי שנה עד תום תקופת האחריות כדי לבדוק האם השינויים שמחוללים המדרסים הביו דינמיים אפקטיביים.

במידת הצורך מבצעים תיקונים בעת הביקורת. חשוב לדעת שלאחר 5 שנים יהיה צורך להחליף את המדרסים ולכן גם זהו פקטור שיש לקחת בחשבון.

 

מדרסים ביו דינמיים מחיר – ההבדלים במכונים השונים

כאשר מחליטים להתאים מדרסים ביו דינמיים מחיר המדרסים בהתאמה אישית יהיה שונה בין מכוני האורטופדיה השונים בשל מספר גורמים:

 

  • מקצועיות ומומחיות צוות המכון האורטופדי
  • איכות העבודה
  • שימוש בחומרים איכותיים
  • מספר השכבות מהן בונים את המדרס
  • עובי השכבות
  • התאמת המדרסים לצורך הספציפי של המטופל
  • עמידות המדרסים
  • הטכנולוגיה בה משתמשים למדידה ולייצור המדרסים
  • אחריות הכוללת ביקורת ומעקב

 

כיצד תדעו שהמכון האורטופדי מהיימן?

על מנת לייצר מדרסים ביו דינמיים צריך אנשי מקצוע שלמדו והוסמכו לכך. מכון אורטופדי מחזיק מומחים עם תעודות הסמכה כמו פודיאטור המוסמך לטפל בבעיות אורטופדיות, אורטוטיסט שלמד התאמת עזרים רפואיים למטופלים ומוכר במשרד הבריאות או פיזיותרפיסט עם רישיון ממשרד הבריאות והכשרה בתחום המדרסים.

לכן כאשר מתאימים מדרסים ביו דינמיים מחיר המדרס יהיה בהתאם לרצינות ולמקצועיות המושקעת באבחון, במדידה ובייצור. בנוסף, אין צורך להתבייש ולבקש שיציגו בפניכם תעודות הסמכה בשל העובדה ששוק המדרסים הוא פרוץ וכל אחד יכול לעסוק בו ולהתיימר שהוא מומחה בתחום.

 

ניסיון וותק בתחום המדרסים

מלבד מומחיות והסמכה צריך לבחור במכון אורטופדי עם וותק וניסיון בתחום המכיר את כל סוגי המדרסים ובעל הצלחות מוכחות. כמו בכל תחום אחר המוניטין של המקום מייקר את עלות המוצרים שהוא מוכר.

לפיכך, כשמתאימים מדרסים ביו דינמיים מחיר המדרסים במכון אורטופדי בעל שם יהיו יקרים יותר.

האם זה מוצדק? לא בהכרח. חשוב לקבל המלצות ממכרים שהתנסו בהתאמת מדרסים, לבדוק על אלו מכונים ממליץ האורטופד, אלו מכונים עובדים עם קופות החולים בהסדר ואף לבדוק באתרי האינטרנט חוות דעת של חוכמת ההמונים.

מומלץ גם לפנות לקופת החולים ולבדוק אם אתם זכאים להשתתפות ברכישת המדרסים. כאשר מדובר על מדרסים ביו דינמיים מחירים של קופות החולים עלולים להפתיע ולהוזיל את ההוצאות בצורה משמעותית.

את המקצועיות של המכון האורטופדי, החומרים בהם הוא משתמש, האם עובד עם קופות החולים או הביטוח הפרטי וכמובן את עמידות המדרסים.

לא. אך הם ישפרו את מנח כפות הרגליים ויעניקו נוחות על מנת לתפקד באופן מלא.

מידת קשיחות בהתאם לאבחון שנעשה בכפות הרגליים.

ברוב המכונים האבחון והמדידה כלולים במחיר.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית