מדרסים לדורבן מחירים

מדרסים לדורבן מחירים
מדרסים לדורבן מחירים

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מדרסים לדורבן מחירים המושפעים מגורמים שונים

כאשר מחפשים מדרסים לדורבן מחירים שלהם יכולים להיות יקרים או זולים בהתאם למקום ולמקצועיות שלו, לחומרים, לשיטת ההתאמה, לשכבות המדרסים, לעובי, לעבודה המושקעת בהם, לייצור שלהם, לאחריות וכד'.

אומנם המחיר הוא פקטור שמשתנה ממקום למקום, אך כשמדובר בדורבן אסור להתפשר על איכות המדרסים כיוון שזוהי בעיה שחייבים לטפל בה.

כאן המטופל צריך להחליט אם הוא קונה מדרס עקב מסיליקון מובנה ללא התאמה או הולך על התאמה אישית של מדרסים. לפני שמחליטים חשוב לדעת קצת על הדורבן.  

 

מהו הדורבן והשלכותיו?

דורבן הוא בליטה מחוספסת הדומה לקוצי הדורבן ונמצאת בעקב. לעיתים יכולים להופיע גם מספר דורבנות. הבליטות הללו הם תוצאה של רצועה מנוונת.

בקשת כף הרגל יש רצועה הנמתחת לאורך בין העקב והבהונות. הרצועה הזו אחרית לכיווץ ומתיחת הקשת בעת הדריכה.

כאשר היא מתנוונת נוצרת דלקת שהביטוי שלה הוא בליטה או בליטות בעקב. הניוון של הרצועה נוצר בעקבות עומס על אזור אחד כתוצאה מעודף משקל, מאמץ יתר, נעליים לוחצות וצרות כמו נעלי עקב או נעליים שחוקות, אנשים הנוטים לפלטפוס וכד.

במצב של דורבן לאדם יש כאבים ניכרים בקשת בעת הדריכה, בעיקר בצעדים הראשונים של היום וחוסר נוחות מהבליטה שנוצרה בעקב.

אחד מהטיפולים היעילים ביותר לדורבן הוא באמצעות מדרסים העשויים משכבות רכות על מנת שהדריכה תהיה אופטימלית ונטולת כאב. לפיכך, כאשר מתאימים מדרסים לדורבן מחירים של החומרים והשכבות במדרס יהיו יקרים יותר ממדרס עקב סיליקון ללא התאמה.

 

מדרסים לדורבן מחירים מומלצים

אם חוזרים לשאלה מה עדיף – מדרסים לדורבן מחירים יקרים של התאמה אישית או מחירים זולים של מוצר מדף, ההמלצה תהיה חד משמעית מדרסים בהתאמה אישית בשל היתרונות הרבים שלהם לטיפול בדורבן.

  • מדרסים בהתאמה אישית מותאמים למבנה וצורת כפות הרגליים הספציפיות.
  • לכל אדם מבנה ומנח אחר של כפות הרגליים.
  • רגל ימין לא דומה לרגל שמאל וכאשר יש דורבן בשתי כפות הרגליים ההתאמה ביניהן תהיה שונה.
  • לכל אדם צרכים שונים. למשל, לאדם עם פלטפוס יתאימו מדרסים קשיחים עם תמיכה רכה בעקב ולא מדרסים רב שכבתיים.
  • המדרסים המותאמים מחלקים את העומס על כפות הרגליים בצורה שווה ולא על אזור אחד.
  • המדרסים המותאמים מכילים חומרים אנטי בקטריאליים ומאווררים את כפות הרגליים לצורך ריפוי.
  • המדרסים המותאמים עשויים מחומרים המזרימים דם וחמצן לכפות הרגליים לצורך ריפוי טבעי של הדורבן.
  • המדרסים המותאמים יפחיתו את הסיכויים לדורבן חוזר.
  • המדרסים המותאמים יפחיתו את הכאבים באופן משמעותי.
  • המדרסים המותאמים מכילים שכבת בולם זעזועים המסייעת ליציבות ביחד עם חומרים רכים המסייעים לריפוי הדורבן ולדריכה אופטימלית.

 

מדרסים לדורבן מחירים הניתנים להוזלה

גם אם החלטתם לרכוש מדרסים לדורבן בהתאמה אישית ייתכן ותוכלו להוזיל אותם. מבוטחי קופות החולים זכאים לסבסוד חלקי עבור מדרסים בהפניית אורטופד לבעיות מסוג זה.

אומנם מדובר על מכונים אורטופדיים שבהסדר ולא ניתן לבחור בכל מכון, אך אין זה אומר שהם לא מקצועיים, אלא להיפך. מלבד קופות החולים תוכלו להפעיל את ביטוח הבריאות הפרטי בהתאם לפוליסה.

אם אתם מקבלים גם סיוע לרכישת עזרים אורטופדיים מהביטוח הפרטי, לאחר הרכישה תוכלו לשלוח את הקבלות המקוריות ולקבל החזר חלקי ואולי אף מלא על המדרסים.

לא רק שיש להתאמת מדרסים לדורבן מחירים הניתנים להוזלה, ניתן אף לבדוק את הזכאות דרך הביטוח הלאומי במקרה של אנשים המקבלים קצבת נכות או קצבת נפגעי תאונות עבודה.

 

מדרסים לדורבן מחירים משתלמים

על מנת לרפא דורבן או למנוע אותו אין ספק שצריך מדרסים. לא רק שיש להתאמת מדרסים לדורבן מחירים שניתן להוזיל, אלא אף מחירים משתלמים לעומת טיפולים אחרים בהם ניתן לטפל בדורבן.

בהשוואה לטיפול מדרסי דורבן מחירים של טיפולי הלם חשמליים המשלבים פיזיותרפיה או טיפול מנואלי יהיו יקרים לטווח הקצר ואילו המדרסים יהיו אולי יקרים יותר אך ישתלמו לטווח הרחוק.

 

ומה עושים בלילה?

אנשים הסובלים מדורבן מתלוננים על כאבים בלילה מכיוון שהרצועה האורכית נותרת רפויה ולא מתוחה. על מנת לסייע להם ניתן  לרכוש סד לילה שאותו מתקינים על הרגל בזווית הרצויה עד 90 מעלות ולחוש הקלה משמעותית בכאבים. כאשר מתאימים מדרסים לדורבן מחירים שלהם יהיו זולים יותר ברכישת סד לילה ולכן חשוב לבדוק מבצעים הכוללים את שתי האפשרויות.

 

ההבדלים בין המכונים השונים

כפי שקיים הבדל בין התאמה אישית למוצרי מדף כך לרכישת מדרס לדורבן מחיר שונה בין מכון למכון. לפיכך חשוב להשוות מחירים ולוודא שלרכישת מדרסים לדורבן מחירים סבירים ולא מוגזמים יתר על המידה.

במידה והדורבן משמעותי חשוב לטפל בו באמצעים נוספים.

טיפולים חשמליים, פיזיותרפיה, טיפולים מנואליים וסד לילה.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית