מדרסים לכאבי גב

מדרסים לכאבי גב
מדרסים לכאבי גב

מדוע כואב לנו הגב?

כאבים בגב נפוצים מאוד בקרב האוכלוסייה בעיקר אצל אנשים עם עודף משקל, נשים בהיריון, ספורטאים, ישיבה לא נכונה, עמידה ממושכת, צריכת אלכוהול וסיגריות, אנשים במצבי לחץ וחרדות, במצבים של יציבות לקויה, יתר מאמץ גופני, הרמה לא נכונה של ציוד כבד או תנועה לא נכונה.

ביחד עם זאת ישנם כאבים הנובעים מפריצות דיסק בעיקר בגב התחתון, עקמת, פציעות, נעליים לא מותאמות, התכופפות  לא נכונה וכד'. הכאבים יהיו מלווים לעיתים בנפיחות, בהקרנות לאזור הישבן או הרגליים, דלקות ועוד. הלחץ המופעל על הגב הוא רב ויכולים להיות לו גורמים רבים המחייבים טיפולים שונים כמו מדרסים לכאבי גב.

הזמינו מדרסים עוד היום ושימו סוף לכאבים בגב!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

 

מתי צריך מדרסים לכאבי גב?

מדרסים לכאבי גב להפחתת הלחץ

מכיוון שעומס על הגב נובע פעמים רבות מחוסר חלוקה נכונה של משקל הגוף על כפות הרגליים, מדרסים לכאבי גב יסייעו בחלוקתו הנכונה על שתי כפות הרגליים כדי להפחית את הלחץ. מדרסי כאבי גב יסייעו לבלימת הזעזועים בעת התנועה וליציבות כאשר הם מותאמים לצורת ומבנה כפות הרגליים.

למשל, אנשים הסובלים מעיוותים בכפות הרגליים כמו פלטפוס או רגליים הנוטות פנימה או החוצה יצליחו להפחית את העומס על הגב באמצעות המדרסים.

 

מדרסים לכאבי גב להפחתת הכאבים

מדרס לכאבי גב במידה מדויקת של כף הרגל המוריד את הלחץ מאזור הגב יסייע גם להפחתת הכאבים. לא מדובר על כאבים כתוצאה משרירים תפוסים להם יש לבצע תרגילים ומתיחות או לתת מנוחה לשריר, אלא על כאבי גב מתמשכים בשל יציבה לקויה, הליכה לא נכונה, חולשה הנובעת משחיקה וכד'.

 

כיצד מונעים כאבי גב?

על מנת למנוע כאבי גב יש לתחזק אותו לא רק באמצעות מדרסים לכאבי גב. חשוב לעסוק בפעילות ספורטיבית מתונה כמו פילאטיס העובד על שרירי הליבה ומייצבי הגב, שרירי הבטן וכד'. כששרירי הבטן חזקים גם הגב יהיה חזק. לכן פעילויות נוספות המחזקות את שרירי הבטן יחזקו גם את הגב.

ניתן לשחות, לרכב על אופניים ולעשות הליכות שימנעו ניוון של החוליות וכאבים. לפני פעילות גופנית יש לעשות חימום לשרירים, ללמוד לשבת על כיסא המותאם לשולחן ולעשות הפוגות תנועתיות בעת ישיבה ממושכת, לנעול נעליים רחבות ונוחות ולא נעליים לוחצות או נעלי עקב המגבירות כאבי גב וכמובן למנוע את הכאבים באמצעות מדרסים.

 

טיפול בכאבי גב

  • פעילות גופנית לחיזוק שרירי הבטן.
  • טיפולי פיזיותרפיה.
  • טיפולים כירופרקטים.
  • טיפולים אלטרנטיביים.
  • נעליים אורטופדיות או מדרסים לכאבי גב.
  • הנעלה נכונה ללא עקבים או עקבים עד 4 ס"מ.
  • כוסות רוח.
  • עזרים אורטופדים כמו חגורת גב.
  • תרופות אנטי דלקתיות במקרים של דלקת.
  • זריקות.
  • ניתוחי גב.

 

יעילות של מדרסים לכאבי גב

מלבד חלוקת העומס, בלימת זעזועים, יציבות ותמיכה לכפות הרגליים, להתאמת מדרסים לכאבי גב יש יכולת לתקן את צורת מנח כפות הרגליים הנובעת מקשת גבוהה, רגליים שטוחות וליקויים אורטופדיים נוספים הגורמים לכאבי גב. בין היתר הם מסייעים להגדיל את טווח התנועה ולהתאים לבעיות ספציפיות.

את המדרסים בונים מחומרים קשיחים וגמישים או רכים על פי הצרכים של הנבדקים. כאשר אדם סובל מכאבי גב בשל פלטפוס יתאימו לו מדרסים ביומכניים קשיחים. לאדם הסובל מקשת גבוהה יוסיפו תמיכה מינימלית לקשת כדי להפחית את הכאבים. במקרה של רגליים פונות כלפי פנים או חוץ, תיקון מנח כפות הרגליים יסייע לכאבים.

בנוסף, המדרסים מסייעים להזרמת הדם לכפות הרגליים כך שהאנרגיות מופנות גם להקלה בכאבים של איברים נוספים כמו הגב, הברכיים או האגן.

 

מדוע לבחור בהתאמת מדרסים לכאבי גב?

מבין כל הטיפולים או הדרכים למנוע כאבי גב, מדרסים לכאבי גב מומלצים כדרך טיפול משמרת ולא חודרנית כמו ניתוחים. למדרסים אין השלכות רפואיות או סיבוכים וההשפעות שלהם יותר חיוביות מאשר שליליות. בנוסף, הם זולים, קלים לשימוש, נכנסים לכל סוגי הנעליים ומתאימים לעבודה, לבילוי בערב או לפעילות גופנית.

הם מקלים על הכאבים בכל שעה מהיום ומתאימים לאנשים שאינם רוצים לפתח תלות בתרופות, זריקות או טיפולים משמרים אחרים ממושכים ומעייפים.

 

כיצד מתאימים מדרסים לכאבי גב?

כדי להתאים מדרסים לכאבי גב יש לעבור אבחון במכון אורטופדי על מנת לדעת מדוע יש כאבים, היכן הם ממוקדים, מתי חשים בהם יותר ומתי פחות, מה ניסינו לעשות ומה לא, מה הצרכים שלנו ומה הציפיות. לאחר האבחון מבצעים מדידה מדויקת של כפות הרגלים באחת מהשיטות השונות ומקבלים מדרסים מותאמים שיביאו לתוצאות טובות ולשיפור מצב הגב.

ברוב המכונים האורטופדיים מודדים באמצעות תחבושות גבס או בסורקים ממוחשבים.

מדרסים רכים ומרופדים עם תמיכה בהתאם לבעיית הגב.

במידה וסובלים מדפורמציות שונות בכפות הרגליים הנעליים יהיו יעילות כמו מדרסים.

ייתכן והמזרן אינו מתאים ויש להחליפו.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית