מדרסים לנעלי עקב

מדרסים לנעלי עקב
מדרסים לנעלי עקב

כל המדרסים מותאמים לצרכים שלכם מרוכזים במקום 1!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מדוע נעלי עקב לא טובות לכן?

נשים רבות שרוצות להיראות אופנתיות ובעלות רגליים מחוטבות, גבוהות יותר ומרשימות נועלות נעלי עקב לעבודה, לבילויים וישנן כאלו שלאורך כל היום.

כשמדובר על עקבים בגובה של 4 ס"מ אין בעיה להלך עם עקבים במידה והם נוחים. אך עם האוכל בא התיאבון ונשים רבות מאתגרות את עצמן עם עקבים גבוהים יותר. מעבר לכך נעלי עקב בנויות בדרך כלל מחלק קדמי צר יותר הלוחץ על האצבעות.

במצב כזה בו יש לחץ על האצבעות ולחץ על הרגליים והגב בשל משקל הגוף והקשת הגבוהה שנוצרת, הנשים חשות בכאבי גב ומפתחות תופעות שונות ולא נעימות כמו: דורבן בעקב, הלוקס ולגוס, אצבעות פטיש, יבלות, חוסר יציבות ועוד, עליהן הן משלמות כשהן מגיעות לגיל 40.

זו הסיבה שהאורטופדים ממליצים ללכת עם עקבים רק עד גובה 4-5 ס"מ ולא יותר או לשלב איתם מדרסים לנעלי עקב.

 

אלו תופעות מפתחות נשים עם נעלי עקב?

  • דלקת בגיד האכילס
  • הלוקס ולגוס
  • דורבן
  • אצבעות פטיש
  • בעיות בעמוד השדרה ובברכיים
  • יבלות
  • כאבים בכריות האצבעות וכף הרגל
  • חוסר יציבות בשל אי יכולת למנוע זעזועים

 

כיצד מדרסים לנעלי עקב מסייעים?

בין אם מדובר על מדרסים לנעלי עקב ובין אם על מדרסים לנעליים אחרות, המטרה שלהם היא לשפר ותקן מנח כפות רגליים. בנוסף, הם מכילים חומרים המסייעים לבלימת הזעזועים המעניקה יציבות לרגליים, תומכים בכפות הרגליים, מונעים כאבים ומטפלים בבעיות אורטופדיות.

אבל ההישג הכי חשוב שלהם הוא היכולת לחלק את העומס ומשקל הגוף בצורה שווה בין שתי הרגליים ולא להעמיס רק על אזור אחד. נשים שלא מוכנות לוותר על עקבים אך גם לא מוכנות לשלם את המחיר היקר בנעילתם, יכולות להתאים מדרסי נעלי עקב דקים ונוחים וביחד עם זאת להוריד קצת את הגובה.

 

מדרסים לנעלי עקב אלגנטיות

מדרסים לנעלי עקב אלגנטיות צריכים לפתור את בעיית הנוחות והדפורמציות השונות של הנשים. הם יסתתרו להם בתוך הנעליים ולא יקלקלו את המראה האסתטי של הרגליים.

בערב ניתן יהיה להשתמש בהם לנעליים אלגנטיות לבילוי וביום לנעליים אלגנטיות לעבודה ולפגישות שונות. כאשר יש יכולת לשמור על אסתטיקה מצד אחד ועל הבריאות מצד שני, המדרסים הם משהו שנשים רבות לא ירצו לוותר עליו. קראו עוד על מדרסים לנעליים אלגנטיות.

 

התאמת מדרסים לנעלי עקב

התאמת מדרסים לנעלי עקב מאפשרת לנשים להעבירם בין נעלי העקב וליהנות מכל העולמות. כאשר מקפידים לשים בכל זוג נעליים מדרס לנעלי עקב ניתן לשמור על האיזון והיציבות של הרגליים מבלי לסבול או לחשוש מעיוותים בכפות הרגליים.

בבדיקה להתאמה אישית של המדרסים ממפים את צורת ההליכה על מנת לשפר את העומס המוטל על הרגליים, לתקן את המנח ולהימנע מלחצים ופציעות.

המדרסים בדרך כלל יהיו דקים על מנת שלא יצוצו בנעלי העקב ועשויים מחומרים מאווררים, נוחים ומרככים את הדריכה. כמובן שיהיו גם מותאמים לבעיות אורטופדיות שונות כמו פלטפוס, כפות רגליים הנוטות פנימה והחוצה, רגל קצרה יותר וכד.

 

תהליך המדידה של מדרסים לנעלי עקב

המומחיות בהתאמת מדרסים לנעלי עקב נעשית באמצעות שיטת מדידה המותאמת ספציפית לצרכים של האישה. במכונים האורטופדיים שיטות המדידה שונות וישנן היעילות יותר וכאלו שפחות.

במכונים מסוימים מודדים את צורת ומבנה כפות הרגליים על ידי הטבעתן בתבנית קצף או ספוג כדי לקבל דגם ליציקת המדרסים. במקומות אחרים חובשים את כפות הרגליים בתחבושות גבס על מנת לכסות כל זווית וזווית בכפות הרגליים. לאחר שהגבס מתייבש מקבלים דגם זהה לכפות הרגליים.

כיום ישנם מכונים המשתמשים גם בסורקים ממוחשבים המעבירים את נתוני המדידה לחו"ל ולאחר שבוע מקבלים את המדרסים לארץ וכאלו שהחלו להפיק אותם באמצעות מכונות כרסום ומדפסות תלת ממדיות.

 

טיפים לשחרור הלחץ מנעלי העקב

מלבד מדרסים לנעלי עקב חשוב לבצע תרגילים ומתיחות לכפות הרגליים על מנת לשחרר את הלחץ מנעלי העקב. לפחות פעם ביום מומלץ לעמוד בפישוק ולמתוח את הגוף והידיים כלפי מטה וכך להשיג מתיחה בשריר התאומים. יש לנוע מרגל לרגל כדי שהמתיחה תהיה מיטבית.

בנוסף, ישיבת כובסת בפישוק קטן כשהברכיים כפופות וכפות הרגליים על הרצפה תאפשר מתיחה מצוינת לקשתות של כפות הרגליים. ניתן אף לעמוד מול קיר או מדרגה ולמתוח לעומתם את אצבעות כפות הרגליים.

לא. יש בהם חומרים מאווררים המנדפים את הזיעה.

אלו מדרסים דקים במיוחד עם התאמות ריכוך על פי הצורך.

לבחור נעליים מעוגלות ורחבות בלי שפיץ צר בחלק הקדמי ולהשתמש במדרסים.

כן. מחקרים מצאו שנעלי עקב מחזקים את רצפת האגן, עוזרים לשליטה בסוגרים ומונעים צניחת רחם. בנוסף, הם משפרים את התפקוד המיני. ביחד עם זאת חשוב להתאים מדרסים בשל בעיות בריאותיות אחרות.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית