מדרס ביו מכני מחיר

מדרס ביו מכני מחיר
מדרס ביו מכני מחיר

הזמינו מדרסים בהתאמה אישית וטפלו בכאב שלכם!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מדרס ביו מכני מחיר משתלם

מי צריך מדרס ביו מכני מחיר משתלם?

כשמדובר על מדרס ביו מכני מחיר המדרס משתלם בעיקר לספורטאים. ישנם ענפי ספורט כמו: רכיבה על אופניים, ריצה, כדורגל, כדורסל וכד' שמדרסים ביו מכניים הם מאסט לספורטאים. אלו מדרסים המותאמים לתנועה של הרגליים ומאפשרים יציבות וחלוקת עומסים שווה על כפות הרגליים.

מעבר לכך, הם דקים, קלים וקשיחים ולכן מסייעים לספורטאים רבים לשפר ביצועים ויכולות. גם אנשים הסובלים מפלטפוס משתמשים במדרסים ביו מכניים ואנשים הסובלים מבעיות של קשת גבוהה וכד.

 

מדוע להתאמת מדרס ביו מכני מחיר משתלם?

להתאמת מדרסים ביו מכניים מחיר משתלם כיוון שהם עשויים מחומרים תרמו פלסטיים גמישים יקרים ועמידים שיש להם תכונות ריפוי ויכולת תמיכה חזקה.

למשל, קרבון גרפיט שהם צורות פחמן שונות ידועים ביכולת הדינמית שלהם לתקן ולשפר את צורת מנח כפות הרגליים ושיפור היציבות. אומנם אלו חומרים יקרים אך משתלמים לבריאות בין אם מדובר על ספורטאים ובין אם על אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות.

 

מדרס ביו מכני מחיר – מה הוא כולל?

כאשר מתאימים מדרס ביו מכני מחיר המדרס כולל פונקציות רבות שאותם יש לקחת בחשבון. ראשית מדובר על איכות של חומרי גלם והעבודה.

שנית, המדרסים בהתאמה אישית תמיד יהיו יקרים יותר ממוצרי מדף מכיוון שמתאימים אותם לצורת ומבנה כפות הרגליים ולצרכים של הלקוחות.

שלישית, ההתאמה היא תהליך הכולל אבחון מקיף באמצעות תשאול, בדיקה מקצועית ומדידה באמצעים שונים על פי המדיניות של המכון האורטופדי.

בנוסף, נכנסים אלמנטים שונים כמו מומחיות הצוות, זמן ייצור המדרס, האחריות, הביקורת והמעקב אחר הלקוחות ועוד. ככל שלהתאמת מדרס ביו מכני מחירים גבוהים יותר חשוב לבקש מהמכון האורטופדי פירוט מלא מהם כוללים.

 

מדרס ביו מכני מחיר הכולל שירות

כשמדובר על מדרס ביו מכני מחיר המדרס צריך לכלול שירות לקוחות אופטימלי וזמינות. כלומר, בהנחה שספורטאי או אדם אחר שרכש מדרסים ביו מכניים זקוק להתייעצות שלא ביום הביקורת, תהיה לו אפשרות להגיע למכון האורטופדי ולקבל סיוע בתיקון או בהתאמה נוספת במסגרת תקופת האחריות.

 

מדרס ביו מכני מחיר של חנויות הפארם

בשונה ממדרסים בהתאמה אישית, כשמדובר על מדרס ביו מכני מחיר המדרס זול בצורה משמעותית בחנויות הפארם. אף על פי כן ישנה בעיתיות הקשורה לאיכות המדרסים ולהתאמתם ללקוחות.

מדרסים ביו מכניים כמוצרי מדף נבנים במידות כלליות ואינם מותאמים למבנה ולצורת כפות הרגליים הספציפית של הלקוחות. כלומר, אדם הסובל מבעיה אורטופדית לא יוכל לעשות בהם שימוש.

יתרה מכך, ספורטאים מתאימים מדרסים ביו מכניים על פי סוג הספורט בו הם עוסקים, על פי סוג הנעליים והצרכים האינדיבידואליים שלהם וגם להם תהיה בעיה לרכוש מוצר זה מחנות פארם ללא התאמה אישית.

 

מה צריך לדעת לפני שבוחרים מכון להתאמת מדרסים?

על מנת שיהיה להתאמת מדרס ביו מכני מחיר שפוי וסביר צריך לבחור במכון אורטופדי מומלץ מבלי לוותר על האיכות והמקצועיות. כיום כמו הרבה ענפים אחרים גם שוק המדרסים הפך לפרוץ וכל אחד המתיימר למומחה בבניית מדרסים עוסק בתחום.

לכן חשוב לראות תעודות הסמכה ולקבל המלצות ממכרים, מרופא המשפחה או האורטופד ולבדוק בגוגל את חוות הדעת על המקום. 

 

כיצד מודדים מדרסים ביו מכניים?

כאשר בוחרים במכון אורטופדי מומלץ ניתן לראות האם שיטת המדידה איכותית. ישנם מכונים שמתפארים בשיטות מדידה באמצעות לייזר או מערכת ממוחשבת בתלת ממד אשר משפיעות על עלות המדרסים.

כאשר מתאימים מדרס ביו מכני מחיר המדידה ישפיע על המחיר הכולל של המדרס ולכן חשוב לבחון את שיטת המדידה במכון.

מומלץ לבחור במידת גבס. זוהי שיטה בה עוטפים את כפות הרגליים בתחבושות גבס ולאחר שהן מתייבשות מכינים מהם את הדגם למדרסים. בנוסף, שיטה זו נחשבת לשיטה המדויקת ביותר כיוון שהיא מדגישה כל זווית וזווית בכפות הרגליים.

 

היתרונות של מדרסים ביו מכניים

לסיכום, כאשר בוחרים להתאים מדרס ביו מכני מחיר המדרס יהיה יקר יותר מסוגים אחרים בשל יתרונותיו הרבים.

  • מדרס דק, קשיח וללא משקל
  • חומרים תרמו פלסטיים איכותיים
  • מתאים לספורטאים ולליקויים אורטופדים
  • ניתן להתאמה אישית ומדויקת
  • מתקן מנח כפות רגליים
  • מחלק עומסים בצורה שווה על הרגליים
  • מכיל בולם זעזועים איכותי
  • שומר על היציבות ושיווי המשקל
  • מעניק תמיכה מלאה לכפות הרגליים
  • ניתן להתאים אותו ב-4 דרגות קשיחות

במכון אורטופדי מומלץ ומקצועי.

הוא מאפשר יציבות מרובה בשל שכבת בולם הזעזועים שלו.

דרגה חצי קשיחה כדי לשמור על ריצה רציפה ללא בלימה.

כן. רק בדרגה חצי קשיחה, חצי גמישה או גמישה. כאשר דרגת הקשיחות גבוהה מדי לא ניתן לתקן או להכניס התאמות נוספות למדרס בשל החוזק שלו.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית