מוצרי טיפוח והגנה לכף רגל

מוצרי טיפוח והגנה לכף רגל
מוצרי טיפוח והגנה לכף רגל

כל המדרסים מותאמים לצרכים שלכם מרוכזים במקום 1!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מדוע צריך מוצרי טיפוח והגנה לכף הרגל?

כף הרגל היא איבר הנוטה להתלכלך ולהזדהם בין אם הולכים עם נעליים סגורות ובין עם נעליים פתוחות או סנדלים. בנוסף, כף הרגל יכולה להיפצע ולכאוב כאשר הנעליים אינן מתאימות או כתוצאה מנעילת נעלי עקב לוחצות.

גם אנשים העומדים שעות ארוכות על רגליהם עלולים לסבול מכאבים ובשל המאמץ והעומס על כפות הרגליים הם מפתחים דלקות  ויבלות. מוצרי טיפוח והגנה לכף הרגל יכולים למנוע את התופעות הללו.

 

התפתחות יבלת הקורן בכף הרגל

יבלת הקורן מופיעה כאשר הנעל מפעילה לחץ על כף הרגל והאצבעות מתחככות איתה. היא תופיע בדרך כלל בין האצבעות או על גבן והאזור המגורה ייראה מחספס וקשה כמו גרגר תירס ומכאן שמה CORN = תירס.

נשים סובלות מיבלת זו יותר בשל נעילת נעלי עקב צרות הלוחצות על כפות הרגליים. ליבלת הקורן יש 3 סוגים. הראשון נגרם בשל חיכוך ולחץ של הנעליים והוא הנפוץ ביותר.

השני נוצר עקב שינוי במבנה העצמות והיבלת נראית יותר אדמדמה והשלישי הוא סוג שכיח בו היבלת מופיעה על כריות כף הרגל או על העקב בתוספת של כולסטרול. באופן כללי יבלות נוצרות כניסיון של הגוף להתגבר על החיכוך והלחץ בכף הרגל. לפיכך, ישנה חשיבות רבה לשימוש  במוצרי טיפוח והגנה לכף הרגל.

 

התפתחות יבלת קאלוס בכף הרגל

יבלת יותר גדולה ומרשימה היא יבלת קאלוס שאף היא נוצרת כתוצאה מחיכוך עם נעליים צרות ולוחצות. התופעה מוכרת יותר כעור עבה ויבש באזורים עם מעט רקמת שומן כמו העקב וכריות כף הרגל. במקרים מסוימים היא אף עוברת לרגל בצורת קוץ או גורמת לבוהן להיות קשה.

זוהי יבלת הגורמת לחוסר נוחות בהליכה ולכאבים ומחייבת טיפול במיוחד אצל חולי סוכרת. כדי למנוע אותה חשוב לשמור על משקל תקין ולא להלך על עקבים גבוהים מעל 4 ס"מ כדי להפחית את העומס על כף הרגל.

נעל רחבה עם מקום מרווח לאצבעות תהיה יעילה בנוסף למדרסים שיחלקו את העומס של משקל הגוף באופן שווה בין הרגליים. הופעת יבלות היא הזדמנות טובה לבקר אצל הפדיקוריסטית ולרכוש מוצרי טיפוח והגנה לכף הרגל שירככו אותן.

 

מוצרי טיפוח והגנה לכף הרגל המתאימים ליבלות

כאשר מופיעות יבלות מומלץ להשתמש במוצרים לטיפוח והגנה לכף הרגל כמו טבעת סיליקון רכה שתמנע את החיכוך של היבלת עם הנעל ותקל על ההליכה והכאבים. גם עקבי סיליקון יעשו את העבודה על יבלות המופיעות באזור העקב. ישנם אף פלסטרים מיוחדים המגנים על הבהונות מחיכוך יתר על האזור המגורה.

על מנת למנוע את היבלות יש להקפיד על ההיגיינה של כפות הרגליים ולטפח אותן במוצרי טיפוח והגנה לכף הרגל כמו קרמים מרככים, קרם לחות, פדים רכים, מים וסבון. במקלחות ציבוריות אף פעם אין להסיר את הכפכפים וגם הגרביים צריכות להיות נוחות ולא לוחצות מדי. הקפדה על היגיינה תמנע גם פטריות.

 

מוצרי טיפוח והגנה לכף הרגל להרגעת כאבי שרירים

מוצרי טיפוח והגנה לכף הרגל המרגיעים את השרירים באמצעות עיסוי יהיו יעילים גם לפרקים, ליום ארוך עם עמידה ממושכת, לריכוך העור בכף הרגל, לכאבים ולריפוי דלקות שונות.

למשל, משחת פרסקינדול ג'ל על בסיס טבעי היא מוצר טיפוח והגנה לכף הרגל המיוצרת בשוויץ עם הצלחות רבות בשל המרכיבים אותן היא מכילה. אחד מהרכיבים שלה הוא מנטול המקרר את העור ומרפה אותו. בין היתר המשחה מכילה שמנים צמחיים שונים כמו שמן עץ האורן, רוזמרין, לבנדר ועוד, הממריצים את זרימת הדם לכף הרגל.

 

מוצרי טיפוח והגנה לכף הרגל המונעים הזעה

הקיץ הישראלי חם ולח וגורם להזעה במיוחד בכפות הרגליים מכיוון שהן הפעילות ביותר בגוף במהלך היום בין אם עובדים בעבודה פיזית ובין אם מטיילים בחוץ. ישנם מוצרי טיפוח והגנה לכף הרגל בצורת ספריי, משחות, קרמים וכד' המונעים הזעה וריחות רעים. יש לכך חשיבות רבה על מנת שכף הרגל לא תהיה חשופה לחיכוך ביחד עם זיעה שעלולה לא רק לפתח את היבלות אלא אף לזהם אותן.

 

אלו מוצרים מגנים ומטפלים בדורבן בעקב?

דורבן נוצר בשל לחץ על הרצועה האורכית בקשת כף הרגל דבר הגורם לדלקת המופיעה בעקב ונראית כמו קוצי הדורבן. אנשים הסובלים מפלטפוס, נשים שהולכות עם נעלי עקב ואנשים עם עודף משקל נוטים יותר לתופעה. הדורבן הוא מצב המחייב טיפול וריכוך באמצעות מוצרי טיפוח והגנה לכף הרגל כמו: 

  • עקב סיליקון
  • שרוול סיליקון
  • מדרסים גמישים
  • מדרסי עקב
  • סד לילה

 

ניתן להתאים מדרסים רכים וגמישים.

בהחלט. היא תקל על החיכוך עם הנעל.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית