מחירי מדרסים אורטופדיים

מחירי מדרסים אורטופדיים
מחירי מדרסים אורטופדיים

כל המדרסים מותאמים לצרכים שלכם מרוכזים במקום 1!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

על מה מתבססים מחירי מדרסים אורטופדיים?

מחירי מדרסים אורטופדיים יכולים להיות יקרים או זולים ושונים ממכון אורטופדי למשנהו, אך המשותף לכולם יהיה המרכיב של המחיר. מה כולל מחיר מדרסים אורטופדיים?

  • איכות החומרים
  • עובי המדרס ומספר השכבות שלו
  • אופי המדידה והאבחון
  • איכות העבודה וטכנולוגיית הייצור שלהם
  • מקצועיות ומומחיות המכון האורטופדי
  • המוניטין של המכון האורטופדי
  • האחריות, הביקורת והמעקב

 

מדוע מחירי מדרסים אורטופדיים שונים ממכון למכון?

ההבדלים בין מחיר מדרס אורטופדי למשנהו קיימים בשל חוסר פיקוח על ענף המדרסים. כלומר, כל אחד יכול לפתוח מכון אורטופדי ולהתחיל למכור מדרסים. ניתן לראות באינטרנט אתרים רבים המציעים מחירי מדרסים אורטופדיים זולים במבצעים של 1+1, מבצעי היום, מבצע לחגים וכד.

מדובר על מכונים שרלטנים לאור העובדה שמדרסים מותאמים הם מדרסים שהמחיר המדויק שלהם נקבע לאחר אבחון הצרכים של המטופל ומדידות המותאמות לכפות הרגליים הספציפיות שלו.

 

מדוע יש הבדל בין מחירי מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית למדרסי מדף?

בדומה לשוק הפרוץ ולסיבות הקשורות לצרכים הספציפיים של המטופלים, ישנו הבדל משמעותי בין מחירי מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית לבין מדרסים "אורטופדיים" כמוצרי מדף. מדוע "אורטופדיים"?? – כי הם רק מתיימרים להיות כאלו.

אורטופדי משמעותו תיקון ושיפור מצב קיים למצב אחר. לא יהיה ניתן לשפר מצב מסוים אם לא יודעים מהו וכיצד הוא ישפיע על צורת ומבנה כפות רגליים של המטופל.

מדרסי מדף אינם מותאמים לצרכים ספציפיים ואינם מתאימים למידות של צורת מנח כפות הרגליים. הם נקבעים על פי מידות נעליים וייתכן שיהיו יעילים לאנשים ללא צורך אורטופדי, אך בפירוש אינם אורטופדיים.

 

מחירי מדרסים אורטופדיים בהתאם לאיכות

כאשר עושים התאמה אישית של מדרסים אורטופדיים מקבלים איכות שלא יכולים לקבל ללא התאמה. כשם שמתקינים גשר על השיניים והוא גורם ליישורם באמצעות התאמה ספציפית למבנה השיניים של המטופל, כך גם המדרסים.

הצורך במדרסים הוא רפואי או בריאותי ולכן אסור להתפשר על האיכות גם אם מחירי מדרסים אורטופדיים הם יקרים. אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות כמו: כף רגל סוכרתית, דורבן, פלטפוס, קשת גבוהה, הלוקס ולגוס, אצבעות פטיש, דלקת בגיד האכילס וכיוצא בזה, לא יכולים להתפשר על איכות כאשר מדובר בבריאותם.

 

מדוע מדרסים אורטופדיים כל כך חשובים?

כיום ישנה מודעות רבה בקרב הציבור ומידע נגיש לגבי היכולות של המדרסים לשפר מצבים אורטופדיים שונים כדי להפוך את אורח החיים לבריא יותר ולאפשר תפקוד מלא ואיכותי.

מדרסים מותאמים משפרים או מתקנים את מנח כפות הרגליים, הם מייצבים את הגוף על ידי חלוקת עומס שווה, הם מסייעים בדריכה, עמידה ממושכת ופעילויות גופניות, הם מונעים החמרות, מעידות, חבלות והכי חשוב מקלים על הכאבים.

ככל שהמדרסים האורטופדיים  יעניקו יותר תמיכה לכפות הרגליים, כך התפקוד היום יומי ישתפר אצל חלק ניכר מהאוכלוסייה. בשל החשיבות הרבה מחירי מדרסים אורטופדיים יהיו זניחים כאשר מדובר בבריאות ובתיקון ליקויים אורטופדיים.

 

אבחון והתאמת מדרסים אורטופדים

במכונים אורטופדים רבים מחירי מדרסים אורטופדיים כוללים את האבחון והתאמת המדרסים. האבחון נעשה באמצעות מילוי שאלון לגבי הבעיות והצרכים של המטופל וההתאמה נעשית לאחר בדיקה מדוקדקת של כפות הרגליים.

בודקים את המטופל בעמידה או בתנועה ללא נשיאת משקל כדי לבדוק את הלחצים של משקל הגוף על הרגליים, רואים כיצד הוא דורך על כפות הרגליים ומאבחנים את הליקויים בהתאם. חשוב לדעת שבדיקה כזו צריכה להיעשות על ידי פודיאטור, אורטוטיסט או פיזיותרפיסט המוסמכים לערוך את הבדיקות הללו.

 

על מה להקפיד לפני שבוחרים מכון אורטופדי?

ראשית, מכיוון שענף המדרסים פרוץ לכל דכפין יש להקפיד על אנשי מקצוע ולבקש תעודות. שנית, צריכים לבדוק את ההמלצות שמקבלים. רצוי לקבל המלצה מאורטופד מוסמך או ממכרים שהתנסו בהתאמת מדרסים. כמו כן, פורומים או קבוצות חברתיות בפייסבוק יכולים לתת אינפורמציה מדויקת על ההתנסות שלהם.

שלישית, צריך לבדוק מספר הצעות מחיר לאחר אבחון ובדיקה הניתנים בדרך כלל בחינם ברוב המכונים האורטופדיים, להשוות ביניהם ורק אז לעשות את ההתאמה. מחירי מדרסים אורטופדיים הם משמעותיים לאנשים רבים עם בעיות אורטופדיות.

לפיכך, מומלץ גם לבדוק את הזכאות לסבסוד חלקי של ההוצאות בקופת החולים אליה משתייכים או בביטוח הבריאות הפרטי. ככל שתקפידו לחקור את הנושא לעומק תוכלו להוזיל את המחירים וליהנות ממדרסים אורטופדיים שישפרו את אורח החיים שלכם באופן ניכר.

התאמה אישית, חומרים, מדידה נכונה והתדמית של המכון האורטופדי.

מחיר הוגן יהיה בסביבות 2,000₪ למדרסים בהתאמה אישית.

ייתכן מאוד. עליך להיבדק אצל אורטופד ולאבחן את הבעיה. במידה והכאבים כתוצאה מעמידה ארוכה חשוב להתאים מדרסים שיקלו על הכאבים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית