מחיר מדרסים בהתאמה אישית

מחיר מדרסים בהתאמה אישית
מחיר מדרסים בהתאמה אישית

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מדוע צריך התאמה אישית למדרסים?

התאמה אישית למדרסים נעשית במטרה לתקן ולשפר עיוותים בכפות הרגליים, למנוע כאבים, דלקות, שברים, נקעים, להקל על הסובלים מבעיות אורטופדיות, לחזק את כפות הרגליים ולתמוך בהן באופן אופטימלי.

כאשר מתאימים מדרסים לצרכים הספציפיים מקבלים ערך מוסף הכולל נוחות, יציבות, בלימת זעזועים, חלוקת עומס שווה בין כפות הרגליים, שיווי משקל, תיקון מנח כפות הרגליים ואפשרות לתפקד בכל מצב בין אם בהליכה או עמידה ממושכת ובין אם בעיסוק בספורט הכולל ריצות וקפיצות.

לפיכך, מחיר מדרסים בהתאמה אישית אומנם יהיה יקר יותר אך שווה את המחיר על מנת לפתור בעיות אקוטיות ברגליים.

 

ממה מורכב מחיר מדרסים בהתאמה אישית?

  • חומרים איכותיים
  • זמן ייצור המדרסים
  • אבחון ומדידות של כפות הרגליים
  • ביקורת ומעקב חוזר
  • תיקון והתאמות נוספות לאחר תקופת ההסתגלות למדרסים
  • התאמה מדויקת לכפות הרגליים
  • מקצועיות ועבודה איכותית
  • תקופת האחריות

 

כל המרכיבים הללו חשובים כשמדובר בחישוב כללי של מחיר מדרסים בהתאמה אישית ולכן יהיו מכונים אורטופדיים שיגבו עליהם יותר כסף ממכונים אחרים בהתאם למוניטין שלהם, לניסיון ולמקצועיות.

 

כיצד ניתן להוזיל מחיר מדרסים בהתאמה אישית?

מכיוון שענף המדרסים הפך לשוק תחרותי ישנם יצרני מדרסים רבים המורידים את המחירים אך גם את האיכות שלהם. זו הסיבה שאין להתפתות ולרכוש מדרסים בהתאמה אישית זולים מדי. מחיר מדרסים בהתאמה אישית נקבע רובו על פי האיכות ולכן הוא גם יקר יותר.

ביחד עם זאת ניתן להוזיל את העלות שלהם. אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות יכולים לפנות לקופות החולים ולבדוק את זכאותם לרכישת מדרסים בהשתתפות עצמית. בדרך כלל שיש הפניה מאורטופד המצדיקה זאת, ניתן סבסוד על התאמת המדרסים.

בנוסף, מחירי מדרסים בהתאמה אישית אינם סופיים לבעלי הביטוחים הפרטיים. במידה והפוליסה כוללת רכישת ציוד רפואי ניתן לשלוח לחברת ביטוח הבריאות הפרטית את הקבלות עם הפניית אורטופד ולקבל החזר מלא או חלקי עבור המדרסים. 

 

מי זכאי להחזר מלא עבור מחיר מדרסים בהתאמה אישית?

מחיר מדרסים בהתאמה אישית מוחזר באופן מלא כנגד קבלות עבור ציוד רפואי למבוטחים בביטוח הלאומי הזכאים לכך.

מדובר על אנשים נכים, קשישים, סיעודיים, ניצולי שואה, נפגעי פעולות איבה, אנשים שנפגעו בתאונות עבודה וכד'. לפיכך, כל מי שכלול בקטגוריות הללו על פי ההנחיות של הביטוח הלאומי יהיה זכאי לרכוש מדרסים ללא עלות.

 

מחיר מדרסים בהתאמה אישית לספורטאים

מחיר מדרסים בהתאמה אישית לספורטאים נקבע לאחר אבחון יסודי הכולל בדיקה על פי סוג הספורט אותו הם מבצעים. לדוגמה את הרצים בודקים על מכשיר ריצה. בצורה כזו בוחנים את מנח כפות הרגליים וההתאמות אותם יש לעשות במדרסים.

למשל ספורטאי הסובל מתסמונת הרגל הקצרה יצטרך הגבהה מיוחדת במדרס, ספורטאי הסובל מדורבן יצטרך כרית ריכוך במדרס וכן הלאה. זו הסיבה שלא ניתן לדעת את המחיר עד לסיום האבחון והמדידות השונות.

 

ההבדל בין מדרסים בהתאמה אישית למדרסים לא מותאמים

כאשר גולשים באתרי האינטרנט מוצאים הצעות מפתות של מבצעים שונים המוכרים מדרסים תוך שעה או כאלו המגיעים בשליחות עד הבית ללא אבחון ומדידה מדויקת של כפות הרגליים והתאמת המדרסים לצרכים הספציפיים של הלקוחות.

זוהי דרך לא יעילה ולא נכונה לרכישת מדרסים. אומנם היא תהיה יותר זולה אך בפירוש לא איכותית ואף יכולה להביא לנזק אורטופדי נוסף. למרות זאת, מחיר מדרסים בהתאמה אישית יהיה יותר יקר אך גם יותר איכותי ומדויק.

בהתאמה בוחנים את כפות הרגליים בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים ומודדים אותן בתבניות ספוג או גבס על מנת לקבל דגם מדויק של כפות הרגליים וממנו לייצר את המדרסים המותאמים.

 

היתרונות של מדרסים בהתאמה אישית

מחיר מדרסים בהתאמה אישית הוא יקר וזהו למעשה החיסרון היחיד. לעומת זאת ישנם יתרונות רבים כמו: מתן דגש ותשומת לב לצרכים אינדיווידואליים, מדידה מדויקת, איכות חומרים, איכות עבודה, זמינות של המכון האורטופדי, בניית שכבות במדרס בהתאם לבעיה האורטופדית, מקצועיות וידע של המדרסן, תיקונים והתאמות בביקורת, אחריות לתקופה ארוכה וכד'.

כל אלו מצדיקים מחיר מדרסים מותאם אישית אך לא מוגזם מדי. הדרך הטובה ביותר לדעת אם המחיר סביר היא לבדוק המלצות ולקבל אינפורמציה מדויקת ומפורטת מהמכון האורטופדי מה כולל המחיר.

יש לפנות למכון האורטופדי שייצר אותם על מנת שיבצעו תיקונים והתאמות לאחר תקופת ההסתגלות.

מומלץ להתאים מדרסים נוספים לנעליים האלגנטיות מכיוון שהמבנה שלהן שונה והן יותר צרות או להחליף לנעליים רחבות יותר.

בוודאי. מכון אורטופדי בעל מוניטין ייתן אחריות כוללת על המדרסים. עם זאת הם לא אמורים להיקרע כי הם עשויים מחומרים חזקים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית