נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים

נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים
נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים

הזמינו מדרסים עוד היום ושימו סוף לכאבים ברגליים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

החשיבות של נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים

נשים אוהבות להיות אלגנטיות, חינניות ומטופחות בכל גיל ובכל מצב, ועל אחת כמה וכמה כאשר הן זקוקות לנעליים אורטופדיות. כיום ניתן למצוא ולהתאים נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים שיעניקו את המענה המקסימלי לצרכים האישיים ולנראות ייצוגית.

נשים הסובלות מבעיות אורטופדיות לא צריכות לסבול מהמראה החיצוני של הנעליים כפי שאינן צריכות לסבול מכאבים כתוצאה מהליקויים האורטופדיים. נעל אורטופדית אלגנטית לנשים צריכה להתאים בראש ובראשונה לבעיה האורטופדית ממנה סובלים על מנת שהמבנה האנטומי הספציפי של האישה יטופל בצורה נכונה.

 

לאילו נשים מתאימות נעליים אורטופדיות?

בין אם מתאימים נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים ובין אם נעליים אורטופדיות פשוטות הן יתאימו באופן מושלם לנשים הסובלות מהתופעות הבאות:

  • פלטפוס – רגליים שטוחות
  • הלוקס ולגוס – בליטה בצידה החיצוני של הבוהן
  • דורבן בעקב – בליטה דלקתית בעקב
  • קשת גבוהה וקעורה
  • עודף משקל
  • כף רגל סוכרתית
  • נקעים או שברים חוזרים בכפות הרגליים
  • נשים מבוגרות שמנח רגליהן והליכתן השתנו
  • נשים הסובלות מכאבי רגליים, גב, אגן, ברכיים, קרסוליים ועוד 
  • נשים עם ציפורן חודרנית
  • נשים עם רגל תותבת
  • נשים עם רגל אחת קצרה יותר
  • נשים הסובלות מפריצת דיסק בגב התחתון
  • נשים עם נימולים כתוצאה מבקע בעמוד שדרה צווארי
  • נשים עם בלט דיסק או עקמת
  • נשים לאחר ניתוח ברגליים
  • נשים עם נכות הגורמת לצליעה או עיוותים אחרים

 

איך נעשית התאמה של נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים?

מכיוון שכל רגל שונה מהשנייה יש למדוד כל רגל לחוד בתנאי מעבדה ובאמצעות אחת מהטכניקות המקובלות. כאשר מגיעים להתאים נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים עוברים אבחון יסודי בו מתארים את הצרכים השונים ובודקים את כפות הרגליים.

לאחר מכן נעשית מדידה תוך הטבעת כפות הרגליים בחומר אלסטי או באופן ממוחשב או באמצעות יציקת גבס על כפות הרגליים ממנה מכינים תבנית לבניית הנעליים.

מכיוון שהמטרה של הנעלה אורטופדית אלגנטית לנשים אינה רק קשורה לנראות של הנעליים, אלא לשפר את מנח כפות הרגליים, המידות נלקחות באופן מדויק ומדוקדק שלא מותיר שום זווית, קיעור או שקע ללא התייחסות.

 

מה משותף להתאמת נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים?

ראשית, המשותף להתאמת נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים הוא השינוי במנח כפות הרגליים באופן שהעומס המוטל על הרגליים יהיה זהה על כפות הרגליים וישפיע על המנח שלהן. פקטור זה משמעותי במניעת כאבים או דלקות.

שנית, בכולן יהיה בולם זעזועים על מנת למנוע מעידות ולהפחית את העומס ממערכת היציבה כולל עמוד השדרה והגב. שלישית, בכל הנעליים האורטופדיות ישנם חומרים נושמים המאווררים את הנעליים ומנדפים זיעה, דבר החשוב ביותר בכף רגל סוכרתית, דורבן וכד'.

לבסוף, כל הנעליים האורטופדיות קלות משקל וגמישות על מנת להעניק נוחות מקסימלית, דריכה קלה ונעימה והפחתת עומס בעת הדריכה.

 

האם ניתן לבחור נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים בחנויות רגילות?

חנויות רגילות מציעות נעלי נוחות או נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים במחירים סבירים ובדגמים אטרקטיביים ויפים. ביחד עם זאת, הן אינן נותנות מענה מלא לבעיות אורטופדיות מכיוון שהן תואמות מידות כלליות ולא מידות ספציפיות של כפות הרגליים המדויקות וללא התחשבות בלקויות אורטופדיות.

נשים שרוצות לשמור על בריאותן ואין להן לקויות אורטופדיות יכולות בהחלט לרכוש נעלי נוחות אלגנטיות ולהכניס לתוכן מדרסים אורטופדים מותאמים אישית. 

 

האם מומלץ להכניס מדרסים גם לנעליים בהתאמה אישית?

ישנם יצרני נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית המכניסים את המדרסים בעת בניית הנעליים כחלק ממבנה הנעל האורטופדית וכאלו שממליצים להתאים את המדרסים לחוד כדי שיהיה ניתן להעביר אותם גם לנעליים אחרות.

לפיכך, בין אם מתאימים נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים ובין אם נעליים אורטופדיות אחרות, יש לבדוק זאת מול המומחים.

 

מה עושים אם נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית אינן משפרות את הכאבים?

על מנת שהתאמת נעליים אורטופדיות אלגנטיות לנשים יתנו את המענה המבוקש צריך לבחור במקום בעל מוניטין וניסיון בהתאמת נעליים אורטופדיות ועיסוק באביזרים אורטופדיים ולא במקום שבו יש שרלטנים שאינם מבינים בנושא.

במקום אמין יהיה ניתן להגיע לביקורת ולבדוק את השינויים ובהתאם להוסיף התאמות ותיקונים על פי הצורך. בנוסף, במקום אמין מקבלים אחריות בין 1-5 שנים ושירות אישי לכל בעיה.

כמו כן, לאחר שעוברים מדידות ומקבלים הצעת מחיר לנעליים אורטופדיות, ניתן להשוות מחירים עם מקומות נוספים. קופות החולים מסבסדות באופן חלקי נעליים אורטופדיות בהפניה מאורטופד ולכן מומלץ לבדוק את הזכאות.

 

למכון אורטופדי שעושה התאמות לנעליים אורטופדיות.

נכים יכולים לקבל ללא עלות נעליים אורטופדיות דרך הביטוח הלאומי בהתאם לקריטריונים.

בהחלט. ההחלטה לאן להתאים אותן היא שלך. הנעליים האורטופדיות האלגנטיות הן כמו נעליים אורטופדיות רגילות. רק הנראות שלהן שונה.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית