נעליים אורטופדיות לאחיות

נעליים אורטופדיות לאחיות
נעליים אורטופדיות לאחיות

כל המדרסים מותאמים לצרכים שלכם מרוכזים במקום 1!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מדוע נעליים אורטופדיות לאחיות נחוצות להן?

נעלי אחיות אורטופדיות הן נעליים המקבלות התייחסות מיוחדת מכיוון שלאחיות יש צורך משמעותי בהן. הן עובדות במשמרות, לעיתים כפולות, מתרוצצות מחולה לחולה, עומדות זמן רב על הרגליים ומוטלת עליהן אחריות גדולה מעייפת ומאמצת. אחיות רבות מגיעות בסוף משמרת הביתה וחשות עייפות קיצונית, כאבי ברכים, קרסוליים וכאבי גב. קשה להן להתפנות לעיסוקיהן כי העייפות והכאבים מכריעים אותן. בדיוק לשם כך קיימות נעליים אורטופדיות לאחיות. אין זה אומר שנעליים אלו שונות מנעליים אורטופדיות אחרות לנשים, אך ההתייחסות הספציפית מכניסה אותן להגדרה שנעליים אורטופדיות הן אביזר חיוני שאסור לוותר עליו במקצוע זה.

 

הסיבות שבגללן קיימות נעליים אורטופדיות לאחיות

  • מקצוע הדורש עמידה לאורך זמן
  • עבודה מאומצת במשמרות לילה וסופי שבוע בנוסף לעבודה השגרתית
  • תשישות ועייפות
  • כאבי גב, ראש, ברכיים, קרסוליים, אגן ועוד.
  • מחלקות עמוסות חולים המחייבות מעבר בין חולה לחולה ללא הפסקה
  • חוסר מנוחה
  • משמרות כפולות – עבודה סביב השעון
  • כאבים כתוצאה מבעיות אורטופדיות או רפואיות
  • כאבים כתוצאה מעיוות או דלקת בכפות הרגליים

 

נעליים אורטופדיות לאחיות טיפוליות וסיעודיות

נעליים אורטופדיות לאחיות טיפוליות

אחיות טיפוליות עובדות בבתי חולים ציבוריים או פרטיים במשמרות ואינן נחות לרגע. בין אם מדובר על בדיקות שגרתיות כמו לקיחת דמים, מדידת חום ולחץ דם ובין אם מדובר על טיפולים אחרים ישנו עומס רב שגורם להן להתרוצץ במשמרת ולעמוד זמן רב על הרגליים.

במיוחד בימים שאינם בשגרה לעיתים הן מוצאות את עצמן עובדות במשמרות כפולות ונתקלות אף במצבים רגשיים המשפיעים על הנפש שלהן. כל אלו גורמים לעייפות מתמשכת ולכאבים באזורים שונים בגוף.

אחיות רבות מתלוננות על כאבי גב, ברכיים, כאבי ראש והכל בשל העבודה המסיבית שלהן. אחד הפתרונות היעילים להפחית כאבים, מתחים נפשיים, עייפות ועומס על הרגליים הוא באמצעות נעליים אורטופדיות לאחיות.

 

נעליים אורטופדיות לאחיות סיעודיות

גם עבודת האחיות הסיעודיות קשה מנשוא מכיוון שהחולים שלהן תלותיים. יש להאכיל אותם, לקלח, להלביש ולעיתים אף להרים אותם, דבר הגורם לכאבי רגליים, ברכיים, קרסוליים וגב.

הן חוזרות מהמשמרת מותשות ולעיתים רגליהן מתנפחות וכואבות. נעל אורטופדית לאחיות המותאמת לכף הרגל בצורה מדויקת תסייע להן להחזיק מעמד ולחוש הקלה מבחינת הכאבים.

 

איזו חשיבות יש להתאמת נעליים אורטופדיות לאחיות?

החשיבות להתאמת נעליים אורטופדיות לאחיות היא משמעותית במיוחד אצל נשים הסובלות מעיוותים בכפות הרגליים, מדפורמציות במנח כפות הרגליים, מעודף משקל ומכאבים.

אחיות שלהן פלטפוס, דורבן, קשת גבוהה, רגליים הפונות כלפי פנים או חוץ, כף רגל סוכרתית, רגל אחת קצרה יותר וכד' יוכלו להפיק תועלת רבה מהנעלה אורטופדית לאחיות בין אם מדובר בנעליים ובין אם מדובר על סנדלים אורטופדים. 

 

כיצד ישפיעו נעליים אורטופדיות לאחיות על תפקודן?

נעליים אורטופדיות לאחיות יכולות לשפר במהירות מצבים רבים כמו:

  • איזון ויציבות של הגוף תוך חלוקת העומס באופן שווה על הרגליים
  • תמיכה אופטימלית לכפות הרגליים
  • יכולת בלימת זעזועים טובה יותר
  • שיפור מנח כפות הרגליים
  • תיקון מנח כפות הרגליים במקרים מסוימים
  • תחושת ערנות והתמלאות באנרגיות מחודשות
  • שיפור התפקוד היום יומי
  • הפחתה משמעותית בכאבי רגליים, ברכיים, קרסוליים וגב

 

איך לבחור נעליים אורטופדיות לאחיות?

בחירת נעליים אורטופדיות לאחיות אינה נעשית בחנות רגילה כשיש ליקויים אורטופדיים משמעותיים. יש להתאים אותן באופן מדויק על ידי מדידה באחת מהטכניקות המודדות נעליים מסוג זה. אחות המגיעה למכון אורטופדי תעבור אבחון לגבי הצרכים שלה ולגבי הדפורמציות השונות בכפות הרגליים.

המומחים יבחנו את הליכתה ועמידתה תוך נשיאת משקל ויערכו מדידות. את המדידות עושים באמצעות גבס, ספוג, קצף או במדידה ממוחשבת. לאחר בניית תבנית מדויקת של כפות הרגלים ניתן יהיה לייצר אותן בהתאמה אישית.

 

ההדגשים לבחירת נעליים אורטופדיות לאחיות

בחירת נעליים אורטופדיות לאחיות משמעותית מאוד ולכן מחייבת התאמה אישית. לא מדובר על נעליים נוחות שהן מוצרי מדף הנרכשות על פי מידות, אלא על נעל אורטופדית לאחות המותאמת לכל אחת מרגליה.

כידוע האיברים הזוגיים בגופינו אינם שווים אחד לשני מבחינת האורך, הרוחב, הצורה והמבנה. כאשר מתאימים את הנעליים בוחנים כל רגל בנפרד על מנת לבצע התאמה אולטימטיבית. זוהי מלאכת מחשבת הנעשית על פי מידות מדויקות דקדקניות.

 

התאמת נעליים אורטופדיות לאחיות

את הנעליים האורטופדיות מכינים על פי אבחון בו מקבלים נתונים ודגשים על הצרכים של האחות בנוסף לבדיקת צורת הרגל והמנח שלה. לאחר מכן לוקחים מידות באמצעות גבס אותו יוצקים על כפות הרגליים כדי לקבל דיוק מבחינת הזוויות והמידות.

לאחר שהגבס מתייבש הוא למעשה היציקה ממנו מכינים את הנעליים. במהלך המדידה נותנים דגש לתמיכה הרצויה בעקב, ברצועה הפלנטרית בקשת, בקרסול, אזור הבהונות, עיוותים או בעיות אורטופדיות באם קיימות.

 

נעליים גמישות וקלות לתנועה

כשמדובר על נעליים אורטופדיות לאחיות מדובר על חומרים גמישים המאפשרים תנועה קלילה ולא על נעליים כבדות ומגושמות כפי שנוטים לחשוב. ישנן אף התאמות שמכניסים לנעליים בהתאם לדפורמציות השונות.

למשל, לאחיות הסובלות מדורבן בעקב תינתן תמיכה רכה באזור זה. לאחיות הסובלות מהלוקס ולגוס תינתן תמיכה רכה באזור צד הבוהן הבולט. לאחיות הסובלות מכף רגל סוכרתית יציעו סנדלים אורטופדים פתוחים כדי לאוורר את כפות הרגליים ולמנוע פצעי לחץ.

החומרים הגמישים בהם משתמשים הם סיליקון, ג'ל, סיבי פחמן וכד'. סוליות עשויות מסיבי פחמן ואוריתן תרמו פלסטי נחשבות לאיכותיות ומתאימות לסוג עבודתן של האחיות מכיוון שהן מסייעות ליציבות שלהן, לחלוקת העומס על כפות הרגליים ולטווח התנועה.

 

האם מדרסים יעילים לאחיות?

ישנן אחיות שיעדיפו את המדרסים על נעליים אורטופדיות כיוון שהם ניתנים להכנסה כמעט לכל נעל. במידה והנעליים מפצות על עיוותים או שמכניסים להן התאמות כמו תותב סמוי או הגבהה סמויה, המדרסים יהיו פחות יעילים.

את ההחלטה אם לבחור בין מדרסים לנעליים אורטופדיות לאחיות יש לעשות בהתאם לצרכים ובהתאם ללקויות האורטופדיות שלהן. בכל אופן גם הנעליים האורטופדיות וגם המדרסים בהתאמה אישית יעילים לאחיות.

 

נעלי NURSING CARE

נעלי NURSING CARE הן נעליים אורטופדיות לאחיות שאינן בהתאמה אישית המומלצות על ידי החנויות למוצרים אורטופדים. אלו נעליים איכותיות וגמישות עם בסיס תומך בכפות הרגליים המעניק יציבות וחלוקת עומס שווה.

הן מרווחות, נושמות, עם ספיגת זעזועים איכותית בעת ההליכה המאפשרות עמידה לאורך זמן ללא התעייפות. במידה ואינן מספקות ניתן להוסיף להן מדרסים אורטופדים מותאמים אישית.

בנוסף, הן נחשבות לנעליים בטיחותיות והיגייניות. הן מגיעות בעיצובים וצבעים שונים ומגוונים לבחירה והעמידות שלהן היא לאורך שנים. אחיות שאינן צריכות התאמות ספציפיות לליקויים אורטופדים שונים ייהנו ממוצר זה מאוד.

 

כיצד תורמות נעליים אורטופדיות לאחיות?

נעליים אורטופדיות לאחיות מעניקות תמיכה מסיבית בכל שעות היום והלילה. הן מחזיקות את הרגליים בצורה המותאמת למנח שלהן, למבנה ולצורה, הן מעניקות להן יציבות, הן מאזנות את משקל הגוף בצורה שווה בין הרגליים, הן מקלות על כאבי רגליים ואזורים אחרים בגוף, הן מקלות על עיוותים ובעיות אורטופדיות רפואיות כמו דלקות, פלטפוס, קשת גבוהה וכד.

אחיות רבות העידו שאינן חשות בעייפות לאחר המשמרת ודווקא מרגישות רעננות מאז שהתאימו נעליים אורטופדיות. ברגע שהאחיות נתרמות הן יכולות להירתם למאמץ גופני ולטפל בחולים שלהן בצורה הטובה ביותר.

 

מאלו חומרים מייצרים את הנעליים?

בהתאם לצרכים של האחות הנעליים מיוצרות בשכבות עם בולמי זעזועים, תמיכה רכה במקומות שיש צורך בה, סוליה גמישה וחומרים מגוונים כמו: שעם, סיליקון, סיבי פחמן, פויאוריתן, ג'ל מיוחד, אוריתן תרמו פלסטי ועוד.

למשל נעליים אורטופדיות לאחיות עם סוליה בצפיפות כפולה עשויות מאוריתן תרמו פלסטי ומסיבי פחמן הנחשבים לחומרים איכותיים מכיוון שהם האחראים על היציבות של הנעליים וטווח התנועה. החומרים צריכים לעמוד בתקנים הדרושים ולעיתים הם מוסיפים משקל לנעליים האורטופדיות. 

 

מה יכול לעזור עוד לאחיות?

מלבד נעליים אורטופדיות לאחיות ניתן להתאים מדרסים ביו דינמיים או ביומכניים בהתאם לצורך העושים פעולה דומה לזו של הנעליים האורטופדיות. המדרסים קלי משקל וניתנים להכנסה לכל נעל בה בוחרים.

ישנן אחיות המעדיפות אותם כיוון שלעיתים הנעליים האורטופדיות כבדות להן והן מעדיפות לנעול נעלי ספורט עם מדרסים. עם זאת, הנעל כולה מותאמת למקצוע התובעני שלהן ואילו המדרס הוא רק חלק ממכלול זה.

 

תרגילי הרפיה לאחיות

אחיות הסובלות מכאבי רגליים וטרם הזמינו נעליים אורטופדיות לאחיות או רוצות לשמור על רגליים בריאות וגמישות יכולות לבצע תרגילים ומתיחות שיסייעו להן.

למשל, תרגילים פשוטים של פוינט ופלקס באצבעות, כיפוף כפות הרגליים, הרמת חפצים קטנים עם הבהונות, עיסוי כפות הרגליים עם כדור גומי, מתיחות בישיבה של הרגליים בעזרת גומייה רחבה או מגבת, הליכה על חול ים יחפים, שיעורי פילטיס, עיצוב ועוד.

כל אלו יסייעו לכלל הציבור ובפרט לאחיות לשמור על אורח חיים תקין בליווי שמירה על תזונה בריאה על מנת לא לייצר עומס ברגליים.

 

שניהם מותאמים ויעילים ולכן זו שאלה של העדפה אישית.

להתאים נעליים אורטופדיות או מדרסים.

תוקף האחריות הוא בן 1-5 שנים וישנם מקרים בהן קופות החולים משתתפות בעלויות. יש לבדוק את הזכאות בקופת החולים אליה משתייכים.

לא כשהן עשויות מחומרים מנדפי זיעה ומאווררות.

בהתאם לשחיקה שלהן. בדרך כלל מחליפים נעליים אורטופדיות כל 5 שנים.

מומלץ להתאים נעליים אורטופדיות כשיש ליקויים המחייבים התאמות מיוחדות.

בהחלט. ניתן לרכוש גם כפכפים וגם סנדלים אורטופדים לאחיות.

על נעלי NURSING CARE או על נעליים בהתאמה אישית.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית