נעליים אורטופדיות לגברים

נעליים אורטופדיות לגברים
נעליים אורטופדיות לגברים

הזמינו מדרסים עוד היום ושימו סוף לכאבים ברגליים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

נעליים אורטופדיות לגברים בכל המידות

גברים רבים מוצאים את עצמם נועלים נעלי ספורט בכל שעות היממה שלא מותאמות או נוחות להם בין אם מדובר על עבודה פיזית ובין אם הם עוסקים בספורט. גם בערבים הם נאלצים להשתמש בנעלי ספורט כי אינם מוצאים נעליים אלגנטיות אורטופדיות למידתם שיאפשרו להם תמיכה נאותה לרגליים.

כיום ניתן לייצר נעליים אורטופדיות לגברים בהזמנה אישית בכל המידות, הסגנונות והעיצובים בהתאמה מלאה למבנה ולצורת הרגליים שלהם. לא פעם הגברים מתלוננים על כאבי גב, ברכיים או קרסוליים והכל נובע מהאיזון הלקוי שיש לנעליים על חלוקת העומס בין הרגליים.

 

מה היעילות של נעליים אורטופדיות לגברים?

נעליים אורטופדיות לגברים הן בעלות יתרונות רבים כמו:

  • מעניקות יציבות ותמיכה לרגליים.
  • מאזנות את הלחץ בין שתי הרגליים.
  • עשויות מחומרים איכותיים התורמים לפעילויות גופניות כמו: עמידה ממושכת, הליכה, ריצה ועבודה.
  • מתאימות לצורת מנח כפות הרגליים.
  • מקלות על כאבי גב, רגליים וברכיים.
  • מאפשרות טווח תנועה מלא.
  • בעלות בולמי זעזועים המונעים מעידות ופציעות.
  • מותאמות לבעיות אורטופדיות כמו: קשת גבוהה, רגליים שטוחות, רגל קצרה, צליעה, שברי מאמץ, עומס כתוצאה מעודף משקל, פצעי לחץ ועוד.

 

כיצד בונים נעליים אורטופדיות לגברים?

נעל אורטופדית לגברים צריכה להיות בנויה על פי מידה של כל רגל לחוד. כלומר, הרגליים אינן שוות בצורתן, תמיד יהיה צד אחד שונה ממשנהו. לפני שמזמינים נעליים אורטופדיות לגברים המכון האורטופדי אליו מגיעים אוסף נתונים על הצרכים הספציפיים של הגבר ולוקח מידות מדויקות באמצעות יציקת גבס שהיא למעשה התבנית לבניית הנעליים.

יוצקים את הגבס על כל רגל ובאמצעותה מתקנים את הזוויות והמנח באופן המתאים לשינויים במנח הרגליים ובהתאם לדפורמציות שונות, עיוותים, צרכים רפואיים, אורטופדיים וקשיים נוספים כמו כאבים, חוסר איזון או דריכה לא נכונה. גם מבחינת העיצוב ניתן לבחור את הצבע המועדף והעיצוב במידה והוא מותאם לעיצוב האורטופדי. 

 

השבחה של נעליים אורטופדיות לגברים

כשמדובר על השבחת נעליים אורטופדיות לגברים הכוונה לשדרוג נעליים קיימות לנעליים אורטופדיות. ישנם גברים המעוניינים להוסיף לנעליים שכבות מחומרים אורטופדיים או מדרסים המותאמים אישי.

למשל, כאשר גבר מפתח דורבן בעקב הדלקת עלולה להסב לו כאבים רבים והוא צריך לרכך את אזור העקב בשכבה רכה שתעניק לו תמיכה, יציבות ותמתן את הכאבים. באמצעות הרחבת הנעליים ותכנון מצע רך באזור העקב הוא יוכל לקבל את מבוקשו.

כך גם כשיש צורך לחזק, להקשיח או להגביה את הנעליים מבלי לקנות נעליים חדשות, השבחת נעליים אורטופדיות תעניק את המענה הדרוש.

 

נעלי עבודה אורטופדיות

נעליים אורטופדיות לגברים העובדים במפעלים או בעבודה מאומצת צריכות להיות נעליים סגורות, בטיחותיות וגבוהות כדי לתת הגנה גם לקרסוליים. עבודה מאומצת מחייבת נוחות ובריאות לכפות הרגליים.

נעלי עבודה פרקטיות צריכות אף להתאים לסביבת עבודה מחמירה ותובענית על מנת למנוע החלקה או פגיעה מנפילת ציוד כבד. נעלי גברים אורטופדיות מיועדות בדיוק לשם כך מכיוון שההתאמה האישית נעשית בהתאם לצורת הרגליים כדי להגן עליהן.

ביחד עם חומרים הבולמים זעזועים כתוצאה מהחלקה, ישנם בנעליים גם חומרים המונעים חדירת נוזלים לתוכן. הסוליה שלהן חזקה כך שאם דורכים על גופים זרים כלל לא מרגישים אותם.

בדרך כלל נהוג לחשוב שנעלי עבודה הן כבדות, אך כשמתאימים אותן באופן אישי ניתן ליצר אותן קלות ומאווררות וביחד עם זאת עם תמיכה יעילה. לפיכך, גברים הרוצים לשמור על בריאותם ולהקפיד על כללי זהירות בעבודה יוכלו להפיק את המרב מנעליים אורטופדיות.

 

סנדלים אורטופדיים לגברים

כשמדובר על עונת הקיץ נעליים אורטופדיות לגברים סגורות כבר אינן אפקטיביות. הקיץ הישראלי מלווה בחום ובזיעה וגברים רבים מעדיפים סנדלים על מנת לקרר את כפות הרגליים ולהרגיש נינוחים.

היום ניתן למצוא גם סנדלים אורטופדיים מותאמים אישית עם כל ההגנה הדרושה לכפות הרגליים או מדרסים אותם ניתן להתאים ולהכניס לסנדלים. הסנדלים האורטופדיים יכולים להתאים לטיולים בתנאי שטח עם קרקע סלעית, לעבודה ולהליכה.

בדרך כלל הסנדלים הרגילים אינם מעניקים תמיכה לבעיות אורטופדיות כמו פלטפוס, דורבן, כאבי גב וכד' ואילו סנדלים אורטופדיים בנויים באופן המשרת את הליקוי ממנו סובלים הגברים.

 

מה מעדיפים גברים – נעליים אורטופדיות או מדרסים?

בין אם בוחרים בנעליים אורטופדיות לגברים ובין אם במדרסים בהתאמה אישית, שתי האפשרויות מצוינות ויעילות. בנעליים אורטופדיות כל הנעל מותאמת לצורך האורטופדי ולא רק המדרס.

מצד שני, מדרסים ניתן להכניס לכל נעל. את הבחירה חשוב לעשות על פי הצורך והטעם האישי. ניתן להשוות מחירים ולקבל החלטה.

 

מחיר נעליים אורטופדיות נקבע על פי הצרכים וחומרי הגלם ולכן יש לקבל הצעת מחיר לאחר האבחון להתאמה.

ניתן להתאים גם סנדלים אורטופדיים לנשים.

בהחלט. מתאימים להם נעליים אורטופדיות לפי הצורך.

רק אם הן מותאמות באופן אישי.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית