נעליים אורטופדיות לנשים מבוגרות

נעלים אורטופדיות לנשים מבוגרות
נעלים אורטופדיות לנשים מבוגרות

מדוע נשים מבוגרות זקוקות לנעליים אורטופדיות?

נעלים אורטופדיות לנשים מבוגרות הן הכרחיות מסיבות מגוונות.

  • בגיל הזהב נשים מרגישות שגופן מתאמץ יותר בשל העומס הגדול שיש על רגליהן.
  • נשים מבוגרות יותר כפופות, הליכן מתעקמת והן נוטות למעידות ופציעות.
  • נשים מבוגרות צריכות למנוע דפורמציות בכפות הרגליים ודלקות.
  • לנשים מבוגרות יש יותר בצקות ברגליים.
  • לנשים מבוגרות יש סיכוי לחלות במחלות כמו פריצת דיסק, מחלות וורידים או סוכרת.
  • לנשים מבוגרות יש סיכוי גדול לקבל דורבן בעקב, בהונות נטויות, הלוקס ולגוס ולפתח יבלות ועור קשה בכפות הרגליים.
  • לנשים מבוגרות כואבות יותר הרגליים.
  • נשים מבוגרות סובלות יותר מעודף משקל המעמיס על הרגליים.

 

אלו נעלים אורטופדיות לנשים מבוגרות מומלצות?

מומלץ להתאים נעליים אורטופדיות לנשים מבוגרות שיהיו קלות משקל, נוחות, בריאות, מחומרים איכותיים המעניקים תמיכה מיטבית לכפות הרגליים, מפחיתות עומס על הרגליים על ידי חלוקתו בצורה שווה עליהן. בנוסף, נעל אורטופדית לנשים מבוגרות צריכה לשמור על יציבותן, שיווי המשקל, להפחית כאבים ולהתאים מבחינת המבנה והצורה לכפות רגליהן.

בגיל מבוגר משתנה צורת ההליכה והקצב שלה הופך ליותר איטי מה שגורם לעייפות רבה ולכאבים ונזקים בקרסוליים, הופעת ורידים ברגליים, כאבי ברכיים, אגן וגב תחתון. במידה ואין תמיכה נכונה לכפות הרגליים עלולים להיות נזקים נוספים באיברים אחרים בגוף מכיוון שלרגליים יש מנגנוני הגנה טבעיים.

הזמינו מדרסים עוד היום ושימו סוף לכאבים בגב!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

 

התאמה נכונה של נעלים אורטופדיות לנשים מבוגרות

התאמה נכונה של נעלים אורטופדיות לנשים מבוגרות נעשית על פי סטנדרטים המותאמים לצרכים שלהן על מנת לפצות על הדפורמציות או המחלות הבריאותיות. למשל, נשים מבוגרות הסובלות מכף רגל סוכרתית יצטרכו התאמות שיצרו ריכוך ואוורור בנעליים על מנת לנדף זיעה ולהימנע מהתפתחות פצעי לחץ.

ניתן אומנם גם להתאים מדרסים שיכולים לסייע לכל הצרכים בהתאם להעדפה אישית. בכל אופן החלק הפנימי של נעלי אורטופדיה לנשים מבוגרות חייב להשתנות בהתאם לצורך ולמבנה כפות הרגליים. זהו מרכיב מכריע במיוחד אצל נשים הסובלות מפלטפוס, דורבן בעקב, כפות רגליים רחבות, קשת גבוהה, כפות רגליים הנוטות כלפי פנים או כלפי חוץ, רגל אחת קצרה יותר ועיוותים נוספים.

 

האם נעליים אורטופדיות לנשים מבוגרות הן נעלי מדף?

נשים או גברים בדרך כלל לא חושבים כיצד ישפיעו עליהם נעלי הנוחות שכביכול מסייעים לבעיות אורטופדיות או לבעיות בריאותיות. הם בוחרים את הנעליים משיקולי מחיר, אופנה ונוחות. ביחד עם זאת ישנן השלכות שיכולות להזיק יותר במיוחד לנשים מבוגרות כשנעליים אינן תואמות למידות המדויקות של כפות הרגליים, שהן צרות מדי, לוחצות מדי או אינן נותנות מענה לליקויים אורטופדים.

גם נעליים עם עקבים אינן בריאותיות כיוון שהן גורמות ללחץ עצום על הרגליים. ההמלצה היא לנעול נעלי עקב בגובה של עד 4 ס"מ. בשל עובדות אלו חובה להתאים נעלים אורטופדיות לנשים מבוגרות בהתאמה אישית ולא כמוצרי מדף, ועל אחת כמה וכמה כשיש בעיות אורטופדיות.

 

איך מתאימים נעליים אורטופדיות לנשים מבוגרות בהתאמה אישית?

על מנת להתאים נעליים אורטופדיות לנשים מבוגרות עליהן לעבור אבחון מקיף של כפות הרגליים הנעשה על ידי מומחים אורטופדים באמצעות בדיקה הכוללת תשאול על הצרכים והכאבים השונים ובדיקה ויזואלית של כפות הרגליים בעמידה ובדריכה עם או ללא נשיאת משקל בהתאם לצורך.

לאחר האבחון מודדים את כפות הרגליים על ידי הטבעתם בחומרים אלסטיים כמו קצף או ספוג או באמצעות מערכת ממוחשבת או באמצעות תחבושות גבס מהן בונים את התבנית לבניית הנעליים. לאחר מכן בונים את הנעליים על פי התאמות העונות על הליקויים והצרכים השונים.

 

אלו התאמות ניתן לעשות בהתאמה אישית?

לנשים נכות שיש להן רגל תותבת בונים התאמה על מנת שהתותב יהיה סמוי מהעין בתוך הנעל, לנשים הסובלים מדורבן מתאימים שכבה מרככת באזור העקב, לנשים הסובלות מסוכרת בונים נעליים קלות, בלי תפרים על מנת למנוע את פצעי הלחץ, לנשים עם רגל אחת קצרה מייצרים הגבהה סמויה בתוך הנעל וכן הלאה.

כל אלו הן התאמות שניתן לייצר אך ורק בהתאמה אישית של נעלים אורטופדיות לנשים מבוגרות ולכל מי שסובל מדפורמציות בכפות הרגליים או מחלות בריאותיות.

 

האם נעל אורטופדית היא יפה וייצוגית?

כיום ניתן לייצר נעליים אורטופדיות לנשים מבוגרות או צעירות על פי צו האופנה בצבעים, טקסטורות ועיצובים על פי בחירה בהתאמה אישית. לא צריך לוותר על הנראות והייצוגיות על מנת להיראות מכובדות ויפות. העיקר לשמור על הבריאות!

 

ייתכן ואלו נעליים ישנות שיש לשבח מבחינת התאמות או להתאים נעליים אורטופדיות חדשות.

בנעליים האורטופדיות מורכב בולם זעזועים המונע מעידות.

בהחלט. נעליים אורטופדיות מחלקות את העומס בין הרגליים ומקלות על הכאבים.

בהתאם לתדירות השימוש בהן.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית