נעליים אורטופדיות לנשים

נעליים אורטופדיות לנשים
נעליים אורטופדיות לנשים

הזמינו מדרסים בהתאמה אישית וטפלו בכאב שלכם!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

בחירת נעליים אורטופדיות לנשים

בחירת נעליים אורטופדיות לנשים צריכה להיעשות על פי הצרכים שלהן. ישנן נשים שיעדיפו נעליים רחבות עם חומרים רכים, נשים שיעדיפו נעליים אלגנטיות ונוחות לעבודה ולבילוי בערב, נשים שיעדיפו הגבהה באזור העקב או נשים שיזדקקו לנעליים עם תמיכה מלאה בשל צרכים רפואיים לליקויים מולדים או בעיות אורטופדיות.

בחירת נעלי אורטופדיה לנשים צריכה להיעשות גם בהתאמה למקום העבודה. האם הנשים עומדות על רגליהן לאורך כל היום, האם הן עובדות במשרד, פגישות עסקיות, ניקיון, הוראה וכד'. כל אישה שונה מהשנייה ולכל אחת צרכים משלה.

 

התאמת נעליים אורטופדיות לנשים

התאמת נעליים אורטופדיות לנשים נעשות על פי מספר פרמטרים.

  • לשם מה הן מיועדות ולאיזה צורך
  • מידות גבס מדויקות לפי צורת ומבנה כפות הרגליים
  • מילוי הפער בהתאמה לעיוותים או לרגל קצרה
  • התאמה לבעיות אורטופדיות כמו: פלטפוס, דורבן, קשת גבוהה, רגל רחבה, גיד אכילס מקוצר, רצועה פלנטרית מנוות, כאבי גב או ברכיים ועוד.
  • התאמה לבעיות בריאותיות כמו סוכרת, השמנת יתר וכד'.
  • עיצוב על פי מנח כפות הרגליים
  • התאמה על פי רמת הכאבים בכפות הרגליים
  • התאמה לנוחות ועיצוב

 

לאיזה גיל מותאמות נעליים אורטופדיות לנשים?

בין אם אלו נשים צעירות ובים אם מבוגרות, נעליים אורטופדיות לנשים מתאימות בכל גיל. ישנן נשים קשישות המתקשות בהליכה וחייבות תמיכה אופטימלית לכפות הרגליים ונשים צעירות עם בעיות אורטופדיות או בעלות צרכים הנובעים מטעמי נוחות או כאבים.

כמו כן, ישנן נשים בגילאים שונים העוסקות בספורט כמו: ריצה, הליכות, משחקי כדור, חדר כושר ועוד הזקוקות לנעליים יציבות וחזקות עם בולמי זעזועים שיעניקו להן תמיכה בזמן המאמץ הגופני וימנעו חבלות ופציעות. לא משנה הגיל העיקר שנעלי נשים אורטופדיות יהיו מותאמות לצרכים הספציפיים. 

 

מה נשים צריכות?

נעליים אורטופדיות לנשים צריכות להקל על הנשים בזמן העבודה, עבודות הבית, הספורט, הבילוי, עמידה ממושכת ולפזר את משקל הגוף באופן שווה על שתי הרגליים. נשים צריכות שיהיה להן נוח ושלא יכאב להן כלום על מנת שיתפקדו בצורה מלאה.

לפיכך, נעלי עקב הן פחות מוצלחות לצרכים אורטופדיים אך עם זאת ניתן להתאים להן מדרסים דקים ובלתי נראים שיעניקו את התמיכה הדרושה לרגליים. גם נשים בהיריון הסוחבות משקל רב ימצאו את הנעליים האורטופדיות יעילות על מנת שיוכלו לתפקד עם הילדים, הבעל וכל המטלות.

ישנן נשים הסובלות מבצקות ברגליים בזמן ההיריון, תופעה הגורמת לעומס גדול יותר על הרגליים ולכאבי גב וברכיים. לפיכן, הנעליים האורטופדיות יאזנו את העומס ויורידו לחץ מכפות הרגליים.

 

כיצד מעצבים נעליים אורטופדיות לנשים?

כאשר מחפשים נעליים אורטופדיות לנשים חשוב לפנות למכון אורטופדי על מנת להתאים את הנעליים לצרכים הספציפיים.

במכון עצמו עוברים אבחון הבודק את צורת ומבנה הרגליים, את ההליכה, מצב עם או בלי נשיאת משקל ועומס, היסטורית בעיות רפואיות או בריאותיות, מידת הכאבים וכד'. לאחר מכן לוקחים מידות באמצעות תחבושות גבס המשמשות כתבנית לבניית הנעליים לאחר הייבוש.

המפעל העובד עם המכון האורטופדי מייצר את הנעליים על פי הצורה והמידות עם שכבות רכות או קשיחות על פי הצורך והנעליים מוכנות לאחר כשבוע. במידה ויש צורך לאחר הביקורת הראשונה, ניתן לבצע בנעליים התאמות ולשפר אותן. ישנם מכונים המעניקים אחריות בין 1-3 שנים.

אלו נעליים המחזיקות מעמד לאורך זמן ויעילות יותר ממוצרי מדף. למרות זאת, כיום ישנן נעליים אוטונומיות על פי מידות וללא התאמה אישית שיכולות להיות טובות לא פחות מנעליים בהתאמה אישית.

 

המבנה האנטומי של הנעל

נעלים אורטופדיות לנשים שאינן מותאמות אישית עשויות בדרך כלל מגומי מנופח או פחמני בסוליה החיצונית כאשר החלק העליון שלהן עשוי מעור או בד ותפור לסוליה הפנימית. לרוב הסוליות הפנימיות שמצויות בין הסוליה החיצונית לחלק העליון עשויות מחומרים מוקצפים.

ישנה משמעות גדולה לסוליה כאשר מדובר על נוחות ויציבות הרגליים. ככל שהחומרים בחלק הפנימי צפופים יותר כך מידת היציבות של הנעליים טובה יותר. בנעליים עם התאמה אישית מייצבים את הסוליה הפנימית בהתאמה למנח, מבנה וצורת הרגליים. אלו המייצבים המעניקים לרגליים את טווח התנועה הרצוי והיציבות. 

 

לא מתפשרים על איכות

נעליים אורטופדיות לנשים צריכות להיות עשויות מחומרים מייצבים איכותיים שיאפשרו תנועה, סיבוב הרגל, התאמה למנח, יציבות, איזון ושיווי משקל. אם לא מוצאים את כל התכונות הללו בנעליים אורטופדיות רגילות חשוב לעשות התאמה אישית.

 

רצוי לתת מנוחה לרגליים מעקבים או להשתמש במדרסים.

ניתן להתאים נעליים אורטופדיות או מדרסים.

ניתן להתאים נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית על פי העיצוב הרצוי.

התאמת מדרסים או נעליים אורטופדיות על פי מידות של מבנה וצורת הרגליים בהזמנה אישית.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית