נעליים אורטופדיות מומלצות

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

אלו נעליים אורטופדיות מומלצות?

נעליים אורטופדיות מומלצות בהתאמה אישית

נעליים אורטופדיות מומלצות בהתאמה אישית הן נעליים הנבנות ונתפרות בהתאם למידות מדויקות של כפות הרגליים. אנשים הזקוקים לנעליים התומכות בעיוותים או ליקויים אורטופדים יוכלו לקבל נעליים שיסייעו להם להקלה בכאבים ויאזנו את העומס על הרגליים בחלוקה אופטימלית על שתי הרגליים.

ניתן לבנות נעליים עם תמיכה גדולה יותר בעקב או ריכוך באצבעות או תמיכה בקשת על פי הצורך. ניתן להוסיף הגבהה לאנשים הסובלים מתסמונת הרגל הקצרה, להתאים נעליים עם תמיכה ביו דינמית, להתאים נעליים לסוכרתיים, לנשים בהיריון, לספורטאים לכל מטרה ולכל בעיה.

 

מותגי נעליים אורטופדיות מומלצות

נעליים אורטופדיות מומלצות ניתן למצוא גם בחנויות ההנעלה האורטופדית או ההנעלה הרגילה. נעל אורטופדית מומלצת כמו המותג ניו באלנס מקבלת את צורת הרגל של הנועל אותה.

זוהי נעל איכותית שיכולה להתאים לאנשים עם כפות רגליים רחבות בחלק הקדמי ולקבל תמיכה מלאה ויציבות. גם נעלי בלנסטון מומלצות כנעלי עבודה או כנעליים אלגנטיות אורטופדיות. חשוב לבחור במותגים אמינים, איכותיים ונוחים שיסייעו למנח רגליים תקין, עם בולמי זעזועים יעילים ועיצוב אופנתי.

 

נעליים אורטופדיות מומלצות למניעת שין ספלינט

שין ספלינט זו מחלה המלווה בכאבים בשוק כתוצאה מפגיעה בפעילות ספורטיבית של ריצה וקפיצות המעמיסה על השוק וגורמת לכאבים מאוד חזקים. השוק הפגועה צריכה לעבור שיקום לפני שחוזרים לרוץ.

כחלק מתהליך השיקום או כחלק מתהליך המניעה של הפגיעה, ניתן להתאים נעליים אורטופדיות שישפרו את מנח הרגליים ויחלקו את העומס על כפות הרגליים כדי לא ליצור לחץ מתון על השוק.

נעליים אורטופדיות מומלצות הן נעלי ריצה מותאמות או נעלי סקוני שהן מותג בינלאומי ואיכותי, להם ניתן להתאים מדרסים אנטומיים בהתאמה אישית.

 

נעליים אורטופדיות מומלצות למורטון נוירומה

מורטון נוירומה היא תופעה המופיעה אצל נשים הנועלות נעליים צרות באזור אצבעות כפות וכריות הרגלים עם עקבים גבוהים. משקל הגוף הנוטה קדימה לוחץ על כפות הרגליים בחלק הפנימי, החיצוני ובצדדים.

העצב נסחט באופן משמעותי לכדי נפיחות וכאבים חזקים בעיקר בעת דריכה. על מנת להקל בכאב מומלץ להתאים מדרסים עם כרית ומשטח רך לדריכה. כדי למנוע את התופעה מומלצים שני דברים:

  • לא לנעול נעלי עקב גבוהות יותר מ-5 ס"מ וצרות בחלק הקדמי של כף הרגל
  • לרכוש נעליים אורטופדיות מומלצות בהתאמה אישית או נעלי נוחות אורטופדיות.

 

נעליים אורטופדיות מומלצות לרגל קצרה

אצל רוב האנשים הרגליים אינן דומות אחת לשנייה בצורתן, באורכן וברוחבן אך חוסר השוויון קיים באופן טבעי באיברים הזוגיים ואינו משמעותי בשום צורה. עם זאת ישנם אנשים הנולדים עם רגל אחת קצרה יותר מ-4 ס"מ וצריכים להתמודד איתה בכל תחומי החיים בצליעה ובחוסר נוחות.

הפתרון הטוב ביותר הוא התאמת מדרס מוגבה או נעליים אורטופדיות מומלצות על ידי משרד הבריאות שמממן אותן. במקרה הזה ההמלצה לנעליים אורטופדיות היא אך ורק בהתאמה אישית על מנת שיהיה ניתן לבנות אותן על פי מידות מדויקות ולבנות הגבהה יעילה ונוחה בנעל.

 

אלו נעליים מומלצות לספורטאים?

כשמדובר על נעליים אורטופדיות מומלצות לספורטאים יש להבין שלכל סוג ספורט מותאמות נעליים השונות בצורה, במבנה ובחומרים על מנת לשרת צרכים שונים.

נעלי ריצה אינן דומות לנעלי כדורגל כמו שנעלי טניס אינן משרתות רוכבי אופניים. לפיכך, בין אם קונים את אחד המותגים המומלצים או מתאימים נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית, חשוב לקבל את המענה הרצוי לתחום בו עוסקים.

 

נעליים מומלצות לעבודה

אנשים רבים מתחילים את היום השכם בבוקר ליום עבודה מפרך הכולל עבודה פיזית או עמידה ממושכת כמו, עובדי יצור, מורים, אנשי דלפק ועוד. מתוכם ישנם גם אנשים העובדים במשמרות בשעות הלילה ונאלצים להתרוצץ או לעמוד לאורך זמן על הרגליים כמו, אחיות, רופאים, שומרים וכד'.

העבודה הקשה מעייפת את כפות הרגליים וגורמת לכאבי גב, ברכיים ולשרירים תפוסים המקשים על אורח החיים ומעמיסים כובד רב על כפות הרגליים. לפיכך נעליים אורטופדיות מומלצות לעבודות מסוגים אלו על מנת לשפר את התפקוד ולא לחוש בכאבים.

 

האם נעלי נוחות הן אורטופדיות?

נעלי נוחות הפכו למושג לנעליים אורטופדיות המוצעות כמוצר מדף למרות שלא בטוח שהן כאלה. למרות זאת, אנשים רבים ימצאו אותן נוחות ומועילות לפעילות יום יומית על מנת לשרת צרכים מסוימים.

למשל, נעלי נוחות רחבות משרתות אנשים עם כפות רגליים יותר רחבות. עם זאת, כאשר מדובר בעיוותים או ליקויים אורטופדיים, נעליים אורטופדיות מומלצות בהתאמה אישית.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית