נעליים אורטופדיות מעוצבות

נעליים אורטופדיות מעוצבות
נעליים אורטופדיות מעוצבות

מדוע צריך נעליים אורטופדיות מעוצבות?

כפות הרגליים שלנו מורכבות ממפרקים רבים המתאימים את עצמם לעמידה ולתנועה על משטחים שונים, אך כאשר יש עליהן עומס ולחץ כתוצאה ממשקל הגוף או כתוצאה ממאמץ, המפרקים מתקשים לבצע פעולות תנועתיות בכפות הרגליים ולכן בני האדם מתעייפים וחשים בכאבים.

כך גם כשמדובר על מנח כפות רגליים שאינו תקין, על פגיעות וחבלות כתוצאה מתאונה או על דפורמציות אורטופדיות שונות. לפיכך, נעליים אורטופדיות יהיו יעלות לכל מי שעומד לאורך זמן, צועד הרבה, עוסק בפעילות גופנית מאומצת, בעל עודף משקל, עם בעיות בריאותיות המשפיעות על כפות הרגליים או עם דפורמציות שונות בכפות הרגליים.

הנעליים צריכות לשמש את הצרכים השונים ביום יום, בעבודה, בטיולים, בפעילות גופנית, בבילוי בערב וכד'. לפיכך, כאשר בוחרים אותן צריך לבחור נעליים אורטופדיות מעוצבות ואסתטיות על פי הצורך הרפואי והאסתטי.

כל המדרסים מותאמים לצרכים שלכם מרוכזים במקום 1!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

 

נעליים אורטופדיות מעוצבות לנשים

ידוע שלרוב הנשים יותר חשוב העיצוב מאשר הנוחות ולכן הרבה פעמים הנעליים אינן מתאימות להן. הנשים חשות בכאבים ועייפות כאשר הנעליים לוחצות או צרות מדי ואינן מותאמות לצורת ומבנה כפות הרגליים. באופן כזה הנעליים עלולות לגרום לדלקות ולכאבים ברגליים ובאזורים אחרים בגוף.

ביחד עם זאת, כיום יותר מתמיד ניתן לבחור נעליים אורטופדיות מעוצבות כמוצרי מדף או בהתאמה אישית שיעניקו מענה לצרכים האורטופדיים והאסתטיים גם יחד. נעל אורטופדית מעוצבת ומודרנית בהתאמה אישית יכולה להתאים לאירועים, לבילוי ערב, לכלות, לפגישות עסקים, לעבודה, ליום יום או לכל צורך אחר הקשור לדפורמציה והבריאות של כף הרגל.

 

לאלו דפורמציות מתאימות נעליים אורטופדיות מעוצבות בהתאמה?

נעליים אורטופדיות מעוצבות בהתאמה מעניקות נוחות רבה ויציבות במקרים כמו:

  • פלטפוס (רגליים שטוחות).
  • דורבן בעקב (דלקת היוצרת בליטה בעקב).
  • קשת קעורה וגבוהה מדי.
  • מנח כפות רגליים הפונה פנימה או החוצה.
  • רגל אחת קצרה יותר.
  • פתרון למניעת פצעי לחץ אצל סוכרתיים.
  • פתרון לנקע או קרסול מסובב.
  • פתרון לאנשים עם עודף משקל ובעיות נוספות.

 

מה היתרונות של נעליים אורטופדיות מעוצבות?

נעליים אורטופדיות מעוצבות הן נעליים יפות ואלגנטיות בצבעים ומרקמים שונים המעניקות את התמיכה האופטימלית לכפות הרגליים. בנוסף, כאשר מדובר על עיצוב נעליים אורטופדיות מתייחסים לסטייל, לאופנה ולחן.

ביחד עם זאת מקבלים גם מענה פונקציונאלי המשרת את יציבות כפות הרגליים והגוף, האיזון וחלוקת המשקל באופן זהה על שתי הרגליים, בלימת זעזועים יעילה, עמידות, הקלה בכאבי רגליים, ברכיים או גב, קשיחות או רכות על פי הצורך, חומרים איכותיים ושיפור איכות החיים והתפקוד בעת דריכה או עמידה. כל אלו ישרתו לא רק אנשים עם בעיות אורטופדיות, אלא יעניקו מענה לכלל האוכלוסייה.

 

האם ניתן להשתמש בנעליים רגילות ולתת להן תמיכה?

ישנם מקרים בהם נשים לא מוותרות על הנעליים המעוצבות הרגילות מתוך שיקולים אסתטיים ונמנעות משימוש בנעליים אורטופדיות מעוצבות. במקרים כאלו ניתן לעשות שימוש במדרסים המשרתים את אותן הפונקציות כמו של הנעליים האורטופדיות ולהכניס אותם לנעליים על מנת לקבל את התמיכה הדרושה.

ישנה חשיבות רבה להתאמת מדרסים במידה ובוחרים בהם. מבחינה אסתטית הם צריכים להיכנס באופן סמוי לנעליים המעוצבות וביחד עם זאת להיות מותאמים למבנה ולצורה של כפות הרגליים באופן מדויק. לפיכך, אם בוחרים במדרסים עדיף לעשות זאת בהזמנה אישית ולא לרכוש אותם כמוצרי מדף שלהם מידות כלליות שאינן מותאמות באופן ספציפי לצרכן.

 

למי מיועדות הנעליים האורטופדיות?

נעליים אורטופדיות מעוצבות לא משרתות רק מטרות הנוגעות לדפורמציות בכפות הרגליים או לגיל השלישי, הן מתאימות גם לאנשים שרוצים לשמור על בריאותם. למשל, נשים הנוהגות ללכת עם עקבים ימצאו אותן יעילות בהפחתת העומס על הרגליים במקום הלחץ והעומס שגורמות נעלי העקב. ניתן לבחור בנעליים אורטופדיות קלות שהעקבים שלהן בגובה עד 5 ס"מ על מנת שלא ליצור לחץ כזה ועדיין לקבל מענה אופנתי מרשים ומכובד.

 

ממה מיוצרות נעליים אורטופדיות?

נעליים אורטופדיות מעוצבות מיוצרות על פי תקן בריאותי מחומרים טבעיים ואיכותיים בסטנדרטים גבוהים. כאשר מדובר על נעליים מעוצבות כאלו כמוצר מדף ניתן למצוא מותגים בעלי שם המיוצרים על ידי מהנדסים מומחים לאורטופדיה. אלו מותגים מותאמים למבנה האנטומי של כפות הרגליים המעניקים תמיכה והגנה הן לרגליים והן לגב התחתון ולאגן עם בולמי זעזועים, סוליות המונעות החלקה תוך דגש על תמיכה מלאה לכפות הרגליים.

 

בהחלט. ניתן למצוא דגמים רבים המתאימים לכלות או להתאים נעליים אורטופדיות מעוצבות בהתאמה אישית.

בוודאי. במכון האורטופדי מתאימים נעליים אורטופדיות מעוצבות למורים, אחיות, רופאים ולכל עבודה בה יש צורך לעמוד על הרגליים לזמן ארוך.

כאשר מתאימים נעליים אורטופדיות לדורבן מוכנסים בהן חומרים מרככים וגמישים באזור העקב.

כן. ניתן לרכוש אותן כמוצרי מדף או בהזמנה אישית.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית