נעליים בהתאמה אישית

נעליים בהתאמה אישית
נעליים בהתאמה אישית

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מהם נעליים בהתאמה אישית?

נעליים בהתאמה אישית הן נעליים המותאמות לא רק למידות הרגליים אלא גם לצורת ומבנה כפות הרגליים. לרוב כשמדובר על התאמה אישית הכוונה היא לנעליים אורטופדיות המסייעות לתיקון מצב מנח הרגליים. אלו נעליים עם סוליה רחבה, עם בולמי זעזועים למניעת מעידות ופציעות שנוח להסתובב איתן בשל היציבות הרבה שהן מעניקות.

 

היתרונות של נעליים בהתאמה אישית

  • נעליים בהתאמה אישית מותאמות למנח הרגליים
  • מעניקות יציבות לרגליים
  • שומרות על איזון הגוף
  • מחלקות את עומס המשקל בצורה שווה על שתי הרגליים
  • מעניקות תמיכה אופטימלית לרגליים
  • מגנות מפגיעות ופציעות, שברים ונקעים
  • מזרימות דם וחמצן המשפר את רמת האנרגיה בגוף
  • מפחיתות עייפות וכאבים בכפות הרגליים
  • מתאימות לתופעות רפואיות או בריאותיות
  • מקלות על כאבי גב, ברכיים, קרסוליים
  • מעניקות נוחות
  • מאפשרות אורח חיים בריא

 

מה ההבדל בין נעליים בהתאמה אישית לנעליים רגילות?

נעליים רגילות הן מוצרי מדף אותם מתאימים על פי מידות. ישנן נעליים מסוגים ודגמים שונים שרובן אופנתיות, מעוצבות, מגיעות בשלל גוונים ומתאימות לעונות השנה. בחורף הנעליים הסגורות והמגפיים שימושיות יותר ובקיץ סנדלים, כפכפים וכד'. כשמדובר על נעליים בהתאמה אישית, מדובר על התאמה אופטימלית לצורתן של הרגליים.

למשל, אנשים הסובלים מפלטפוס (רגליים שטוחות) או מדורבן בעקב (דלקת ברצועה הפלנטרית של הקשת), אנשים סוכרתיים הסובלים מפצעי לחץ, אנשים עם עודף משקל או ספורטאים שהעומס על הרגליים שלהם אינו מתחלק באופן זהה, ישפרו את התפקוד שלהם עם נעלים המותאמות למבנה ולמנח רגליהם.

כיום ניתן להשיג נעליים נוחות המתאימות את עצמן למבנה הרגל ללא התאמה אישית כמו נעלי הספורט ניו באלנס וליהנות מתפקוד מלא. עם זאת, אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות ימצאו את הנעל בהתאמה אישית כפתרון אולטימטיבי עבורם.

 

נעליים בהתאמה אישית לספורטאים

כל מי שעוסק בענפי הספורט השונים יודע שעל נעליים איכותיות אין להתפשר. ספורטאים העוסקים בריצה חייבים נעליים בהתאמה אישית העשויות מחומרים בולמי זעזועים וקשיחים כיד שרגליהם יקבלו מספיק תמיכה בעת הריצה.

שחקני כדורסל שמנתרים לגובה ונוחתים בבת אחת על רגליהם חייבים נעליים מותאמות אישית על מנת שלא להיפצע או לנקוע את רגליהם. רוכבי אופניים חייבים נעליים שיתאימו לרכיבה ויהיו ביחד עם זאת אורטופדיות ומותאמות לפעולת הדיווש ללא בולמי זעזועים, אך עם תמיכה רחבה.

אנשים העוסקים בהליכה או יוצאים למסעות ארוכים חייבים נעליים שיתאימו גם לשטח, יהיו נוחות ויאפשרו הליכה ללא מאמץ. האופן שבו הנעליים מותאמות לכל סוג של ספורט יסייעו לספורטאים לשפר ביצועים ולמנוע נזקים בלתי הפיכים בעת פעילותם.

 

נעליים מותאמות לסוכרתיים

חולי סוכרת נוטים בדרך כלל לפתח פצעי לחץ וחשים לא פעם בכאבים בכפות הרגליים עם או בלי מאמץ. במיוחד המבוגרים שביניהם מועדים יותר לנפילות וחייבים להגן על עצמם כדי לא להיפצע. ישנם חולי סוכרת שלוקחים מדללי דם ולפצעים שלהם לוקח זמן רב להגליד ובינתיים הם סובלים מחוסר נוחות וכאבים.

לפיכך, נעליים בהתאמה אישית יכולות לסייע להם לתפקוד היום יומי, להימנע מפציעות, לאפשר להם יציבות ודריכה אופטימלית ולשפר את אורח חייהם באופן ניכר.

 

נעליים מותאמות לילדים

ילדים הסובלים מעיוות במנח הרגליים בין אם כפות רגליהם פונות פנימה ובין אם החוצה, יצטרכו לתקן את המנח באמצעות נעליים בהתאמה אישית. הבעיות האורטופדיות אצל ילדים הן קריטיות מכיוון שהם רצים, קופצים, מדלגים ועוסקים במשחקים תנועתיים.

כדי לא להרגיש בודדים, לשבת בצד כי הם לא יכולים או שקשה להם, להימנע מפעילות גופנית ולהיות מושפעים מבחינה רגשית, הנעליים יכולות לעזור. לפיכך, הנעליים יסייעו בעיקר לילדים עם פלטפוס, קשת גבוהה, דלקות, עיוותים, עודף משקל וכד' הסובלים מכאבים.

 

נעליים מותאמות לנשים

נשים רבות אוהבות ללכת עם נעלי עקב לבילוי בערב ולעיתים אף לעבודה על מנת להיראות ייצוגיות, גבוהות ויפות. לא ניתן לייצר נעלי עקב בהתאמה אישית, אך ניתן לפתור זאת באמצעות מדרסים דקים עם חומרים רכים כמו סיליקון המאפשרים דריכה מיטבית והליכה יציבה בנעלי עקב.

לעומת זאת, נשים שרוצות לשמור על כפות רגליהן על מנת שלא ללקות בדורבן כתוצאה מהלחץ של נעלי העקב, יכולות להזמין נעליים בהתאמה אישית עם עקב נמוך שיאפשר להן נוחות, תמיכה לכפות הרגליים ויציבות. ניתן אף להזמין נעלי בית מותאמות שיסייעו לנשים ולגברים להלך בבית בנוחות וללא כאבים.

 

ניתן להתאים במכונים או חנויות למוצרי אורטופדיה נעליים נוחות ופרקטיות.

בהחלט. נעליים בהתאמה אישית יסייעו לשמור על היציבות.

מומלץ לעשות שימוש במדרסים או בנעליים מותאמות עם סוליה רכה.

נעליים בהתאמה אישית או מדרסים אורטופדיים יסייעו לך להרגיש רעננה בערב.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית