נעלי אצבע אורטופדיות

נעלי אצבע אורטופדיות
נעלי אצבע אורטופדיות

הזמינו מדרסים בהתאמה אישית וטפלו בכאב שלכם!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

אילו נעלי אצבע אורטופדיות ניתן למצוא?

ישנן חנויות אורטופדיות המוכרות כמוצרי מדף על פי מידות נעליים, נעלי אצבע אורטופדיות קלות ונוחות התומכות בקשת האורכית המחברת בין העקב לאצבעות, עם בולמי זעזועים, מנדפות זיעה ועם חומרים אנטי בקטריאליים.

האופציה השנייה היא לרכוש נעל אצבע אורטופדית בהתאמה אישית על פי מידה מדויקת של כף הרגל, המבנה שלה וצורתה. כאשר ישנן בעיות אורטופדיות או דפורמציות אקוטיות בכפות הרגליים, זוהי האופציה הטובה ביותר.

 

גם יפות וגם נוחות

בין אם רוכשים נעלי אצבע אורטופדיות כמוצר מדף בחנות אורטופדית ובין אם רוכשים בהתאמה אישית, הנעליים צריכות להיות יפות, בדגמים ובצבעים שונים לבחירה וללא התפשרות על הנוחות.

כיום המותג קרוקס מציע נעלי אצבע אורטופדיות רכות ונוחות, אטומות למים ומונעות החלקה, עם חומרים אנטי בקטריאליים ומניעת ריחות שניתן להיכנס איתן למים מכיוון שהן צפות וכשיוצאים מהמים הן מתייבשות מהר.

הן מגיעות בשלל גוונים אך מה שחשוב הוא שיש להן מבנה אורטופדי שאינו מעייף או כואב לאחר עמידה ממושכת ויש להן כריות תמיכה כפולות.

ביחד עם זאת, לא ניתן לבצע בהן התאמות לליקויים אורטופדים שונים כמו: תוספת קשת נמוכה לפלטפוס, תוספת תמיכה לקשת גבוהה, תוספת ריכוך לעקב בשל דורבן, תוספת הגבהה לרגל קצרה, תוספת לתותב סמוי וכד'.

 

מדוע התאמת נעלי אצבע אורטופדיות חשובה?

היעילות של התאמת נעלי אצבע אורטופדיות לצרכים

כאשר מבצעים הזמנה של נעלי אצבע אורטופדיות בהתאמה אישית מצליחים להתאים אותן לצרכים ספציפיים של כל אדם ואדם. כך גם כשמדובר על מדרסים, נעליים או סנדלים אורטופדים. הנעליים צריכות לשרת מטרות אורטופדיות או רפואיות, לתקן את מנח הרגליים ולהיות מותאמות לעיוותים.

לדוגמה, אנשים שרגליהן פונות פנימה או החוצה יצטרכו הנעלה אורטופדית על מנת שיוכלו ללכת כמו שצריך ולתקן את מנח כפות הרגליים. בנוסף, הנעליים האורטופדיות מצליחות לייצב את הגוף מכיוון שהן מחלקות את העומס הרב בצורה זהה בין הרגליים.

כך גם שיווי המשקל נשמר. יתרה מכך, כאבי הגב התחתון והברכיים פוחתים כתוצאה מהקלה בעומס. יש בנעליים בולם זעזועים המונע מעידות ושומר על היציבות. לפיכך, כפות הרגליים מקבלות את כל התמיכה שהן צריכות בהתאם לצרכים האינדיבידואלים.

 

נעלי אצבע אורטופדיות מדויקות לצורת הרגליים

האפשרות להתאים נעלי אצבע אורטופדיות לפי מידה מדויקת היא אופציה מעולה למי שסובל מבעיות אורטופדיות. זאת לאור העובדה שכפות הרגליים נמדדות באמצעות טכניקות שלא פוסחות על שום שקע או זווית והתבנית שמתקבלת להכנת הנעליים תואמת באופן מושלם לצורת ומבנה כפות הרגליים. גם בין הרגליים עצמן עושים מדידות מדויקות. כלומר, לא מודדים רק רגל אחת אלא את שתיהן, כי לא כל רגל דומה לשנייה. 

 

איך מודדים נעלי אצבע אורטופדיות?

מידות מדויקות של נעלי אצבע אורטופדיות נלקחות על פי מספר שיטות. ניתן לחשב אותן באמצעות תוכנה ממוחשבת מיוחדת או להטביע את כפות הרגליים בחומר אלסטי ורך ולקבל את צורתן.

השיטה הפופולרית ביותר היא באמצעות גבס אותו יוצקים על הרגליים. כאשר הוא מתייבש ניתן להפיק מהדגם נעליים במידות מדויקות.

 

מדוע אנשים עם בעיות אורטופדיות צריכים נעלי אצבע אורטופדיות?

גם לאנשים עם בעיות אורטופדיות מותר לבלות בים או בבריכה עם נעלי אצבע אורטופדיות נוחות ולא לנעול כל הזמן נעליים אורטופדיות סגורות. כאשר נעזרים רוב הזמן בהנעלה אורטופדית ניתן לרכוש קולקציה המתאימה ליום יום, לערב, לעונות השנה, לים ולבריכה, לגשם וכך ליהנות מסוגי נעליים אורטופדיות שונות לכל מצב.

במקרים אחרים ניתן להתאים מדרסים אורטופדים ולהעביר אותם בין הנעליים השונות למעט סנדלי אצבע. אין אפשרות להכניס מדרסים לנעלי אצבע רגילות ולכן יש להתאים נעלי אצבע אורטופדיות.

 

היעילות של נעלי אצבע לכף רגל סוכרתית

חולי סוכרת נוטים לפתח כף רגל סוכרתית עליה מופיעים פצעי לחץ שעלולים להזדהם ולגרום לנזקים בלתי הפיכים. ההמלצות לחולי סוכרת כוללות שמירת ההיגיינה של כפות הרגליים, איסור להלך יחפים ושימוש בנעליים אורטופדיות פתוחות או נעלי אצבע אורטופדיות על מנת שהרגל תתאוורר ויהיה ניתן למנוע את פצעי הלחץ.

מעבר לכך, החומרים האנטי בקטריאליים בנעליים והיכולת לנדף את הזיעה מסייעים גם הם למנוע זאת, כמו גם הפחתה משמעותית בכאבי רגליים.

 

יעילות גם לדורבן

במצב של דורבן בעקב בו יש דלקת בשל הרצועה האורכית המנוונת, המופיע בתור בליטה בעקב, חייבים לנעול נעלי אצבע אורטופדיות כדי לאוורר את המקום ולהפחית לחצים על כפות הרגליים.

 

לבעיות אורטופדיות חשוב להתאים על פי מידות מדויקות ולא על פי מידות נעליים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית