נעלי בית אורטופדיות לנשים

נעלי בית אורטופדיות לנשים
נעלי בית אורטופדיות לנשים

הזמינו מדרסים בהתאמה אישית וטפלו בכאב שלכם!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

להרגיש נוח גם בבית

נשים עובדות חוזרות הביתה לאחר יום עבודה בו עמדו על הרגליים שעות ארוכות, עייפות, עם כאבי גב וצוואר וכל מה שהן חולמות עליו הוא להתקלח ולהיכנס למיטה. זהו רק חלום! בבית מחכות להן מטלות נוספות כמו: טיפול בילדים, ניקיונות, בישולים, כביסה ועוד היד נטויה…

למרות זאת ישנו פתרון מושלם על מנת שנשים אלו ירגישו נינוחות, ללא כאבים ויוכלו לעשות הכל בצורה יעילה – נעלי בית אורטופדיות לנשים! נעל בית אורטופדית לאישה תהפוך אותה לחדשה, כאילו רק התחיל היום בשל יתרונותיה הרבים.

 

מה היתרונות של נעלי בית אורטופדיות לנשים?

מלבד העיצוב, הצבע, הנוחות והרעננות, נעלי בית אורטופדיות לנשים מותאמות באופן אידיאלי לצורת ומבנה כפות הרגליים. הן רכות, נעימות ובעלות חומרים מייצבים, תומכים, המפזרים את העומס על הרגליים בצורה שווה, מקלות על הכאבים, מאזנות את הגוף ומעניקות אנרגיה מחודשת לכל האיברים.

עם נעליים אורטופדיות לבית לנשים לא יהיו כאבי גב, שרירים מתוחים ותפוסים או חוסר נוחות. מדובר על נעליים עם סוליות קשיחות המרופדות בחומרים רכים המותאמים לשהייה בבית. גם נשים העובדות מהבית יפיקו מהן תועלת בין אם הן עוסקות בעבודות הבית ובין אם בפעולות אחרות.

 

נעלי בית אורטופדיות לנשים עם בעיות ברגליים

נעלי בית אורטופדיות לנשים יכולות לפתור גם בעיות אורטופדיות ברגליים. למשל, לנשים עם דורבן בעקב הן מעניקות תמיכה מלאה לקשת הפלנטרית המנוונת שכתוצאה ממנה יש דלקת הנראית כבליטה בעקב. נעלי בית מותאמות יהיו מצוינות לצורך זה מכיוון שהעקב נתמך בחומר המרכך את הדריכה ומונע כאבי דורבן.

גם נשים עם הלוקס ולגוס ייהנו מריכוך בבליטה מצידה החיצוני של הבוהן. ישנן אף נשים עם עיוותים בכפות הרגליים כמו פלטפוס או קשת קעורה שנעלי בית מותאמות למנח הרגליים יסייעו להן לתפקד ללא כאבים וללא עומס על הרגליים.

 

נעלי בית אורטופדיות לנשים עם רגליים רחבות

ככל שמתבגרים הרגליים מתנפחות כתוצאה ממחלה בוורידים או כתוצאה מעומס ונוצרות לעיתים בצקות המקשות על נעילת נעלי בית רגילות. כיום ניתן למצוא נעלי בית אורטופדיות לנשים שרגליהן נפוחות.

הנעליים עוטפות את הרגליים ובעלות סגירה מיוחדת וקלה. הסוליות שלהן מונעות החלקה והן מרופדות בספוג רך ונעים. מעבר לכך שהן נוחות להליכה הן מסייעות לנשים הסובלות מדלקות פרקים ולנשים סיעודיות.

 

נעלי בית אורטופדיות לנשים בהיריון

בזמן ההיריון נשים עוברות שינויים רבים בגוף עקב נשיאת המשקל הרבה והתרופפות הגידים, כפות הרגליים שלהן מתנפחות וכואבות. ישנן אף נשים שמנח רגליהן משתנה בשל העומס והן פונות כלפי חוץ על מנת לייצב את הגוף באופן טבעי.

אך הליכת ברווז זו גורמת למפרקי האגן שלהן להיסגר. לקראת סוף ההיריון נוצרות בצקות בכפות הרגליים כתוצאה מעודף נוזלים ודם שלא מגיעים למרכז הגוף אלא לרגליים. לפיכך, נעלי בית אורטופדיות לנשים בתקופת ההיריון יהיו יעילות, נוחות ותומכות על מנת לחלק את עומס המשקל ולמנוע הליכת ברווז.

 

מה מומלץ לנשים בהיריון לעשות על מנת לשמור על בריאות כפות הרגליים?

  • להרים רגליים ישרות למעלה כאשר הן נשענות על הקיר
  • לא לשבת שהרגליים מוצלבות, אלא עם גב זקוף ודריכה מלאה של כפות הרגליים
  • לא לעמוד לאורך זמן על הרגליים
  • לעשות קומפרסים של מים פושרים כדי להפחית את הנפיחות ברגליים
  • במידה ומשתמשים בגרביים אלסטיות יש לגרוב אותן מהבוקר
  • להימנע מגרביים העוצרות את זרימת הדם בקרסול
  • לנעול נעליים אורטופדיות מחוץ לבית
  • לנעול נעלי בית אורטופדיות לנשים הנמצאות בבית
  • לשמור על ההיגיינה של כפות הרגליים
  • לבצע תרגילים ומתיחות לרגליים

 

כיצד מתאימים נעלי בית בהתאמה אישית?

נעלי בית אורטופדיות לנשים ניתן לרכוש בחנויות המוכרות אביזרי אורטופדיה על פי מידה או לעשות הזמנה בהתאמה אישית. התאמה ספציפית של נעל בית אורטופדית לנשים היא האידאלית כיוון שהמידות נלקחות באמצעות יציקת גבס על הרגליים כתבנית לבניית הנעליים באופן מדויק המדגיש כל זווית, שקע וקיעור בכף הרגל.

כך שאם נשים מסוימות צריכות תמיכה נוספת בעקב או בקשת ניתן יהיה לייצר את הנעליים לצרכים שלהן. למשל, נשים הסובלות מפלטפוס יתאימו נעלי בית עם סוליה רכה כדי שיהיה להן נוח לדרוך מבלי שיכאבו להן הרגליים. גם נשים עם רגל קצרה מעט יוכלו לקבל תמיכת הגבהה ולהשוות את אורכן של הרגליים מבלי לצלוע.

 

כן. לנשים בהיריון לא מומלצים עקבים על מנת שלא יהיה עומס ולחץ על הרגליים.

מומלץ לנעול נעלי בית אורטופדיות עם תמיכה לעקב על מנת לסייע בריפוי דורבן.

בהחלט. הגרביים האלסטיות אף מונעות טרומבוזות בוורידים.

נעליים אורטופדיות יכולות לסייע לחלוקת העומס על הרגליים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית