נעלי בית אורטופדיות

נעלי בית אורטופדיות
נעלי בית אורטופדיות

הזמינו מדרסים בהתאמה אישית וטפלו בכאב שלכם!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מה ההבדל בין נעלי בית אורטופדיות לנעלי בית רגילות?

נעלי בית רגילות הן נעליים שניתן לרכוש בזול, להלך איתם בבית מבלי להרגיש שהן תומכות בכפות הרגליים ומבלי לאפשר דריכה תקינה. נעליים אלו נשחקות לאחר החורף ויש לקנות חדשות בחורף הבא. כלומר, העמידות שלהן נמוכה.

בנוסף, הן אינן יעילות לבעיות אורטופדיות המחייבות טיפול והרגעת כאבים. לעומתן, נעלי בית אורטופדיות מאפשרות דריכה אופטימלית בכל גיל ומתחזקות את הרגליים על מנת שלא יכאבו גם בבית מכיוון שהן עשויות מחומרים איכותיים.

 

אילו צרכים צריכות לשרת נעלי בית אורטופדיות?

נעלי בית אורטופדיות צריכות לתת מענה אופטימלי לתפקוד בבית. הן צריכות למלא צרכים כמו:

  • נוחות ורכות
  • חמימות
  • קלילות
  • שמירה על היציבות ושיווי המשקל
  • להגן מפני מעידה או החלקה
  • לאפשר לפצעי לחץ להגליד
  • למנוע יבלות מזוהמות
  • לחלק את משקל הגוף בצורה שווה בין הרגליים
  • לאפשר דריכה ותמיכה מלאה
  • להתאים למנח הרגליים

 

לאילו אנשים מתאימות נעלי בית אורטופדיות?

נעלי בית אורטופדיות היו בעבר נחלתם של אנשים הסובלים מבעיות רפואיות או אורטופדיות ברגליים. ביחד עם נעליים אורטופדיות להליכה היו נעלי הבית מותאמות ללקויות כמו פלטפוס, קשת קעורה, דורבן ועוד, על מנת שגם בבית לא יהיו להם כאבים. כיום גם אנשים שאינם סובלים מלקויות ממשתמשים בנעלי בית כאלו.

 

באילו נעלי בית אורטופדיות מומלץ לבחור?

בחנויות או במכונים המוכרים נעלי בית אורטופדיות ישנו מגוון רחב של דגמים, צבעים ועיצובים המתאימים לגברים, לנשים ולילדים. כאשר בוחרים בנעל בית אורטופדית יש לשים דגש על סוליה קשיחה, ריפוד בנקודות ובזוויות קריטיות, תמיכה והגנה לכפות הרגליים על מנת לסחוב את המשקל המוטל על הרגליים.

למשל, נעלי בית כאלו המותאמות לנשים יכולות להיות פתוחות או סגורות ולהכיל את כל התמיכה שהקשת בכף הרגל צריכה. בנוסף, ישנם אנשים העובדים מהבית וחשוב שיבחרו בנעלי בית איכותיות וחזקות.

 

כיצד יודעים שנעלי בית הן איכותיות?

לא כל חנות מוכרת נעלי בית אורטופדיות ולא כל נעל נוחות היא כזו. על מנת לדעת האם הנעליים איכותיות יש לרכוש אותן מספקים אמינים המוכרים מוצרים אורטופדיים נוספים. במידה וקונים נעליים אורטופדיות לבית צריך לדעת שהן עשויות מחומרים ההופכים אותן לכאלו.

לפיכך, חשוב למדוד אותן ולבדוק שהן נוחות ותומכות בכפות הרגליים או להזמין אותן בהתאמה אישית. באמצעות תבנית אותה יוצקים מגבס על הרגליים ניתן לקבל את צורת הרגליים המדויקת ולייצר נעליים שיתאימו בול.

לילדים למשל, מומלץ ללכת יחפים בבית על מנת שמנח הרגליים יהיה תקין בזמן ההתפתחות שלהם. לעומת זאת, כאשר אדם לוקה בדורבן בעקב הוא חייב דריכה רכה כדי לא לסבול מכאבים וכך גם חולי סוכרת שיש להם פצעי לחץ. בכל מקרה אסור להתפשר על האיכות גם אם אלו רק נעלי בית.

 

האם ניתן להכניס מדרסים לנעלי בית?

כשבוחרים נעלי בית אורטופדיות כמוצר מדף ועדיין חשים בכאבים בכפות הרגליים ישנה אפשרות להתאים מדרסים. המדרסים יכולים להיכנס לכל נעל ולהיות אפקטיביים לכל מטרה.

למשל, אנשים הסובלים מדורבן יצטרכו להתאים מדרסי סיליקון או חומר רך אחר לאזור העקב, אנשים הסובלים מתסמונת הרגל הקצרה יצטרכו להוסיף לנעלי הבית מדרס עם הגבהה, אנשים הסובלים מקשת קעורה או פלטפוס יוכלו למצוא פתרון במדרסים ביו דינמיים המקבלים את צורת הרגל באופן מתון.

כלומר, המדרסים יכולים להתאים לנעלי בית פשוטות כשהאורטופדיות אינן מספיקות על מנת להפחית כאבים.

 

כפכפים אורטופדיים לבית

בימי הקיץ החמים כאשר מזיעים עם נעלי בית אורטופדיות וחייבים לאוורר את כפות הרגליים, ניתן לבחור גם בכפכפים אורטופדיים. לא מדובר על כפכפים עם סוליות דקות ושטוחות אלא על נעלי בית פתוחות שמעניקות את אותה תמיכה כמו הנעליים האורטופדיות ומקלות על הכאבים.

אפשר להתאים אותם בהזמנה אישית או לקנות אותם כמוצרי מדף. ההתאמה האישית עדיפה על מנת לתקן את מנח הרגליים ולאפשר נוחות מקסימלית. כך ניתן למנוע כאבי גב, ברכיים או כאבים מחבלות ופציעות גם כשאתם בבית.

בנוסף, למי שסובל מכאבי דורבן בצעדים הראשונים מיד לאחר ההתעוררות, מומלץ לעשות שימוש בסד לילה המותקן על הרגל בזווית של 90 מעלות ומקל באופן משמעותי על הדריכה הראשונית בבוקר. אחר כך כבר אפשר להלך עם נעלי הבית או הכפכפים האורטופדיים.

 

כן. נעלי בית אורטופדיות מונעות פצעי לחץ ובמידה והם קיימים הן מסייעות להקלה בכאבים.

מי שסובל מכאבים יכול להלך בבית יחף בקיץ או עם גרביים עבות בחורף. אך בשל החומרים הסינטטיים שיש בגרביים הן עלולות לייצר חשמל סטטי המשפיע על השרירים וגורם להתכווצותם.

רק אם אלו מדרסים המותאמים אישית.

בחנויות המוכרות הנעלה אורטופדית בהתאמה אישית ואביזרים אורטופדיים נוספים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית