נעלי גברים אורטופדיות

נעלי גברים אורטופדיות
נעלי גברים אורטופדיות

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

הכל התחיל כשהמציאו את הנעליים האורטופדיות הראשונות

עד שנת 1,800 הנעליים כולן היו סטנדרטיות ומיוצרות בצורה זהה לכולם. כאשר אנשים היו נודדים מעיר לעיר ברגל הם החלו להתלונן על כאבים וחוסר נוחות בכפות הרגליים.

ברומא אף היה חוק שמותר להותיר ילדים עם נכויות שונות ברגליים ובגוף ולוותר עליהם בלידה.

עד שיום אחד בעל פונדק באירופה החליט לשנות את פני הדברים ולייצר נעליים משערות בעלי חיים המכונות לבד ולייצר נעליים מיוחדות המסייעות לכאבים וללקויות אורטופדיות. ככל שחלף הזמן החלו לפתח נעליים עם התאמות שונות שיתאימו לכפות הרגליים ויתנו תמיכה לקשתות.

את תומך הקשת הראשון עשו מלמינציה של עור אותה שייפו והדביקו לשכבות בהתאמה לצורה ולמבנה כפות הרגליים. כך למעשה החלו לייצר נעלי גברים אורטופדיות ובהמשך גם נעליים לנשים.

 

פיתוח נעליים אורטופדיות בטכנולוגיה מתקדמת

למרות ההמצאה הגאונית של בעל הפונדק, התמיכה בקשת הייתה מסורבלת והיה צורך במרכיבים נוספים כדי להפוך את הנעליים האורטופדיות למושלמות.

100 שנים אחר כך כאשר המציאו את המיכשור הטכנולוגי הפכו את בניית הנעליים לקלה ומדויקת יותר ושילבו בהן חומרים שהפחיתו ממשקלן, מה שגרם להן להיות נוחות יותר.

פיתוח המשמעותי קרה ב-1960 כאשר החלו לייצר נעליים מחומרים תרמו פלסטיים הניתנים לשינוי באמצעות חום ולעצב אותם באופן מדויק יותר לצורת כפות הרגליים.

לאחר שהחומרים היו מתקררים הצורה שלהם הייתה נשמרת וניתן היה לייצר מהם נעליים ומדרסים אורטופדיים. בהמשך הבינו שגם באמצעות גבס ניתן להעתיק את הצורה המדויקת של כפות הרגליים וליצור תבנית ממנה בנו נעלי גברים אורטופדיות וגם נעלי נשים וילדים.

 

כיצד מתאימים היום נעלי גברים אורטופדיות?

ככל שהשנים חלפו פיתחו טכניקות שונות למדידת נעלי גברים אורטופדיות למשל:

  • תבנית קצף לתוכה מטביעים את כפות הרגליים
  • תבנית ספוג העובדת בצורה דומה
  • שימוש בגבס שנמצא כיעיל ביותר
  • מדידה ממוחשבת וחדשנית שגם היא יעילה ומדויקת

 

באילו מקרים מתאימים נעלי גברים אורטופדיות?

אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות שונות ביניהם גברים הסובלים מבעיות בריאותיות או דפורמציות בכפות הרגליים צריכים להתאים נעלי גברים אורטופדיות. בין הליקויים ניתן למנות את הפלטפוס שמתאפיין ברגליים שטוחות, קשת גבוהה, רגליים מעוותות פנימה או החוצה, הלוקס ולגוס המתאפיין בבליטה בצד הבוהן, רגל אחת קצרה יותר, דורבן בעקב המתאפיין בבליטה דלקתית בעקב, פריצות דיסק, עקמת ובלט דיסק, שברים ונקעים, חבלות ופציעות בכפות הרגליים, שברי מאמץ בעיקר אצל ספורטאים, פצעי לחץ שמפתחים חולי סוכרת, נעליים לאחר החלמה מניתוח בכפות הרגליים ועוד. 

 

מדוע מומלץ לעשות התאמת נעלי גברים אורטופדיות בהזמנה אישית?

כשמדובר על מדידת כפות הרגליים בטכנולוגיה מתקדמת ניתן לעצב נעלי גברים אורטופדיות לכל מגוון הבעיות אותם ציינו ולבצע התאמות על פי הצרכים של הגברים.

למשל לגבר עם רגל קצרה ניתן להוסיף הגבהה סמויה בתוך הנעל, לגבר עם דורבן ניתן להוסיף ריכוך בעקב, לחולי סוכרת או גברים הסובלים מפלטפוס מייצרים סוליות גמישות, לגברים העוסקים בספורט מייצרים נעליים אורטופדיות בהתאמה גם לסוג הספורט וכד'.

לפיכך, נעליים אורטופדיות לגברים נותנות מענה לכל צורך ולכל דפורמציה בכפות הרגליים.

 

מה מיוחד בנעלי גברים אורטופדיות?

נעלי גברים אורטופדיות מעניקות תמיכה מלאה לכפות רגליהם. גברים העוסקים בפעילות גופנית, טיולים או עבודה בה עומדים לאורך זמן, מתאמצים ומפעילים עומס על כפות הרגליים. הם ייווכחו לדעת שהנעליים מפחיתות כאבים ומחלקות את העומס באופן שווה בין שתי הרגליים.

הם יהיו יציבים יותר ויוכלו לתפקד יותר בקלות ובנוחות. ככל שהנעליים האורטופדיות יענו ליותר פונקציות ספציפיות הקשורות למנח כפות הרגליים וליציבות, כך הגברים יחושו פחות עייפים ופחות כואבים.

 

מה עדיף לגברים – מדרסים או נעליים אורטופדיות?

ישנם מקרים בהם חייבים להתאים נעלי גברים אורטופדיות כמו רגל תותבת שמחייבת התאמה סמויה בנעל או נכות אחרת.

במקרים אחרים הקשורים לכאבים או לחוסר נוחות בהתאם לבעיה האורטופדית, ניתן להשתמש במדרסים ולהעביר אותם בין הנעליים השונות כדי לקבל תמיכה בכל מצב ובכל נעל.

ההעדפה של הנעלת גברים אורטופדית לבין מדרסים אורטופדים צריכה להיעשות על פי הצרכים של כל גבר ולשרת את המטרות שלו.

 

ניתן להתאים מדרסים או נעליים אורטופדיות שיסייעו לחלוקת העומס על הרגליים ויפחיתו את הכאבים ועוצמת הדריכה.

נעליים אורטופדיות יסייעו לך ליציבות, לשיווי המשקל ולחלוקת העומס על הרגליים.

ניתן להזמין בהתאמה אישית או לרכוש נעליים אורטופדיות המתאימות לתנאי שטח שונים עם בולמי זעזועים יציבים ותמיכה לכפות הרגליים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית