נעלי הליכה אורטופדיות לגברים

נעלי הליכה אורטופדיות לגברים
נעלי הליכה אורטופדיות לגברים

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

נעלי הליכה אורטופדיות לגברים מותאמות לשטח

גברים רבים אוהבים לצאת לטיולים בשטח, לשאוף אוויר צח וליהנות מהטבע. בין אם מדובר על טיול במדבר או בהרים ובין אם מדובר על שביל ישראל או טיול לאורך הנחל, ההליכה עם נעליים טובות צריכה להיות נינוחה ויציבה על משטחים שונים, להיות נמרצת בעליות ובעלת יכולת בלימה אפקטיבית בירידות.

נעלי הליכה אורטופדיות לגברים מורכבות מחומרים המעניקים לכפות הרגליים תמיכה והגנה בתנאי שטח שונים. גברים העושים שימוש בנעלי ספורט יוכלו לבצע את הפעולות שעושים בשטח אך יתעייפו מהר מאוד ויחושו בכאבים במיוחד לאחר עליות וירידות.

נעלי הספורט לא ישמרו על היציבות כמו נעליים אורטופדיות להליכה מכיוון שיש הבדל בין נעל הליכה אורטופדית לגברים הבנויה בצורה מקצועית לשטח לבין נעל ספורט המיועדת לפעילות גופנית.

 

סוגי נעלי הליכה אורטופדיות לגברים 

נעלי הליכה אורטופדיות לגברים ליום יום

נעלי הליכה אורטופדיות לגברים לטיולים קצרים בעיר או בטבע ללא נשיאת משקל, הן נעליים גמישות ונוחות עם תמיכה איכותית לכפות הרגליים ובולם זעזועים המגן על הרגליים מפגיעות.

נעלי הליכה אורטופדיות לגברים עם ציוד במשקל בינוני

ישנם טיולי יום או יומיים שיש לקחת ציוד לשטח במשקל בינוני המעמיס על הרגליים ומחייב נעליים אורטופדיות על מנת לשמור על הבריאות. לשם כך הנעליים מעניקות אחיזה מיטבית לקרסוליים ומחלקות את המשקל בצורה שווה בין הרגליים. יתרה מכך, ניתן לשוטט איתם גם בעיר וגם בשטח מבלי להתעייף. 

 

נעלי הליכה אורטופדיות לתרמילאים

גברים צעירים שיוצאים לטיול אחרי הצבא בדרך כלל נושאים תרמיל כבד על הגב ומשוטטים בתנאי שטח שונים עם עומס רב על הגב והרגליים. אלו מסעות שדורשים הרבה מאמץ בשל המשקל וההליכה בשטח. לפיכך, נעליים אורטופדיות לתרמילאים יהיו קשיחות יותר, אטומות, בטיחותיות וגבוהות.

 

נעלי הליכה אורטופדיות לגברים בהתאמה אישית

נעלי הליכה אורטופדיות לגברים בהתאמה אישית נלקחים על פי מידות מדויקות באמצעות טכניקות מדידה ממוחשבות או באמצעות הטבעת כפות הרגליים בקצף, ספוג או גבס. על ידי אחת השיטות מקבלים תבנית של צורת ומבנה כפות הרגליים כך שכל קיעור, שקע או זווית מתועדים על מנת להתאים הנעליים במדויק.

יתרה מכך, ישנם גברים הסובלים מדפורמציות שונות בכפות הרגליים שלוקחים בחשבון בעת בניית הנעליים בהתאמת חומרי הגלם, הרכות או הקשיחות שלהם.

למשל גבר עם רגל אחת קצרה יותר יצטרך הגבהה בנעל, גבר עם דורבן יצטרך ריכוך באזור העקב, גבר עם פלטפוס יצטרך תמיכה שונה וסוליה גמישה וכיוצא בזה. גם אם אין דפורמציה הנעליים נבנות על פי הצרכים ואם הצורך הוא נעלי הליכה למסעות או טיולים הן ייבנו באופן כזה.

 

הדגשים על הסוליה

הסוליה היא מרכיב חשוב בבניית נעלי הליכה אורטופדיות לגברים כיוון שהיא זו הנותנת יציבות והגנה על פי מידת הקשיחות שלה. נעלי הליכה שיש בסוליה שלהן חריצים עמוקים יהיו יעילים לצורך זה בשל האחיזה בשטח. בנוסף, הסוליה חייבת להיות עמידה ולא להישחק מהר.

 

הדגשים על פס הקשחה

לעיתים נתקעות אבנים בתוך הסוליה המחורצת שגורמים לחוסר נוחות. נעלי הליכה אורטופדיות לגברים עם פס הקשחה ימנעו זאת.

פס ההקשחה אחראי שהנעל לא תתקפל, שבולם הזעזועים יספק את ההגנה הדרושה ושקשיחות הסוליה תישמר כדי למנוע חדירת גופים זרים. בנעלי הליכה של תרמילאים פס ההקשחה מאוד מסיבי ואילו בנעלי הליכה יומיות הוא גמיש יותר.

 

הדגשים על בולם הזעזועים

בולם הזעזועים נמצא בין הסוליה לגוף הנעל. הוא אחראי לבלום את הזעזועים כאשר כף הרגל נוחתת על הקרקע בזמן הדריכה. זה מה שמונע את הנפילות, הפציעות ומגן על הרגליים, הברכיים והגב.

נעלי הליכה אורטופדיות לגברים יכולות להיות בנויות עם בולם זעזועים רך לטיולים יומיים שהעמידות שלו לא ארוכה לעומת בולם הזעזועים הקשיח. בהתאמה אישית ניתן לשלב את שני המרכיבים ביחד.

 

החשיבות של נעלי הליכה אורטופדית לגברים בהתאמה אישית 

  • נעלי הליכה אורטופדית לגברים בהתאמה אישית שומרות על היציבות ושיווי המשקל
  • בונים אותן עם בולם זעזועים איכותי בהתאם לצורך
  • מתאימים אותן לכל סוג של שטח 
  • הן מחלקות את עומס המשקל של הגוף והציוד אותו סוחבים בצורה שווה
  • הן מאפשרות טווח תנועה גדול
  • הן מסייעות למניעת עייפות 
  • הן מסייעות למניעת כאבי רגליים, ברכיים וגב

 

בהחלט. ניתן להתאים מדרסים ולהחליף את הרפידות המקוריות.

מעור מכיוון שזהו חומר קל, עמיד המנדף זיעה. עור הפוך, זמש עושה את הפעולה ההפוכה וחומרים סינטטיים הם קלים ומנדפים אך לא עמידים לאורך זמן.

נעלי הליכה אורטופדיות לגברים מיוצרות עם רשת צפופה בגפה למניעת חדירה של מים ונידוף הזיעה.

בהחלט. לנעליים יש בולם זעזועים רך או קשיח המגן מפני נפילות.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית