נעלי כלה אורטופדיות

נעלי כלה אורטופדיות
נעלי כלה אורטופדיות

כל המדרסים מותאמים לצרכים שלכם מרוכזים במקום 1!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

למה כלות צריכות נעלי כלה אורטופדיות?

יום החתונה הוא היום המרגש ביותר של האישה בו היא ניצבת לראשונה מול בן זוגה והאורחים וצריכה להיראות במיטבה.

ביום החתונה הכלה עומדת על רגליה שעות רבות מתחילת ההכנות בין אם מדובר על מדידות השמלה, האיפור, התסרוקת וכל הסידורים האחרים ובין אם בזמן קבלת האורחים, החופה, ההסתובבות בין השולחנות, הריקודים ועוד. הכלה בוחרת בדרך כלל נעלי עקב הנראות מיליון דולר אך לא יעילות על מנת לא לחוש בעייפות וכאבי רגליים.

בין היתר, ישנן כלות עם בעיות אורטופדיות שחייבות תמיכה אופטימלית בערב זה על מנת שיתפקדו, ישמחו וייהנו מהחתונה. לפיכך, הצורך להתאים נעלי כלה אורטופדיות הוא צורך מובן שיכול לסייע לעבור את יום החתונה בשלום.

 

איזה נעלי כלה אורטופדיות כדאי לבחור?

הכלות לא מוכנות לוותר על עקבים בחתונה ולא פעם עולה השאלה איזו נעל כדאי לבחור שתהיה נוחה, אופנתית וגבוהה. אפשרות אחת היא לא לוותר על הנעליים היפות שמתאימות בול לשמלה ולרפד אותן במדרסים אורטופדיים מותאמים אישית כדי לקבל את התמיכה הדרושה.

אפשרות שנייה היא להתאים נעלי כלה אורטופדיות מסוגננות, על פי הטעם האישי שיתנו מענה לכל הצרכים האורטופדיים. לא מדובר על נעליים אורטופדיות לכלה שטוחות וכבדות, אלא על נעליים קלות עם עקבים עד גובה של 5 ס"מ שאותן ניתן לעצב לפי הצורה ומבנה הרגליים, בצבע הרצוי ובכל סגנון.

למשל, נעלי בובה או נעלי סירה עם עקבים או שטוחות, נעלי פלטפורמה, סנדלים קלאסיים עם או בלי עקב, סוליה גמישה או קשיחה על פי הצורך ועל פי מנח כפות הרגליים.

 

מה האפקט של נעלי כלה אורטופדיות?

  • נעלי כלה אורטופדיות תומכות בכפות הרגליים
  • שומרות על איזון ויציבות הרגליים
  • מחלקות את העומס של משקל הגוף בין שתי הרגליים בצורה זהה
  • מותאמות לרוחב, אורך, צורה והמבנה של כפות הרגליים
  • מותאמות לעיוותים, שקעים וקימורים של כפות הרגליים מכל זווית
  • מסייעות להקל על כאבים כתוצאה מליקויים אורטופדיים
  • מקלות על כאבי גב, קרסוליים, רגליים וברכיים
  • מאפשרות עמידה לאורך זמן וריקודים
  • מסייעות לעבור את הערב ללא תחושת עייפות גדולה

 

אלו התאמות ניתן לעשות לנעלי כלה אורטופדיות?

נעלי כלה אורטופדיות צריכות להיות לא רק אפקטיביות למבנה כפות הרגליים אלא גם להתאים לפונקציות נוספות כמו סגנון ותנאי האירוע. כלומר, נעל אורטופדית לכלה תותאם לאופי האירוע. אם למשל, החתונה נערכת בחיק הטבע, הנעל צריכה להיות מתאימה לתנאי השטח.

אם מדובר על חתונה בקיץ הנעל צריכה להיות מאווררת ולמנוע הזעה או לבחור בסנדל אורטופדי. אם החתונה נערכת בצהרים הנעל תהיה שונה מנעל ערב. אם החתונה כוללת הרבה ריקודים הנעל תצטרך להיות יותר מסיבית וחזקה עם בולם זעזועים איכותי.

 

האם נעלי כלה כמוצר מדף נוחות?

כלות המחליטות לא לוותר על הנעליים שראו בחלון הראווה חייבות למדוד אותן ולהסתובב איתן זמן מה על מנת לוודא את הנוחות שלהן. פעמים רבות כלות רוכשות נעלי כלה רגילות ומצטערות על הרגע שבחרו אותן לאחר שרגליהן מתנפחות והעומס על הרגליים גדול.

כשמדובר על נעלי כלה אורטופדיות ברור שהן יהיו נוחות כי הן בנויות על פי מידות מדויקות ומחומרים המותאמים לצרכים האישיים של הכלה. במידה והן לא יהיו נוחות ניתן להכניס בהן שיפורים עד ליום החתונה.

 

כיצד משתלב המראה של הנעליים?

לא מעט כלות חוששות שאם יקנו נעלי כלה אורטופדיות הן לא ייראו יפה, שהן לא יתאימו לשמלה ולאיפור או שהן ייראו כמו החמות המבוגרת… חשוב לדעת שהנעליים מגיעות בדגמים שונים ומגוונים לבחירה. ההמלצה היא להגיע עם שמלת הכלה למדידות הנעליים כדי לראות כיצד הן משתלבות ביחד הן מבחינה אופנתית והן מבחינת הנוחות.

 

כמה עולות נעלי כלה?

מה שקובע את מחירן של נעלי כלה אורטופדיות בהזמנה אישית הוא זמן העבודה, סוג הנעליים, חומרי הגלם מהן עשויות השכבות שלהן, איכות בולם הזעזועים ושיטת המדידה. כאשר עושים התאמה אישית מגבסים את כפות הרגליים כדי לקבל את צורתן המדויקת.

לאחר שהגבס מתייבש מקבלים תבנית לבניית הנעליים. שיטה זו יותר יקרה משיטות כמו הטבעת כפות הרגליים בקצף או בספוג. ניתן אף למדוד בצורה מדויקת על ידי תוכנת מחשב ולקבל את הנתונים הרצויים. לפיכך, יש לקבל הצעת מחיר מהמכון האורטופדי בו מזמינים את נעלי הכלה המותאמות ולהשוות מחירים.

 

יש לבדוק במכון האורטופדי בו בוחרים אם זה אפשרי.

הן יותר מתאימות לערב אך בהחלט ניתן להשתמש בהן לבילויים נוספים.

בהחלט. הן עמידות לפחות ל-5 שנים ויותר וניתנת עליהן אחריות לפחות לשנה.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית