נעלי ספורט אורטופדיות לנשים

נעלי ספורט אורטופדיות לנשים
נעלי ספורט אורטופדיות לנשים

הזמינו מדרסים עוד היום ושימו סוף לכאבים ברגליים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

פרמטרים לבחירת נעלי ספורט אורטופדיות לנשים

ישנם מספר פרמטרים אליהם יש להתייחס כאשר קונים נעלי ספורט אורטופדיות לנשים כמו:

  • מבנה וצורת כפות הרגליים
  • רוחב ואורך כפות הרגליים
  • התאמה לצרכים ולבעיות ספציפיות
  • משקל הנעליים
  • התאמה לסוג ספורט ספציפי

 

אלו נעלי ספורט אורטופדיות לנשים מומלצות?

נשים העוסקות בסוגי ספורט שונים צריכות להתאים את הנעליים לענף הספורט העיקרי על מנת שיוכלו לפעול ללא עומס על כפות הרגליים וכדי שהגוף יהיה יציב ומאוזן. למשל, נעלי ריצה כמו סקוני הן נעלי ספורט אורטופדיות לנשים המומלצות לריצות ארוכות או קצרות.

נעל ספורט אורטופדית לנשים נוספת היא ניו באלנס המתאימה גם לעבודה. זוהי נעל ביו דינמית המשנה את צורתה על פי מנח כפות הרגליים ומעניקה להן תמיכה אופטימלית. נשים העוסקות בפעילות אירובית, ריקודי עם, זומבה, חדר כושר וכד' ימצאו את הנעל הזו יעילה מאוד.

נשים שרוכבות על אופניים יצטרכו נעלי רכיבה אורטופדיות תומכות ללא צורך בבולמי זעזועים כדי שיוכלו לדווש בנוחות וששרירי כף הרגל והאצבעות לא יתפסו.

ישנן נשים שמשחקות גם משחקי כדור כמו כדורסל וכדורעף, מנתרות לגובה ונוחתות על שתי הרגליים בעוצמה. הן יהיו חייבות להתאים נעליים עם בולמי זעזועים שימנעו מהן פציעות, נפילות ושברים.

 

נעלי ספורט אורטופדיות לנשים בהתאמה אישית

נעלי ספורט אורטופדיות לנשים בהתאמה אישית יהיו הטובות ביותר מכיוון שניתן לשלב את כל הפרמטרים שהוזכרו בצורה הרמונית ולמקסם את האיכות של הנעליים. כאשר מזמינים נעל ספורט אורטופדית לאישה היא תצטרך להגיע למכון אורטופדי ולעבור אבחון.

באבחון בודקים את הצרכים שלה, באיזה סוג ספורט היא עוסקת, ממה היא סובלת, האם יש כאבים, האם יש בעיה אורטופדית, האם הנעליים ישמשו אותה רק לספורט וכד'. בודקים את כפות הרגליים מבחינת עיוותים, קימור בקשת, צורת העקב, קרסוליים וכד' ובאמצעות גבס בונים תבנית מדויקת של הרגליים שממנה יבנו את הנעליים הרצויות.

 

היתרונות של נעלי ספורט אורטופדיות לנשים בהתאמה אישית

היתרון הבולט ביותר להתאמת נעלי ספורט אורטופדיות לנשים הוא הדיוק שלא ניתן להשיג בדרך אחרת. כאשר מגיעים לחנות הנעליים מודדים את הנעליים על פי מידות אך אין התייחסות למבנה ולצורה של כפות הרגליים. לעומת זאת, בהתאמה אישית מתייחסים לכל זווית וזווית כדי לתת את המענה הראוי.

גם את הנעליים בונים באופן כזה שהעומס יתחלק בין הרגליים בצורה שווה ולא יהיו כאבי ברכיים או גב כתוצאה מלחץ על הרגליים. מרכיב זה מאוד חשוב כשמדובר בספורט. ישנן גם נשים עם עודף משקל שיהיו חייבות לחלק את העומס כדי להיות יציבות בזמן הפעילות הגופנית.

 

איך בוחרים נעלי ריצה אורטופדיות?

נעלי ריצה הפכו למאוד פופולריות בקרב נשים המתאמנות בריצה גם אם הן רק חובבניות. הן הבינו מהר מאוד שיהיה קשה לרוץ עם נעלי ספורט שאינן מיועדות לריצה והחלו להתעניין במותגים השונים המוצעים בשוק.

כשמדובר על נעלי ספורט אורטופדיות לנשים ביחס לריצה, חשוב לדעת שאלו נעליים עם דגמים רבים שלרובן יש סוליה קשיחה וחזקה עם בולם זעזועים. בזמן הריצה מופעל כוח עצום על הרגליים והפרקים בעת הדריכה שמשתנה על פי מהירות הריצה, משקל הגוף, סגנון הריצה וכד'.

הנעליים הן הקובעות את רמת הביצועים ואת התמיכה הבריאותית. לפיכך, נעלי ריצה שאינן אורטופדיות עלולות להזיק לביצועים ולבריאות ולגרום לכאבים. לפיכך, צריך לאבחן את סוג הרגל, המנח שלה והצרכים הספציפיים לפני שמתאימים נעליים אוררטופדיות.

 

סוגים שונים של נעלי ריצה 

גם בסוג הספורט עצמו, כמו ריצה, ישנם סוגים שונים של נעלי ספורט אורטופדיות לנשים ולגברים שצריכים להיות מותאמים. בין הסוגים הללו ניתן למצוא נעלי ריצה לכביש עם תמיכה ובלימה, נעלי ריצה לשטח העשויות מחומרים עמידים המותאמים לתנאי השטח, נעלי ריצה לתחרויות או מרתונים שהן קלות יחסית ונעלי ריצה לאימונים פונקציונאליים עם גפה עליונה מסיבית על מנת לעסוק בפעילויות שונות הכוללות גם ריצה.

 

לא צריך להתרגל לנעל

פעמים רבות כשנכנסים לחנויות ומחפשים נעלי ספורט אורטופדיות לנשים, גברים או ילדים שומעים את המשפטים: "זה בסדר עם הזמן זה יתרחב" או "צריך פשוט להתרגל לנעל". אלו משפטים לא נכונים שיכולים לגרום לבעיות רבות למי שמאמין להם. אם הנעליים לוחצות בצדדים, מקדימה או מאחורה או שאינן נוחות – פשוט לא קונים גם אם זהו הדגם האחרון שנותר בחנות.

 

יש לסקור אלו מותגים הם אורטופדיים ומעניקים את התמיכה הדרושה או להזמין נעליים בהתאמה אישית.

לא. נעלי ריצה צריכות להיות קלות כדי שהרגליים יוכלו לשאת בעומס.

חשוב לנעול נעליים אורטופדיות בשטח אך לא בהכרח נעלי ספורט.

מומלץ על נעלי ריצה אורטופדיות קלות עם בולמי זעזועים איכותיים ותמיכה בכפות הרגליים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית