נעלי עבודה אורטופדיות

נעלי עבודה אורטופדיות
נעלי עבודה אורטופדיות

הזמינו מדרסים עוד היום ושימו סוף לכאבים ברגליים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מה החשיבות של נעלי עבודה אורטופדיות?

נעלי עבודה אורטופדיות חשובות מאוד לשמירה על הבריאות של השרירים, הרגליים, הברכיים והגב. הרגליים צריכות לסחוב את משקל הגוף לאורך היום, דבר היוצר עליהן עומס רב וכשיש להן שימוש רב הן עלולות להישחק אם לא הולכים עם נעליים מתאימות ונוחות.

מעבר לכך, מקום עבודה אחראי בעיקר במפעלים, צריך לספק לעובדים שלו ציוד הגנתי ובטיחותי כמו נעליים אורטופדיות לעבודה ובגדי עבודה מתאימים. ישנם מקצועות רבים בהם העובדים יצטרכו נעלי עבודה בין אם הם מטפסים, הולכים, קופצים, עומדים לאורך זמן ובין אם עובדים עם ציוד מסוכן.

 

מהן נעלי עבודה אורטופדיות?

נעלי עבודה אורטופדיות הן נעליים ארגונומיות המתאימות את עצמן למבנה וצורת הרגליים. יש להן ריפוד פנימי והן מעניקות תמיכה חזקה לרגליים בשעת מאמץ, הליכה וכד'.

אנשים העובדים בעבודה מאומצת מתעייפים ומרגישים כאבים בכפות הרגליים ובגב השוחקים אותם. נעלי העבודה יתנו להם את הפתרונות הטובים ביותר ויגנו עליהם.

 

היעילות של נעלי עבודה אורטופדיות במפעלי תעשייה

אנשים העובדים במפעלי תעשייה, בתי חרושת, בנייה, גינון או עבודה מאומצת אחרת עם ציוד כבד. ימצאו בנעלי עבודה אורטופדיות יתרונות רבים שיסייעו להם לעבור את היום בשלום.

  • נעלי העבודה מגנות על הרגליים מחפצים חדים או כבדים
  • הן מונעות חדירת נוזלים
  • מכיוון שהן סגורות וגבוהות הן  גם בטיחותיות
  • הן חסינות משמנים וחומצות
  • הסוליה שלהן נגד החלקה
  • הן בעלות תו תקן
  • מעניקות תמיכה לכפות הרגליים
  • מאזנות את העומס על הרגליים
  • מעניקות יציבות ושיווי משקל
  • מסייעות בהפחתת כאבים
  • בעלות בולמי זעזועים איכותיים
  • נוחות לעבודה
  • מעניקות הגנה גם לקרסוליים
  • מתאימות לסביבה מחמירה ותובענית
  • מתאימות לשטח

 

היעילות של נעלי עבודה אורטופדיות לעמידה ממושכת

נעלי עבודה אורטופדיות לעמידה ממושכת ומעייפת כמו העבודה של שומרים או מורים, או התרוצצות מעייפת כמו של רופאים, אחיות, סניטרים, דוורים המחלקים את הדואר, מדריכי טיולים ועוד, יעילות להפחתת כאבים, תיקון מנח כפות הרגליים, חלוקת העומס על שתי הרגליים בצורה שווה, יציבות ולתפקוד היום יומי.

נעל זו אינה דומה לנעל עבודה אורטופדית כמו של מפעלים כיוון שהיא קלה יותר. כאשר מתאימים נעליים אורטופדיות חשוב לדעת איזו מטרה הן צריכות לשרת והייצור שלהן נעשה בהתאם. מכיוון שלנעלי העבודה ישנן הגנות רבות ושכבות רבות הן יהיו כבדות יותר מנעליים אורטופדיות למשרד.

 

למה עבודה בעמידה מקשה על הרגליים?

ישנן עבודות שונות בהן עומדים על מנת לבצע את המטלות הנדרשות. במצב של עמידה תנוחת הגוף מוגבלת וקשיחה, ללא טווח תנועה להפעלת השרירים והגמישות של הגוף ובפרט הרגליים. לפיכך עלולות להיווצר בעיות בריאותיות שיכולות להשפיע על העובדים ולגרום להם לנזקים שונים.

במקרים אלו התפקיד מחייב וגובר על הצורך הטבעי של האדם לנוע. כלומר, אין התחשבות בצרכים בסיסיים של הנעת האיברים השונים בגוף. במצבים כאלו השרירים לא מקבלים את אספקת הדם הרצויה ולכן חשים בעייפות רבה ובכאבי גב, צוואר או רגליים.

לא רק שהשרירים עושים מאמץ ניכר לזקוף את הגוף, גם נוצרת אי נוחות ללא שחרור תנועתי. למעשה הדם הזורם נלכד באזור הרגליים ועלול לייצר דלקת ורידים, שחיקת מפרקים, ניוון של גידים ועוד. כאן נכנסות לתמונה נעלי עבודה אורטופדיות שמסייעות להזרמת הדם לאיברים הנחוצים.

 

כיצד נעליים אורטופדיות יכולות לשפר את תנועתיות הגוף בעבודה?

נעלי עבודה אורטופדיות צריכות להיות מותאמות למבנה ולצורת הרגליים בהתאמה מדויקת ומלאה. חשוב שלעקב תהיה אחיזה חזקה ושהחלק האחורי של הנעל יהיה קשיח על מנת שלא להחליק או לערער את היציבות.

הנעליים צריכות לאפשר לבהונות לנוע בחופשיות ולהעניק תמיכה לקשת בכפות הרגליים. מומלץ שהנעליים יהיו עם שרוכים בלבד אותם יש להדק על קימור הרגליים כדי לא להחליק. נעלי עבודה טובות צריכות להיות לא צרות ולא רחבות מדי, לא שטוחות ולא בעלות עקבים הגבוהים מ-5 ס"מ.

 

האם יש צורך במדרסים?

שימוש בנעלי עבודה אורטפדיות אינו מחייב גם שימוש במדרסים במידה והן בנויות עם בולמי זעזועים טובים ומעניקים את התמיכה האידיאלית לכפות הרגליים. חשוב לבחור בנעליים המתאימות לצרכים הספציפיים על מנת שיהיו נוחות ויעילות.

ביחד עם זאת, חשוב להימנע מעמידה ממושכת על רצפות מבטון או מתכת ויש לוודא שהן ישרות. נעלי עבודה צריכות להעניק הגנה אופטימלית ולהיות בטיחותיות ובריאות בין אם מכניסים לתוכן מדרסים ובין אם לא.

 

כן. מכיוון שהוא עומד ומתרוצץ לאורך זמן וזקוק לתמיכה בריאותית ובטיחותית.

חשוב להניע את הגוף ולנעול נעליים אורטופדיות או מדרסים.

מומלץ להזמין נעלי עבודה אורטופדיות מותאמות אישית.

כן. אלו נעליים עם בולם זעזועים בעקב נגד החלקה, אך ללא כיפת מגן.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית