סנדלי נשים אורטופדים

סנדלי נשים אורטופדים
סנדלי נשים אורטופדים

סנדלי נשים אורטופדים לקיץ

הקיץ מתקרב ולקראת החום הגדול מאחסנים את הנעליים בארון ומתחדשים בסנדלים נוחים ויעילים. לפני שרוכשים סנדלים סגורים או פתוחים צריכים לחשוב על בריאות כפות הרגליים. ישנן נשים שחייבות סנדלים אורטופדים וכאלו שמסתפקות בסנדלי נוחות. כשמדובר על סנדלי נשים אורטופדים חשוב להתאים אותם באופן מדויק לכפות הרגליים ולא לרכוש אותם כמוצר מדף.

סנדל אורטופדי לנשים צריך אף להיות מותאם לכל רגל באופן ספציפי מכיוון שכפות הרגליים אינן שוות גם אם אין ליקויים אורטופדים. אך על אחת כמה וכמה ההתאמה חשובה כשיש עיוותים או דפורמציות שונות בכפות הרגליים.

 

סנדלי נשים אורטופדים בדגמים שונים

ישנה חשיבות רבה גם לנראות של סנדלים אורטופדים לנשים. מעבר לפתרונות הרפואיים שהם מציעים הם צריכים להיות יפים, איכותיים, בשלל דגמים, צבעים, מרקמים וטקסטורות לבחירה ולהיות נוחים. ניתן לעצב בהזמנה אישית סנדלי נשים אורטופדים כמו סנדלי בובה, סנדלים עם רצועה אחת, שתים או שלוש, פשוטים או אלגנטיים ולהוסיף להם את ההתאמות האורטופדיות השונות על פי הצרכים של כל אחת ואחת.

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

 

למי מתאמים סנדלי נשים אורטופדים?

סנדלי נשים אורטופדים מתאימים לנשים הסובלות מבעיות אורטופדיות כמו:

  • עיוותים בכפות הרגליים.
  • הלוקס ולגוס (בליטה בצד הבוהן).
  • דורבן (דלקת בעקב).
  • פלטפוס (רגליים שטוחות).
  • קשת גבוהה מהסטנדרט.
  • כפות רגליים הפונות פנימה או החוצה.
  • כף רגל סוכרתית.
  • השמנת יתר.
  • בצקות.
  • מחלות ורידים.
  • לאחר ניתוח בכפות הרגליים.
  • לאחר שבר או נקע.
  • ציפורן חודרנית.
  • פצעים ויבלות זיהומיות.
  • תותב.
  • בעיות גב כמו פריצת דיסק, עקמת, בלט דיסק, בעיות בעמוד השדרה הצווארי.
  • נשים הרוצות למנוע בעיות אורטופדיות בעתיד.

 

מדוע סנדלי נשים אורטופדים מסייעים לבעיות אורטופדיות?

כאשר כפות הרגליים משתנות כתוצאה מבעיה מולדת, גנטית או כתוצאה מתאונה או חבלה, מנח הרגליים משתנה, הדריכה משתנה, העומס על הרגליים גדול ונוצרים כאבים וחוסר נוחות המקשים על התפקוד היום יומי בעבודה ובבית ואיכות החיים נפגמת.

סנדלי נשים אורטופדים משפרים את הבריאות של הרגליים והבעיות האורטופדיות בקיץ ונעליים אורטופדיות עושות את אותן תפקידים בחורף. מבחינת העומס של הגוף על הרגליים ישנה חלוקה שווה, היציבות ושיווי המשקל משתפרים, מנח הרגליים וצורת ההליכה משתפרים, נמנעות מעידות ופציעות והכאבים נרגעים ללא צורך במשככי כאבים. אלו יתרונות מאוד חשובים שיכולים להפוך את החיים להרבה יותר קלים.

 

מתי עושים את ההתאמה של הסנדלים האורטופדים?

ברגע שידוע על תפקוד לקוי, כאבים וחוסר נוחות ומאובחנים אצל אורטופד מוסמך בבעיה כזו או אחרת מומלץ להתאים נעליים או סנדלים אורטופדים בהתאם לעונה. הדרך הפשוטה היא לגשת עם ההפניה למכון אורטופדי, לעבור אבחון של כפות הרגליים והצרכים השונים ולערוך מדידות.

כל כף רגל נמדדת בצורה מדויקת באמצעות אחת הטכניקות שנועדו למדידה ולאחר מכן ניתן לבנות את הנעליים או הסנדלים. כשמדובר על סנדלי נשים אורטופדים חשוב לבחור את הדגם והצבע הרצויים על פי הסגנון האישי בין אם הסנדלים משמשים את הנשים לעבודה, לטיולים או ליום יום ובין אם לערב או לאירועים.

 

כל אישה והצרכים שלה

מלבד ההתאמות האורטופדיות שעושים בעת ייצור הסנדלים האורטופדים ומלבד בחירת הסגנון המועדף, חשוב להגיע לביקורת על מנת לוודא שאכן הסנדלים נוחים ומשרתים את הצרכים הספציפיים של אותה אישה. במידה ובביקורת יש צורך לעשות התאמות נוספות, מבצעים אותן על מנת שהאישה תקבל את הנוחות המקסימלית בהתאם לצרכיה.

אין צורך לסבול מכאבים או להרגיש שונה. סנדלי נשים אורטופדים הם פתרון מושלם לכל צורך ולכל בעיה בכפות הרגליים.

 

כיצד ניתן לשלב מדרסים עם סנדלים אורטופדיים?

היעילות של מדרסים זהה לזו של סנדלי נשים אורטופדים מבחינת פתרון בעיות אורטופדיות. לרוב דגמי הסנדלים יש מדרס נשלף שאפשר להחליפו במדרס אורטופדי מותאם. למרות זאת, כשמזמינים סנדלים אורטופדים מותאמים אישית המדרסים האורטופדים מותקנים בתוכם ואז אין צורך להתאים גם מדרסים אורטופדים.

יתרה מכך, ישנן נשים שיעדיפו להתאים מדרסים אורטופדים ולעשות בהם שימוש לנעליים שאינן אורטופדיות והן לא מוכנות לוותר עליהן. צריך להכיר את הגוף ולדעת מה נוח יותר לכפות הרגליים מבחינת חלוקת המשקל, היציבות והפחתה בכאבים. בין אם בוחרים בסנדלים או בנעליים אורטופדיות ובין אם במדרסים אורטופדים האפשרות להקל בעומס נמצאת בכולם בשל בולם הזעזועים המותקן בהם ומעניק לגוף את היציבות הדרושה.

 

את זאת ניתן לבדוק במקום בו מזמינים אותם. ישנו סבסוד חלקי של קופות החולים ומימון מלא של הביטוח הלאומי על פי קריטריונים שאותם ניתן לבדוק.

כן. ניתן להוסיף הגבהה סמויה לסנדל האורטופדי.

האחריות לפחות לשנה על כל בעיה.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית