עלות מדרסים בהתאמה אישית

עלות מדרסים בהתאמה אישית
עלות מדרסים בהתאמה אישית

הזמינו מדרסים בהתאמה אישית וטפלו בכאב שלכם!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מהי עלות מדרסים בהתאמה אישית?

עלות מדרסים בהתאמה אישית נעה בין 1,500-3,000 ₪ בהתאם למכון האורטופדי בו מתאימים את המדרסים. בדרך כלל 1,800-2,000 ₪ הוא המחיר ההוגן.

ביחד עם זאת ההתאמה נעשית בצורה אינדיבידואלית על מנת לפתור בעיות אורטופדיות ספציפיות ולכן המחיר משתנה בין מכון למכון. בנוסף, ישנה חשיבות גם לסוג המדרסים.

האם יש צורך במדרסים ביומכניים? מדרסים רכים? קשיחים? בעלי שכבות רבות? מרופדים? מדרסים המשפרים את התנועה? מותאמים למנח כפות הרגליים? מדרסים עם בולם זעזועים או ללא בולם? מדרסים מחומרים איכותיים או פשוטים? וכיוצא בזה. כל הפרמטרים הללו ואחרים יהוו פקטור משמעותי לקביעת עלויות מדרסים בהתאמה אישית.

 

מדוע עלות מדרסים בהתאמה אישית יקרה?

עלות מדרסים בהתאמה אישית יקרה מכיוון שניתן מענה ספציפי לבעיה אורטופדית מבחינה בריאותית. כשם שמתאימים לאדם מסוים דיאטה ספציפית שתסייע לו לרדת במשקל ולהיות בריא יותר, כך גם הצורך במדרסים.

אנשים הזקוקים לפתרון מיידי בשל בעיות אורטופדיות כמו: פלטפוס, דורבן, קשת גבוהה, דלקות, כף רגל סוכרתית, דלקת מפרקים, בעיות בגב או בברכיים פונים להתאים מדרסים, ועל אף המחיר היקר שלהם הם חייבים אותם כדי לתפקד בצורה הטובה ביותר.

במקרים רבים עלות מדרס בהתאמה אישית היא מוגזמת מכיוון שאין פיקוח של משרד הבריאות על הנושא. דבר המאפשר לאנשים רבים לפתוח חנויות אורטופדיות ולהתחזות למומחים בתחום.

 

איך מתגברים על עלות מדרסים בהתאמה אישית מוגזמת?

על מנת לרכוש מדרסים איכותיים בהתאמה אישית ובמחירים הוגנים חשוב לבקר במכון אורטופדי מוסמך ומומלץ. המכון צריך להעסיק אנשי מקצוע עם תעודות והסמכות לאבחון ובדיקת התאמה למדרסים ולהשתמש בחומרים איכותיים.

בנוסף, יש להקפיד על אחריות מלאה הכוללת ביקורות ומעקב צמוד לפחות בכל חצי שנה למשך תקופת האחריות. המלצות של אורטופדים אצלם מטופלים, רופאי משפחה, מכרים או אינטרנט יכולים בהחלט לסייע לבחור במכון אורטופדי עם עלות מדרסים בהתאמה אישית שאינה מוגזמת.

 

עלות מדרסים בהתאמה אישית לעומת עלות מדרסי מדף?

עלות מדרסים בהתאמה אישית

כשמדובר על עלות מדרסים בהתאמה אישית לעומת מדרסי מדף היא תהיה הרבה יותר יקרה אך מוצדקת. העלות כוללת מדידה ספציפית ומדויקת של מנח כפות הרגליים בה נמדדת כל זווית וזווית של כפות הרגליים.

גם שיטת המדידה מותאמת לבעיה האורטופדית והחומרים איכותיים הרבה יותר. בנוסף, מדרסים מותאמים ניתנים לתיקון ולשינויים וגם זה פקטור שיש לקחת בחשבון.

 

מה כוללת עלות מדרסי מדף לעומת עלות מדרסים בהתאמה אישית?

בעיקרון עלות מדרסי מדף אינה כוללת כלום חוץ ממדרסים העשויים מחומרים פשוטים במידות נעליים כלליות שאינם מתאימים לצרכים הספציפיים של המטופל. הם יכולים לסייע לאנשים ללא בעיות ברגליים כדי לרפד נעל קשיחה או לנדף זיעה, אך לא ישפיעו מבחינה אורטופדית על כפות הרגליים.

 

במה בוחרים אנשים ללא בעיות אורטופדיות?

על אף שעלות מדרסי מדף זולה יותר גם אנשים ללא בעיות אורטופדיות בוחרים להתאים מדרסים בהתאמה אישית. למשל, נשים הנועלות נעלי עקב ורוצות למנוע בעיות של דורבן בעקב, אצבעות פטיש או עיוותים אחרים ועדיין להלך עם עקבים, יתאימו מדרסים בהתאמה אישית.

גם ספורטאים שרוצים למנוע שברי מאמץ, מעידות וחבלות, לשפר ביצועים ולהפחית בכאבי רגליים או גב בוחרים להתאים מדרסים. ניתן לראות שכשמדובר במדרסים עלות מדרסים בהתאמה אישית היא פקטור זניח לעומת האיכות שאותה מקבלים.

 

מדרסים בהתאמה אישית גם למטיבי לכת

מטיבי לכת שאוהבים לטייל בארץ ובחו"ל ללא השפעת עלות מדרסים בהתאמה אישית מעדיפים דרך זו בשל היתרונות שלהם לטיולים כמו: 

  • מדרסים בהתאמה אישית מותאמים לצרכים של המטיילים
  • הם מותאמים לתנאי שטח שונים
  • שכבות הריכוך ובלימת הזעזועים שמכניסים להם מקלות על המטיילים
  • המטיילים יציבים יותר
  • כפות הרגליים מקבלות תמיכה מלאה המונעת מעידות בשטחים שונים
  • המדרסים מסייעים למטיילים בעליות וירידות קשות
  • מפחיתים כאבים בסוף הליכה ארוכה

 

מדרסים בהתאמה אישית לסנדלים

עלות מדרסים בהתאמה אישית לסנדלים תהיה זניחה גם היא כשמדובר על חולי סוכרת הזקוקים למדרסים בקיץ על מנת לאוורר את כפות רגליהם בנעליים פתוחות ולתת הזדמנות לפצעי הלחץ להגליד.

בנוסף, כשיש כף רגל סוכרתית לא תמיד מרגישים שנפצעים ומדרסים בהחלט יכולים למנוע מעידות על מנת שהחולים לא יפצעו. המדרסים עשויים משכבות רכות ונוחות שמאוד משמעותיות לסוכרתיים כדי לתפקד גם בקיץ.

בהחלט. מדרסים מותאמים עם תמיכה רכה בעקב יעשו נפלאות לטיפול בדורבן ויפחיתו את הכאבים.

על ידי פניה לקופת החולים עם הפניה אורטופדית לבדיקת הזכאות להשתתפות עצמית בלבד או לחברת הביטוח הפרטית במידה ויש סעיף על מימון עזרים אורטופדיים בפוליסה.

באמצעות המלצות והמוניטין של המקום.

בהחלט. המדרסים המותאמים לסוגי ספורט אלו צריכים להתאים לניתורים הרבים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית