מדרסים ביומכניים מחיר

מדרסים ביומכניים מחיר
מדרסים ביומכניים מחיר

הזמינו מדרסים עוד היום ושימו סוף לכאבים בגב!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מהם מדרסים ביומכניים?

מדרסים ביומכניים הם מדרסים דקים, קלים בהתאמה אישית המשנים את התנועה של האדם ותומכים באזור בו צריך לתמוך בכפות הרגליים על פי הצרכים האישיים. למשל, מדרסים ביומכניים קשיחים יתמכו באנשים הסובלים מרגליים שטוחות ויסייעו להם בדריכה.

מדרסים ביומכניים חצי קשיחים יהיו טובים לרצים הסובלים מבעיות ברצועה הפלנטרית האורכית בקשת. מדרסים ביומכניים גמישים יסייעו לתנועה דינמית של שחקני טניס וכן הלאה.

לפיכך, ניתן לראות שלמדרסים הביומכניים רמות קשיחות שונות המותאמות לצרכים ספציפיים ומשנים את התנועה באופן אופטימלי. כאשר מדובר על מדרסים ביומכניים מחיר של מדרס יהיה בהתאם לתיקון התנועה שעליו לעשות למשתמש בו.

 

מדרסים ביומכניים מחיר שלא משחק תפקיד 

מדרסים ביומכניים מחיר לספורטאים

ספורטאים רבים משתמשים במדרסים ביומכניים ברמת קשיחות התואמת את ענף הספורט בו הם עוסקים, את סוג הנעליים, התאמה לצורת מנח כפות הרגליים ולשיפור התנועה הדינמית בעת פעילות גופנית.

הם מונעים פציעות ספורט, שברי מאמץ, דלקות, כאבים ומשפרים ביצועים. לפיכך, כאשר ספורטאים מתאימים מדרסים ביומכניים מחיר הוא אחד מהפונקציות שיקבעו את הצורך במדרסים אך לא רק. כלומר, ככל שהמדרסים ישרתו את הספורטאי המחיר יהפוך לגורם זניח.

 

מדרסים ביומכניים מחיר לסובלים מפלטפוס

כאשר מתאימים מדרס ביומכני מחיר הוא בהחלט פקטור משמעותי אך לא ישפיע על הסובלים מפלטפוס לרכוש אותם. בעלי רגליים שטוחות שהקשת שלהם קרסה באופן מלא או חלקי חייבים לתפקד כראוי ויתקשו לעשות זאת ללא מדרסים ביומכניים.

 

מדרסים ביומכניים מחיר לנשים עם נעלי עקב

כאשר מתאימים מדרסים ביומכניים מחיר המדרס לא משחק תפקיד בין אם מדובר על צורך אורטופדי ובין אם מדובר על ספורט. ביחד עם זאת ישנן נשים המתאימות מדרסים ביומכניים לנעלי עקב או נעליים אלגנטיות אחרות בשל הקלילות והדקות שלהם כדי שיכנסו לנעליים אלו.

הצורך של הנשים נובע מצורך מניעתי של כאבים ולחץ על כפות הרגליים מכיוון שהעקבים גורמים לקשת גבוהה וללחץ על אצבעות כפות הרגליים. במשך הזמן הנשים עלולות לפתח עיוותים שונים באצבעות כמו אצבעות פטיש, דלקות דורבן בעקב וחוסר יציבות בשל חלוקת עומס לא שווה על כפות הרגליים.

כשמדובר בהתאמת מדרסים ביומכניים מחירים גבוהים יהוו פקטור משמעותי לנשים שרוצות למנוע בעיות אורטופדיות וכאבים וייתכן שהן יעדיפו לוותר על העקבים כדי להימנע מתשלום גבוה ומהנעלה לא מתאימה שעליה ישלמו לבסוף מחיר בריאותי.

 

מדרסים ביומכניים מחיר – כיצד הוא מוערך?

כשקונים מדרסים ביומכניים מחיר המדרס מורכב ממספר פרמטרים אותם כדאי להכיר ולהבין כיצד הוא מוערך. להלן הפרמטרים אותם כוללים במחיר:

  • הרכב החומרים ואיכותם – מדרסים ביומכניים כמו קרבון גרפיט (סוגים של פחמן) נחשבים לחומרים יקרים ואיכותיים בשל הגמישות שלהם לצורך ייצור המדרסים והיתרונות הרפואיים שלהם. ניתן להוסיף להם חומרים תרמו פלסטיים אחרים בהתאם לצרכים הספציפיים ולכן המחיר ממדרס למדרס ישתנה.
  • עמידות לאורך זמן כמו הגרפיט קרבון.
  • 4 רמות קשיחות שניתן לייצר ממדרסים ביומכניים.
  • הקפדה על רמת דיוק אולטימטיבית בשל דקות המדרסים.
  • איכות העבודה והמדידה של המדרסים.
  • הזמן שלוקח לייצר אותם.
  • המקצועיות בהתאמה מדויקת לבעיות אורטופדיות והתאמות שיש לבצע במדרסים.
  • אחריות ארוכת טווח.
  • ביקורת ומעקב לצורך שינויים או תיקונים.

 

מדרסים ביומכניים מחיר ללא פשרות

כשמדובר על מדרסים ביומכניים מחיר זול שלהם יהיה בוויתור על איכות החומרים או איכות טיב העבודה. כלומר, הם לא יעשו את העבודה כמו שצריך כי ההשקעה בהם תהיה מינימלית.

לכן כשמתאימים מדרסים ביומכניים אסור להתפשר על האיכות של חומרים כמו: קרבון גרפיט, פוליאוניל או פוליפרופילן ולא על השינויים שהם עשויים לחולל אצל אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות או מכאבים.

 

מה ההבדל בין מדרסים ביומכניים למדרסים אחרים?

כפי שנאמר מדרסים ביומכניים משנים את התנועה ומשפרים מנח כפות רגליים. על אף זאת הם קשים ודקים ולא יתאימו לכל בעיה אורטופדית.

למשל, אנשים הסובלים מדורבן בעקב, כף רגל סוכרתית, אצבעות פטיש, דלקת בגיד האכילס וכד' יצטרכו מדרסים עם מספר שכבות על מנת לרכך את הדריכה. ברוב המקרים, כאשר משווים אליהם מדרסים ביומכניים מחיר המדרס הביומכני זול יותר מכיוון שאינו מכיל הרבה שכבות.

 

האם כדאי לרכוש מדרסים ביומכניים לא מותאמים?

כאשר רוכשים מדרסים ביומכניים מחיר המדרס הלא מותאם יהיה זול באופן משמעותי מהמדרס המותאם. על אף זאת, המדרס לא ישרת את המטרות והצרכים של הספורטאי, האדם הסובל מפלטפוס, האישה עם נעלי העקב וכד'.

לאור העובדה, שההתאמה חייבת להיות מדויקת לצורת ומבנה כפות הרגליים ולא כללית לפי מידת נעליים, בפירוש לא מומלץ לרכוש מדרסים שאינם מותאמים.

במכון אורטופדי מוסמך ובעל הצלחות מוכחות.

לא. סוכרתיים חייבים מדרסים רכים לריפוי או מניעת פצעי לחץ.

בהחלט, מכיוון שהם מחלקים את העומס בצורה שווה.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית