מדרסים לדורבן בכף הרגל

מדרסים לדורבן בכף הרגל
מדרסים לדורבן בכף הרגל

מדוע צריך מדרסים לדורבן בכף הרגל?

מדרסים לדורבן בכף הרגל התומכים בפלנטר פסיה

פלנטר פסיה היא הרצועה האורכית בכף הרגל הנמתחת כמיתר בין העקב לאצבעות. כשיש עומס רב על כף הרגל שהרצועה לא עומדת בו עלולים להיווצר סדקים זעירים הגורמים לדלקת מקומית המכונה דורבן. הדורבן שנראה כמו קוצים מתמקם על העקב בדרך כלל ומהווה מקור לכאבים ולחוסר נוחות. כאשר מתאימים מדרסים לדורבן בכף הרגל הם ממעיטים את הלחץ על הפלנטר פסיה ומאפשרים לדורבן להחלים.

 

מדרסים לדורבן בכף הרגל להפחתת כאבים

כאשר חשים בצריבה או דקירות בעקב בעת דריכה ונוצרת בליטה בעקב, חייבים לטפל בדורבן באמצעות מדרסי דורבן לכף הרגל. לעיתים יופיע אודם במקום או חום ויהיה צורך בטיפולים נוספים. המדרסים יכולים לסייע מאוד לכאבים כתוצאה מהדורבן ולהפחית אותם באופן משמעותי.

הזמינו מדרסים עוד היום ושימו סוף לכאבים ברגליים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

 

מדרסים לדורבן בכף הרגל כחלק ממכלול טיפולים

ביחד עם מדרסים לדורבן בכף הרגל ישנם טיפולים נוספים שיסייעו להחלמה ולמיתון הכאבים. מבין הטיפולים ניתן למנות:

  • מתיחות ותרגילים
  • טיפולי פיזיותרפיה
  • טיפולים מנואליים
  • טיפולים משלימים
  • סד לילה
  • תומכים אורטופדיים רכים לכף הרגל
  • זריקות סטרואידים
  • שינוי תזונתי
  • נעליים אורטופדיות
  • ניתוח להסרת חלק מהדורבן

 

למי יכולים לסייע מדרסים לדורבן בכף הרגל?

מדרסים לדורבן בכף הרגל יסייעו לאנשים הנוטים לדורבן עקב עמידה ממושכת, מאמץ גופני ניכר, עודף משקל, בני 40-60, נשים שהולכות עם נעלי עקב, אנשים שיש להם פלטפוס או קשת גבוהה, אנשים שצורת רגליהם מעוותת והליכתם אינם תקינה. מדרס לדורבן בכף הרגל עשוי למנוע התפתחות של דורבן אצל חלק ניכר מהאוכלוסייה ולכן הם הטיפול היעיל והמומלץ ביותר.

 

כיצד מדרסים לדורבן בכף הרגל משפיעים על הטיפול?

מכיוון שנקודת ההנחה היא רצועה פלנטר מנוונת ודלקתית בשל עומס, מדרסים לדורבן בכף הרגל יורידו את הלחץ ויחלקו אותו בצורה שווה בין שתי הרגליים. כך גם בלימת הזעזועים תהיה איכותית יותר והיציבות של כפות הרגליים תישמר על מנת להחלים.

יתרה מכך, המדרסים יאפשרו תפקוד אופטימלי, ישפרו את מנח כפות הרגליים ויסייעו למנוע כאבים. לעיתים אנשים עם דורבן סובלים גם מכאבי גב או ברכיים בשל הלחץ על כפות הרגליים ולכן גם בעיות אלו עשויות להיפטר באמצעות המדרסים.

 

אלו מדרסים יש להתאים לדורבן?

הדורבן הוא בליטה קשה ומחוספסת הגורמת לחוסר נוחות ולכאבים בעת ההליכה. בשל עובדה זו המדרסים הטובים ביותר יהיו בהתאמה אישית על מנת ליצר בהם תמיכה רכה לאזור העקב כדי למנוע חיכוך עם הנעל ולהותיר את הדורבן מאוורר. בדרך כלל התמיכה הרכה היא באמצעות ספוג, סיליקון או ג'ל.

עם זאת ישנם אנשים עם פלטפוס בכפות הרגליים שרגליהם שטוחות בשל גמישות יתר שהיא תופעה גנטית. אנשים אלו צריכים מדרסים ביומכניים קשיחים. אך מכיוון שהם נוטים ללקות בדורבן יצטרכו להתאים למדרסים הקשיחים שכבת ריכוך באזור העקב.

 

האם גם נעליים אורטופדיות יעילות לדורבן?

מדרסים לדורבן בכף הרגל בניגוד לנעליים אורטופדיות יכולים להתאים כמעט לכל נעל וניתנים להחלפה עם הרפידות המקוריות של הנעליים. עם זאת, נעליים אורטופדיות מכילות את כל המרכיבים האורטופדיים על מנת להחזיק את כף הרגל ולתת תמיכה מלאה לפלנטר פסיה בקשת.

גם במקרה של הנעליים מתאימים להן תמיכה רכה באזור העקב. לאנשים מבוגרים שאינם נוטים להחליף הרבה זוגות נעליים מומלץ על הנעליים האורטופדיות. לאנשים עם דורבן שמחליפים סוגים רבים של נעליים כמו נעלי עבודה, נעליים אלגנטיות, נעלי ספורט, נעלי הליכה וכד', מומלץ על מדרסים כדי שיוכלו לגוון בין כל הנעליים ולהרוויח את היתרונות שלהם.

 

מה קורה אם מזניחים את הטיפול בדורבן?

למרות שישנם אנשים שהדורבן אצלם עובר לאחר כ-10 חודשים גם ללא טיפול, אין להם כאבים והבליטה מזערית, ישנם אחרים שאסור להם להזניח את הטיפול בדורבן. בין אם בוחרים בנעליים אורטופדיות ובין אם במדרסים לדורבן בכף הרגל ומסתייעים בטיפולים נוספים, ההחלמה תהיה מהירה והכאבים ירדו בהדרגה.

במידה ולא מטפלים עלולים להגיע לניתוח עם הרדמה מלאה בו מסירים חלק מהדורבן. לניתוח יכולות להיות השלכות זיהומיות, כאבים כרוניים, פגיעה עצבית וכד'. לפיכך, עדיף לטפל ולא להגיע למצב של ניתוח לא הכרחי.

חשוב להתאים לאמך מדרסים ובלילה להשתמש בסד לילה המותקן בזווית שמותחת את הרצועה המודלקת.

לא ללכת עם נעלי עקב אלא רק עם נעליים רחבות ומאווררות ולהתאים מדרסים שיסייעו להחלמה ולהפחתה בכאבים.

לא. הן אינן אורטופדיות.

יש לבדוק את תקינות התאמת המדרסים ולפנות להתייעצות עם האורטופד לגבי ניתוח במידה ועשית טיפולים אחרים שלא עזרו.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית