נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית

נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית
נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית

הזמינו מדרסים בהתאמה אישית וטפלו בכאב שלכם!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מהו התהליך של נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית?

שלב ראשון – אבחון לנעליים אורטופדיות בהזמנה אישית

על מנת להזמין באופן אישי נעליים אורטופדיות יש לעבור אבחון מקיף באחד ממכוני האורטופדיה או להביא הפניה מאורטופד כשיש בעיה רפואית עבורה יש צורך בנעליים אורטופדיות בהזמנה אישית.

באבחון נבדקת צורת הרגל, המבנה שלה, מנח כף הרגל עם משקל וללא משקל, טווח התנועה ועוד. המומחה במכון האורטופדי שואל שאלות לגבי כאבים, היסטוריה משפחתית, מתי חשים בחוסר נוחות ומה רוצים להשיג באמצעות הנעליים.

 

שלב שני – לקיחת מידות לנעליים אורטופדיות בהזמנה אישית

ברוב המכונים האורטופדיים המידות נלקחות על פי מידת גבס. את הגבס יוצקים על כפות הרגליים והקרסוליים וכאשר החומר מתייבש הוא משמש כתבנית להכנת הנעליים. מידת גבס נחשבת למידה המדויקת ביותר לצורה, למבנה ולמנח הרגל.

 

שלב שלישי קבלת נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית והסדרי התשלום

לאחר כשבוע הנעליים מוכנות וניתן לקבל אותן במכון האורטופדי. ישנם הסדרים עם קופות החולים למקרים בהם ישנם עיוותים בכפות הרגליים, ירידת תחושה ובמקרים של תסמונת הרגל הקצרה, קטיעות או כיבים. לצורך ההסדר יש לקבל הפניה מהאורטופד.

 

למי מתאימות נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית?

נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית מתאימות לחלק נכבד מהאוכלוסייה כמו: קשישים, חולי סוכרת, ספורטאים, מורים, עובדי ניקיון או רופאים שעומדים ברוב שעות היום, ילדים הסובלים מבעיות אורטופדיות, ספורטאים, אנשים בעלי עודף משקל ולאנשים הסובלים מבעיות רפואיות.

כל מי שיש לו עיוות בכפות הרגליים, חוסר שוויון באורך הרגליים, כאבים כתוצאה מפלטפוס או דורבן בעקב, מומים מולדים בכפות הרגליים, קטועי רגל, אנשים שעברו חבלות או פציעות, קשת גבוהה, הסובלים מכאבי ברכיים, קרסוליים או מכאבי גב ועוד.

 

אילו תפקידים ממלאות נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית?

מעבר לכך שכיום ניתן לרכוש נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית מעוצבות ואסתטיות הן מותאמות באופן מלא למטופלים מבחינת המידות, הצורה ומבנה הרגליים.

בנוסף, הן משפרות את טווח התנועה, תומכות בקשתות, בעלות בולמי זעזועים חזקים, עשויות משכבות המרככות את הדריכה, מעניקות לכפות הרגליים מנח תקין, מייצבות את הגוף, מאזנות את הכובד ומחלקות אותו באופן שווה בין הרגליים, מונעות פציעות וכאבים.

 

כיצד בוחרים בספק של נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית?

על מנת שנעליים אורטופדיות בהזמנה אישית יהיו איכותיות, עשויות מהחומרים הנכונים ויהיו מיוצרות בצורה האופטימלית חשוב לבחור בספק מקצועי ואמין.

המכון האורטופדי בו נלקחת ההזמנה על מידות גבס מדויקות מוסר אותה לבית מלאכה איתו הוא עובד וסומך עליו. לפני שמייצרים את הנעליים מקבלים הצעת מחיר ולכן מומלץ להשוות בין הספקים השונים.

לאחר שמספקים את הנעליים למטופלים מבצעים בהן התאמות לפי הצורך. ניתן למצוא ספקים מומלצים באתרי האינטרנט או לקבל המלצות ממכרים או מקבוצות ברשתות החברתיות או בפורומים השונים כדי לבחור בספק הטוב ביותר.

הנעליים צריכות להיות מותאמות לצרכי המטופל ובמידה ואינו מרוצה יש לבצע בהן תיקונים בתוקף האחריות. כמו כן, חשוב למצוא מקום המחזיק באישור משרד הבריאות המעניק פתרונות כאלו ולא ספקים שרלטנים ללא האישורים המתאימים.

 

נעליים אורטופדיות לילדים

נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית לילדים צריכות להיות עשויות מחומרים רכים על מנת שלא יהיו מוגבלים בתנועתם הטבעית.

כאשר ילדים פוסעים על הקרקע הם מפעילים שרירים על מנת לשמור על שיווי המשקל, היציבות והגמישות שלהם.

נעליים אורטופדיות מותאמות אישית צריכות לספק את האפשרות לנוע במנח תקין ונוח וביחד עם זאת להגן על רגלי הילדים ממפגעים חיצוניים.

בדרך כלל מומלץ בגיל הילדות לאפשר לילדים להלך יחפים אך במקרים בהם ישנם עיוותים קשים וכאבים חשוב להתאים להם נעליים נוחות המקלות על הכאב.

 

מאיזה גיל ניתן ללכת עם נעליים אורטופדיות מותאמות?

לפני שעולה השאלה מאיזה גיל לרכוש נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית לילדים מומלץ לרכוש לתינוקות נעליים רכות מבד במידה 3-6 הנראות כגרביים ומותאמות להתפתחות שלהם עוד לפני שהם עושים את צעדיהם הראשונים.

לילדים מגיל 10 שכפות רגליהן סיימו להתפתח והן רק מתרחבות וצומחות לאורך ניתן להזמין נעליים אורטופדיות או מדרסים במקרה הצורך.

 

נעלי הליכה או ריצה בהזמנה אישית

כאשר נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית משמשות גם להליכה וגם לריצה הן צריכות לא לגרום לנעילת המפרקים ולהכיל בולמי זעזועים חזקים.

נעליים סגורות עם סוליה רחבה המונעות התרופפות יסייעו לפעילות הגופנית ללא תחושת עייפות וכאב. מנגד, רוכבי אופניים יזדקקו לנעליים אורטופדיות המותאמות לרכיבה, ללא בולמי זעזועים המאפשרות את פעולת הדיווש.

 

חשוב שיבנו לך נעליים שיהיו גבוהות יותר בחלק הקדמי.

יש למדוד את רוחב כפות הרגליים באופן מדויק ולבנות את הנעליים לפי המידות.

מדרסים מועילים בנוסף לנעליים אורטופדיות או בנפרד על פי הצרכים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית