נעלי בית אורטופדיות לגברים

נעלי בית אורטופדיות לנשים
נעלי בית אורטופדיות לנשים

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

ממה גברים סובלים?

כל התנועות של פלג הגוף התחתון נובעות מהיכולת של הרגליים לשאת את עומס המשקל של הגוף בצורה שווה. הרגליים הן אלו השומרות על היציבות בגוף, על שיווי המשקל ומאפשרות לאדם לעשות פעולות כמו: עמידה, קפיצה, ריצה והליכה.

כאשר ישנם כאבים הנובעים מכפות הרגליים, מהקרסוליים, מהשוקיים, מהברכיים ומהירכיים הם משפיעים על האגן והגב ולהיפך. גברים רבים מתלוננים על כאבים ושרירים תפוסים שרוב הזמן חולפים לאחר מספר ימים.

במקרים אחרים ובמיוחד שהכאבים הופכים לכרוניים יכול להיווצר נזק לרגליים. תופעה של כאב כרוני יכולה לנבוע מבעיות אורטופדיות מולדות או מליקויים בריאותיים, פציעות, חבלות, נזק בוורידים, בסחוס, בעצמות ובגידים.

על מנת לדעת ממה סובלים חשוב לפנות לאורטופד אך גם חשוב לטפל על מנת שיהיה אפשר לתפקד. גם גברים העוסקים בספורט מתלוננים על כאבים הנובעים מכפות הרגליים אותם חשוב לאבחן ולטפל.

הטיפול האידיאלי לבעיות אורטופדיות בכפות הרגליים הם מדרסים או נעליים אורטופדיות שמסייעות לתפקד בעבודה, בפעילות ספורטיבית וכד'. אך גם בבית צריכים לתת דגש לכאבים ולטפל בהם, ולכך נועדו נעלי בית אורטופדיות לגברים.

 

מהי החשיבות של נעלי בית אורטופדיות לגברים?

נעלי בית אורטופדיות לגברים חשובות להמשך הטיפול בבית. כשעושים שימוש בנעל בית אורטופדית לגבר קל יותר להלך בבית, לדרוך על כפות הרגליים ולאזן את הגוף.

למשל, גבר עם עודף משקל הסובל מכאבים והעומס על הרגליים גדול, ירגיש בנוח להסתובב עם נעלי בית המותאמות בצורה אידיאלית למבנה וצורת כפות הרגליים שלו כדי לתמוך ברגליים ולהקל על הכאבים.

גברים עם בעיות כמו: דורבן, פלטפוס, פציעות ספורט, נקעים, קרסול מסובב או מומים שונים ימצאו את הנחמה גם בבית כאשר יתאימו נעלי בית טיפוליות.

 

התאמה אישית של נעלי בית אורטופדיות לגברים

מדוע חשוב להתאים נעלי בית אורטופדיות לגברים?

התאמת נעלי בית אורטופדיות לגברים נעשית באופן ספציפי המטפל בבעיות הגורמות להם לכאבים. הנעליים מותאמות לזוויות, למנח העצמות ולבעיות האורטופדיות באופן מקיף שלא ניתן לקבל כשרוכשים נעלי בית רגילות.

למשל, גברים שכפות רגליהן פונות החוצה או פנימה לא יסבלו בבית מכאבים כאשר יש התאמה מדויקת של נעלי הבית לרגליהם. הם יתקנו את המנח בצורה טיפולית ויאפשרו דריכה אופטימלית על כפות הרגליים.

 

איך מתאימים נעלי בית אורטופדיות לגברים?

גבר הפונה להתאמה אישית של נעלי בית אורטופדיות עובר בראש ובראשונה אבחון בו המאבחן מקבל מידע על הבעיות האורטופדיות, על הכאבים ועל הצרכים שלו. המאבחן בודק את מנח הרגליים, את הדריכה וטווח התנועה ובוחר בשיטה הטובה ביותר למדוד את כפות הרגליים באופן מדויק.

ניתן להטביע את כפות הרגליים בחומר אלסטי על מנת לקבל את המידות הרצויות, לגבס את הרגליים ולקבל דגם של כפות הרגליים או לערוך מדידה ממוחשבת.

המדידות לוקחות בחשבון את כל הבעיות האורטופדיות בין אם הגבר זקוק לתמיכה באזור מסוים של כף הרגל או באזור אחר וכך גם מבחינת החומרים ותוספות התמיכה מהן מייצרים את הנעליים.

 

מאלו חומרים מייצרים נעלי בית אורטופדיות לגברים?

החומרים בהם משתמשים לייצר נעלי בית אורטופדיות לגברים הם בהתאם לבעיות האורטופדיות. עם זאת, נעלי הבית צריכות להיות רכות, נוחות ונעימות ועל פי רוב יהיו מחומרים טבעיים רכים וסוליה גמישה או קשיחה בהתאם למטופל.

 

נעלי בית אורטופדיות לגברים שעברו המיפלגיה

המיפלגיה זהו מצב שבו גבר עובר אירוע מוחי ואחד מהצדדים בגופו משותק. החולשה יכולה להיות חלקית או מלאה ועל החולה להתמודד עם שמירה על שיווי המשקל והליכה. בעת ההחלמה בבית האופציה הטובה ביותר לשיקום היא נעלי בית אורטופדיות לגברים שרוצים לשפר את מצבם ולהפחית בכאבים.

 

נעלי בית לאחר שבץ מוחי

גברים העוברים שבץ מוחי סובלים מטונוס שרירים נמוך הפוגע בתפקוד היום יומי, בטווח התנועה ובהליכה. תהליך השיקום אורך זמן לא מבוטל בו יש לעשות פיזיותרפיה.

ביחד עם זאת, נעלי בית אורטופדיות לגברים שעברו שבץ מוחי יכולות לסייע בהתנהלות הביתית בעת ההחלמה. גברים שעברו שיתוק מוחין ונפגעו ברגל מתקשים לתפקד ולכן צריכים נעלי בית שיתמכו ברגל ובעמוד השדרה, ישמרו על האיזון ויקלו על הכאבים.

 

האם מדרסים יעילים יותר מנעליים אורטופדיות?

כל התופעות שצוינו מחייבות טיפול או באמצעות מדרסים או באמצעות נעליים אורטופדיות. כאשר מדובר על נעלי בית אורטופדיות לגברים הן יותר יעילות ממדרסים במצבים כרוניים בהם מחלימים מהמיפלגיה, שבץ מוחי או במצבים של שיתוק מוחין ושימוש ברגל תותבת. במצבים אחרים בהם יש דפורמציות בכפות הרגליים ניתן גם להתאים מדרסים.

 

באמצעות נעלי בית אורטופדיות מותאמות לאחר אבחון מקיף.

בהתאם לעבודה על הדפורמציות השונות בנעליים והחומרים.

בהחלט. הן יקלו על הכאבים וימנעו פצעי לחץ.

בחנויות למוצרי אורטופדיה.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית