נעלי בית אורטופדיות לקיץ

נעלי בית אורטופדיות לקיץ
נעלי בית אורטופדיות לקיץ

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מהן נעלי בית אורטופדיות לקיץ?

נעלי בית אורטופדיות לקיץ הן נעליים פתוחות ומאווררות, מושלמות מבחינת ההתאמה לכפות הרגליים, מנדפות זיעה ויעילות לקיץ החם השורר בארץ בחודשים יולי ואוגוסט. ניתן למצוא אותן בעיצובים, גוונים, טקסטורות ומרקמים שונים ולהרגיש נינוחים בבית ללא כאבי רגליים, ברכיים או גב.

ניתן לרכוש אותן כמוצרי מדף בחנויות האורטופדיות או להתאים אותן בהזמנה אישית בהתאם לעיוותים שונים ובעיות אורטופדיות בכפות הרגליים. גם אם אתם מבלים בחופשה בבית מלון תוכלו לקחת אותן איתכם כיוון שהן קלות לנשיאה וליהנות מהן בהליכה ודריכה אופטימלית אף בשטחי בית המלון.

 

כיצד נעלי בית אורטופדיות לקיץ יסייעו לכם לעבור אותו בשלום?

נעלי בית אורטופדיות לקיץ בנויות מחומרים רכים, מלטפים ונעימים עם סוליה גמישה. בשונה מנעלי בית רגילות לקיץ, יש להן נוחות בלתי מתפשרת והן מתאימות לכלל האוכלוסייה ובפרט לאנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות.

כאשר יש דפורמציות בכפות הרגליים ועיוותים שונים כמו כפות רגליים הפונות פנימה או החוצה, פלטפוס, קשת גבוהה וקעורה, רגל קצרה מדי, דורבן בעקב, פצעי לחץ, כאבים כתוצאה מחבלות ופצעים, יבלות זיהומיות וכיוצא בזה, הן יכולות להיות מושלמות ולהביא לתוצאות מיטביות מבחינת הדריכה, התחושה והנוחות.

לאנשים הסובלים מבעיות אלו ניתן להתאים את נעלי הבית על פי מידותיהם ועל פי הליקויים השונים.

 

התאמת נעלי בית אורטופדיות לקיץ לחולי סוכרת

מחלת הסוכרת מתאפיינת ברמת סוכר גבוהה בדם המשליכה על פגיעות נוספות כתוצאה מרמת אינסולין נמוכה בדם.

ישנם כמה סוגי סוכרת שחלקם עשויים לפגוע ולהזיק לכלי הדם, לוורידים, לגרום לבצקות ברגליים, לבעיות בעיניים, למערכת העצבים, לטרשת עורקים, בעיות לב ולגרום לכף רגל סוכרתית.

כאשר כף הרגל סוכרתית לעיתים מאבדים בה את התחושה ועלולים להיווצר פצעי לחץ. במידה והם מזדהמים התוצאות הן בלתי הפיכות.

על מנת למנוע מחולי סוכרת את הכאבים בגב, בברכיים ולמנוע את ההתפתחות של פצעי לחץ, חשוב להתאים נעליים אורטופדיות. בשל היתרון של נעלי בית אורטופדיות לקיץ ניתן לקרר את כפות הרגליים באוויר הפתוח ולמנוע זיהומים.

לחולי סוכרת אסור להלך יחפים והם חייבים לשמור על כפות רגליהם באופן מיטבי וככל שניתן. נעל בית אורטופדית לקיץ מאפשרת להם לאוורר את כף הרגל ולחוש הקלה משמעותית.

 

התאמת נעלי בית אורטופדיות לקיץ לנשים

ישנן נשים הסובלות מתסמונת מורטון נוירומה הגורמת ללחץ אדיר בכפות הרגליים כתוצאה מהליכה בנעלי עקב או נעליים צרות מדי.

כאשר משקל גופן נוטה לפנים מופעל עומס רב על כפות הרגליים הגורם לנפיחות וכאבים בזמן הדריכה.

נעלי בית אורטופדיות לקיץ יוכלו לסייע להן להרגיע את הלחץ על כפות הרגליים כאשר הן מתפעלות את הבית מבלי לסבול מכאבים, מכיוון שהן רכות לדריכה וגמישות. גם נשים שעברו אירוע מוחי ואחד הצדדים שלהן משותק ירגישו חולשה בעת הדריכה בשל שיווי המשקל המעורער.

בנוסף, לאחר שבץ מוחי או חלילה במקרה של שיתוק מוחין טווח התנועה גם הוא מתערער. נעליים לבית אורטופדיות לקיץ החם יעשו לאנשים אלו את ההבדל בעת ההחלמה בבית. 

 

מדוע נעלי בית אורטופדיות פתוחות חשובות?

כשמדובר על נעלי בית אורטופדיות לקיץ יש להן חשיבות רבה בעיקר אצל אנשים שמחלימים בבית מבעיות בריאותיות או מחבלות. החשיבות שלהן באה לידי ביטוי ממספר סיבות כמו:

  • שמירה על יציבות הרגליים ושיווי המשקל
  • תמיכה מלאה לקשת ולעקב במידת הצורך ולכל כף הרגל
  • הקלה בעומס המשקל המוטל על הגוף וחלוקתו בצורה שווה בין הרגליים
  • אוורור כפות הרגליים ונידוף הזיעה
  • הקלה על כאבים
  • הימנעות מזיהומים

 

למי מתאימות נעלי בית אורטופדיות פתוחות?

נעלי בית אורטופדיות לקיץ פתוחות ולכן מתאימות כאמור לאנשים הסובלים מעיוותים, בעיות אורטופדיות ובריאותיות. ביחד עם זאת הן יכולות לסייע לנשים בהיריון שקשה להן לעמוד על הרגליים לקראת סוף ההיריון ולתפקד בבית, לנשים וגברים בגיל השלישי בין אם הם סיעודיים ובין אם הם מתפקדים לבד, לילדים המחלימים משברים ונקעים, לספורטאים לאחר פציעות ספורט או שברי לחץ, לסוכרתיים, לאנשים עם עודף משקל שהעומס על הרגליים גורם להם לכאבים ולאנשים החוזרים מהעבודה לאחר יום ארוך ומעייף ורוצים להרגיע את כפות הרגליים מעמידה ממושכת.

 

האם מומלץ להכניס מדרסים לנעלי בית אורטופדיות?

למעשה אין צורך להכניס מדרסים אורטופדיים לנעליים אורטופדיות בכלל מכיוון שהן בנויות עם מדרסים ותומכות בכל הדרוש על פי התאמה אישית ובפרט כשמדובר על נעלי בית אורטופדיות לקיץ שהן פתוחות.

 

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית