באילו שיטות מודדים מדרסים?

כאשר מטופל מגיע אלינו לסניפי אינסול כדי לעשות מדרסים, בין אם בהמלצת אורטופד, בשל בעיה רפואית ממנה הוא סובל או מניעה של פציעת ספורט. המומחים שלנו משוחחים עם המטופל ומבינים בדיוק מה הצורך. בשלב הבא אנו מבצעים אבחון של כף הרגל, כדי להבין בדיוק לאיזה סוג של מדרסים זקוק המטופל. לאחר מכן אנו מעניקים הסבר מפורט, מה לדעתנו המדרס המתאים עבורו. ובשלב השלישי אנו לוקחים מידה. במאמר זה נפרט באילו שיטות מודדים מדרסים וכיצד מתחיל תהליך התאמת המדרסים לכף הרגל? המשיכו לקרוא.

איך מודדים מדרסים ומתאימים אותם לכף הרגל?

אבחון כף הרגל

בכל הנוגע להתאמת מדרסים, אבחון מדויק של כף הרגל הוא חיוני. על מנת להבטיח התאמה נכונה של המדרסים, אנו מבצעים מספר בדיקות אבחון לפני תהליך ההתאמה. בדיקות אלו כוללות בדיקה של בעיות קיימות כגון עיוות כף הרגל, הפרעות בהליכה ומצבים אחרים שיכולים להשפיע על התאמה של מדרסים. בעזרת בדיקות אלו ניתן לזהות את כל הבעיות הבסיסיות ולוודא שהמדרסים מותאמים בצורה נכונה. האבחון כולל:

  1. סדרת שאלות שאנו שואלים את המטופל, על מנת לקבל רקע, להבין ממה הוא סובל ולקבל את הרקע הרפואי לצורך שלו.
  2. בדיקת טווחי תנועה של המפרקים, הבהונות, כף הרגל ואזור הברך, על מנת להבין אם יש מגבלת תנועה. בנוסף, נבצע לחיצות על מנת להפיק כאב ולאתר במדויק את הבעיה שמעוררת רגישות.
  3. התבוננות ויזואלית על פני עור המטופל, הצבע יכול להעיד על כשלים בזרימת הדם לגפיים התחתונות. כמו כן, אנו בודקים את עובי העור בכף הרגל, בכדי לאתר מוקדי שחיקה ומקומות בהם חסרה רקמת שומן בכף הרגל.
  4. בדיקה של מבנה הבהונות, בכדי לבדוק האם המטופל סובל מבוהן קלובה, הלוקס ולגוס, בעגה המקצועית.
  5. לאחר מכן מבוצעת בדיקה בעמידה של כפות הרגליים, על מנת לבדוק את עמדת העקבים. בדיקה זו מבוצעת כדי לבדוק האם המטופל סובל מבעיות כמו פרונציה (Pronation) נטייה של כף הרגל כלפי פנים בזמן הליכה או סופינציה (Supination) נטייה של כף הרגל כלפי חוץ.
  6. בדיקת אורך הרגליים, על מנת לוודא ששתי הרגלים באותו אורך או לחילופין אם המטופל סובל מתסמונת הרגל הקצרה.

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

בחירת סוג המדרסים ולקיחת מידה

לאחר שהבנו והסברנו למטופל על הבעיה הרפואית ממנה הוא סובל, נסביר איזה סוג של מדרס מתאים עבורו. החומרים להכנת המדרסים גם כן נבחרים לפי סוג הבעיה. כך לדוגמה למטופלים הסובלים מכף רגל סכרתית נתאים מדרס עבה וגמיש, בעוד שלמטופלים הסובלים מקריסת כף הרגל, נתאים מדרסים עם חומרים פולימרים קשיחים או חצי קשיחים בשילוב עם חומרים כמו קרבון.

לקיחת מידה של כף הרגל

לקיחת מידה של כף הרגל להתאמת המדרסים, מורכבת מ-3 שלבים:

לקיחת מידה בעמידה להתאמת מדרסים

לקיחת מידה בעמידה, כאשר יש עומס מלא על כף הרגל, היא שלב חשוב לוודא שמקבלים את ההתאמה המושלמת עבור כף הרגל. על ידי ביצוע מדידות בעמידה, אפשר להבטיח, שתהיה התאמה נוחה ובטוחה. זה יעזור להפחית את כאבי כף הרגל ולשפר את הנוחות הכללית, כאשר נועלים נעליים עם מדרסים.

לקיחת מידה בישיבה להתאמת המדרס

לקיחת מידה בישיבה נועדה על מנת לקחת מידה במצב של עומס חלקי על כף הרגל. התאמת המדרסים של הנעליים היא שלב חשוב בהבטחת הנעלה נוחה ותומכת. מדידה בזמן ישיבה יכולה לעזור לך להתאים את המדרס לגודל המושלם לכף הרגל ולמנוע אי נוחות או פציעה.

לקיחת מידה למדרסים ללא עומס בשכיבה

מדידות של מדרסים ללא עומס, במצב של שכיבה, היא דרך מצוינת להבטיח את ההתאמה המושלמת לכפות הרגליים. שיטה זו מאפשרת למדוד במדויק את אורך ורוחב כפות הרגליים, כמו גם את גובה הקשת וגורמים חשובים נוספים. בכך תוכלו להיות בטוחים שהמדרסים שתרכשו יהיו נוחים ויספקו את התמיכה הדרושה לכפות הרגליים שלכם.

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

התאמת מדרסים לכף הרגל שלך – סיכום והמלצות

במאמר הסברנו מהו תהליך האבחון להתאמת מדרסים מותאמים אישית לכפות הרגליים. הסברנו שבשלב הראשון אנו מבצעים אבחון של כף הרגל, האבחון כולל תשאול המטופל, בדיקה פיזיולוגית וויזואלית, על מנת לאתר בעין את הבעיה שיש, בכדי להתאים לה את הפתרון האופטימלי. לאבחון מוקדם של בעיה בכף הרגל והתאמת מדרסים מבעוד מועד יש יתרון. כמו כן, איתור מוקדם של בעיה וטיפול באמצעות מדרסים, יכול להקל משמעותית ולהשפיע על אורח החיים באופן חיוני ומידי.

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים! חייגו עכשיו: 077-997-3016

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית