כפכפים אורטופדים לנשים

כפכפים אורטופדים לנשים
כפכפים אורטופדים לנשים

הזמינו מדרסים עוד היום ושימו סוף לכאבים ברגליים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מה מיוחד בהתאמת כפכפים אורטופדים לנשים?

כפכפים אורטופדים לנשים הם כפכפים מושקעים מבחינת חומרי הגלם, העיצוב, התמיכות, המדידות וההתאמות השונות לדפורמציות של כפות הרגליים.

כשמדובר על כפכף אורטופדי לנשים יש להתייחס למידות מדויקות של כפות הרגליים, התאמה מלאה לצורה ולמבנה שלהן והתאמה לליקויים אורטופדים שונים כמו דורבן בעקב, קשת גבוהה, פלטפוס, חבלות, פצעי לחץ, כפות רגליים מעוותות וכיוצא בזה.

ניתן להשיג כיום דגמים רבים של כפכפים אורטופדים בעיצובים, צבעים וטקסטורות שונות על מנת לתת דגש גם לצו האופנה, או להתאים כפכפים בהזמנה אישית, יפים לא פחות, על מנת שיהיו מושלמים לצרכים אורטופדים ויעניקו תמיכה מלאה לכפות הרגליים.

 

מהם ההבדלים בין כפכפים אורטופדים לנשים לבין כפכפים רגילים?

התאמת כפכפים אורטופדים לנשים

כפכפים אורטופדים לנשים מותאמים לצרכים שלהן מבחינת העיצוב, האסתטיקה, התמיכה שהם מעניקים לכפות הרגליים, האיזון והיציבות של הגוף, חלוקת המשקל על כפות הרגליים, הפחתה בכאבים, התאמות לשינויים במנח כפות הרגליים ועמידות לאורך זמן.

 

כפכפים רגילים לעומת כפכפים אורטופדים לנשים

לעומת כפכפים אורטופדים לנשים הכפכפים הרגילים מסבים חוסר נוחות, אינם מתאימים למידות המדויקות של כפות הרגליים, גורמים ללחץ ולעומס על כפות הרגליים והגב, אינם מייצבים ובכך גורמים לכאבים. כאשר כפכפי נשים אורטופדים נכנסים לתמונה כל התמיכה של כפות הרגליים משתנה ובכך מסייעים לבריאות האישה ולאורח החיים התקין שלה.

 

האם כפכפים אורטופדים לנשים עם דורבן יעילים?

רוב הנשים לאחר גיל ה-40 נוטות לסבול מדורבן במיוחד אם יש להן עודף משקל. מדובר על דלקת הנוצרת כתוצאה מניוון הרצועה האורכית, הלא היא הרצועה הפלנטרית המחברת בין העקב לאצבעות ושם היא מתפצלת.

הלחץ שעומס הגוף מייצר על הרגליים גורם לה להתנוון בין אם בגלל עמידה ממושכת ובין אם כבעיית פלטפוס (רגליים שטוחות). הדורבן נראה כבליטה הדומה לבעל החיים דורבן ולכן היא נקראת כך.

כאשר נועלים כפכפים אורטופדים לנשים קל יותר להתנהל ולתפקד כיוון שיש בכפכפים תמיכה באזור העקב המקל על הכאבים.

היתרון הגדול של כפכפים אלו, מעבר לתמיכה הרכה בעקב, הוא היכולת לחלק את העומס על הרגליים באופן שווה ולאוורר את הדורבן על מנת שלא יזדהם. במקרים של דורבן חשוב גם לטפל באמצעים נוספים כמו גלי הלם, פיזיותרפיה, טיפולים מנואליים או מדרסים.

 

כיצד כפכפים אורטופדים לנשים תומכים בהליכה?

כפכפים אורטופדים לנשים בנויים עם בולם זעזועים המונע נפילות, חבלות או חדירת גופים זרים לכפכף. מעבר לכך צורת הכפכפים המותאמת דואגת למקם את כפות הרגליים בתוכם על מנת שהקרסוליים יהיו בתנוחה טובה.

כך כפות הרגליים מקבילות לרצפה והלחץ עליהן פוחת. בעקבות כך אף נמנעים כאבי ברכיים וגב, כאבים בכריות של כפות הרגליים או כאבים כתוצאה מדלקת בגיד האכילס ואף עייפות.

 

מה כוללת התאמת כפכפים אורטופדים?

  • אבחון יסודי של כפות הרגליים תוך לקיחה בחשבון דפורמציות ועיוותים.
  • מדידה מדויקת של כפות הרגליים באמצעות אחת מהטכניקות השונות.
  • בניית כפכפים אורטופדים לנשים על פי הצרכים שלהן.
  • חומרים איכותיים ותוספות בהתאמה לדפורמציות בכפות הרגליים.
  • ביקורת וביצוע שינויים במידת הצורך.

 

האם הכפכפים מתאימים רק לקיץ?

בנות שאוהבות להרגיש שכפות הרגליים שלהן מאווררות או נשים עם כף רגל סוכרתית ייהנו מנעילת כפכפים אורטופדים לנשים שרוצות לשמור על ההיגיינה גם בחורף. בקיץ ניתן אף לצאת איתם החוצה להליכה קצרה או לים. הם יכולים לשמש כנעלי בית בכל עונה ולהיות יעילים לכל מצב אורטופדי.

 

כיצד בנויים כפכפים רגילים?

מבין כל המגרעות של כפכפים רגילים ניתן לתת דגש לסוליה שלהם. מדובר על סוליה דקה ושטוחה שאינה תומכת בכף הרגל באופן טבעי ובכלל.

זו הסיבה שנשים רבות סובלות מכאבי רגליים, משפשופים ויבלות כאשר הן מהלכות איתם. הן רוכשות כפכפים אופנתיים לחופשה באילת ומגלות בבית המלון את הקושי להלך בהם.

לעומת זאת, כפכפים אורטופדים לנשים המותאמים לכפות הרגליים יסייעו להן לעבור את החופשה בכייף ולהלך איתם על שפת הבריכה מבלי לחשוש שיחליקו או ימעדו.

ברובם יש שקע קטן בעקב המסייע לשלוט בתנועה הטבעית של כף הרגל. באופן טבעי המפרקים בכפות הרגליים שלנו מתאימים לתנועה על משטחים שונים.

ביחד עם זאת, הסוליות של הכפכפים האורטופדיים מתאימים לקרקע רכה יותר מקרקע קשיחה וישרה. על מנת להלך בצורה מיטבית בתנאי שטח אחרים, מומלץ להתאים נעליים אורטופדיות התואמות לצרכים בין אם הם להליכה ובין אם לפעילויות אחרות.

 

בוודאי. ניתן למצוא כפכפים אורטופדים בדגמים שונים לאחיות שהמומלץ מבניהם הוא נרסינג קייר.

ניתן להתאים גם כפכפים פתוחים וגם סגורים.

המחיר של כפכפים אורטופדים בהזמנה אישית נקבע על פי ההתאמות אותם מבצעים בכפכפים, חומרי הגלם והעבודה. ניתן להשוות מחירים לאחר אבחון ומדידה בין מכוני האורטופדיה השונים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית