מדרסים אורטופדיים מחירים

מדרסים אורטופדיים מחירים
מדרסים אורטופדיים מחירים

כל המדרסים מותאמים לצרכים שלכם מרוכזים במקום 1!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מדרסים אורטופדיים מחירים במבצע

כאשר משוטטים באינטרנט בחיפוש אחר מכונים אורטופדיים בהם ניתן לרכוש מדרסים אורטופדיים מחירים מצחיקים קופצים בהודעות מרשימות וצבעוניות כמו 1+1, מבצעי החודש, 750 ₪ במקום 2,400 ₪ וכד'.

הסיכוי לקבל במקומות אלו מדרסים אורטופדים איכותיים הוא קלוש מכיוון שאיכות עולה כסף ואין מתנות בחינם. כלומר, מישהו מנסה לעשות מניפולציות על הלקוחות כדי להרוויח.

במקרים כאלו אסור לשחק עם הבריאות. זו אחת הסיבות העיקריות שיש לקבל המלצות ממכרים שהתנסו, מהאורטופד או רופא המשפחה, מחוות דעת של אנשים בפורומים ובקבוצות חברתיות בפייסבוק או בטלגרם ולא להיות פיתיון לנוכלים.

 

ממה מושפעים מחירי המדרסים?

כאשר מדובר על מדרסים אורטופדיים מחירים הם חלק מהפונקציות שמשחקות תפקיד כמו כל מוצר אותו רוכשים. ביחד עם זאת יש לקחת בחשבון שהם מושפעים מגורמים שונים.

  • מנח כפות הרגליים להתאמת מדרסים בשיטה איכותית
  • חומרי הגלם מהם מייצרים את המדרסים
  • תקופת האחריות
  • מספר השכבות במדרס והמשקל שלו
  • התאמתו של המדרס לסוג הנעל
  • מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת

 

מדרסים אורטופדיים מחירים מושפעים מחומרים ושיטות מדידה

לשלם עבור מדרסים אורטופדיים מחירים יקרים ולקבל סחורה ירודה אינם מקובלים על אף אחד. לכן יש לבדוק קודם כל את סוג החומרים והאיכות שלהם בין אם אלו חומרים מהם מיוצרים המדרסים ובין אם אלו חומרים באמצעותם מודדים את כפות הרגליים.

למשל, בסיטואציה מסוימת מגיעים למכון המודד את כפות הרגליים בקצף שהוא חומר מאוד זול והכי פחות מדויק ולאחר מכן מייצר מדרסים מחומרים תרמו פלסטיים זולים, לא תהיה הצדקה למחיר היקר.

לעומת זאת, למקום בו מודדים את כפות הרגליים בתחבושות גבס או באמצעים ממוחשבים מדויקים ומוכרים מדרסים מקרבון גרפיט או מחומרים טבעיים אחרים תהיה הצדקה למחיר.

 

מדרסים אורטופדיים מחירים מושפעים ממקצועיות ועבודה

מחיר מדרסים אורטופדיים מושפע ממקצועיות ועבודה מהמאבחן ועד הטכנאי שמייצר את המדרסים. כלומר, הידע התיאורטי, המומחיות והידע המעשי הם פקטורים של איכות ואיכות עולה כסף.

כאשר נכנסים למכון אורטופדי רואים את ההבדל בין מכונים של חאפרים למכונים מקצועיים כבר באבחון. באבחון שואלים שאלות מכוונות שיגדירו את הצרכים של הלקוחות ועורכים בדיקה ויזואלית וסריקה ידנית וממוחשבת.

הבדיקה לא לוקחת 5-10 דקות. זהו עסק רציני הקשור לבריאות ומחייב בדיקה מקיפה של הליקויים האורטופדים. לפיכך, כשמדובר על מדרסים אורטופדיים מחירים צריכים להיות ריאליים בהתאם למקצועיות.

 

מדרסים אורטופדיים מחירים מושפעים משירות לקוחות ואחריות על הסחורה

מדרסים אורטופדיים מחירים כוללים ביקורות

כמו בכל חנות המוכרת סחורה, כשמדובר על מדרסים אורטופדיים מחירים מושפעים מתודעת השירות וההתייחסות ללקוחות. למשל מקום בו עשו עבודה מצוינת והתאימו מדרסים לצרכים הספציפיים של הלקוח בשיטת ייצור מתקדמת ובמחירים שפויים, יתנו אחריות על המדרסים.

האחריות לא רק באה לידי ביטוי בתעודה המקנה תיקונים למשך תקופת האחריות, אלא כוללת ביקורות ומעקב לאחר שהלקוחות מקבלים את המדרסים. לקוח שהתנסה כחודש במדרסים מוזמן לביקורת על מנת לבצע התאמות ותיקונים ולא ננטש לאחר ההנפקה שלהם.

 

מדרסים אורטופדיים מחירים כוללים תקופת אחריות

מחירי מדרסים אורטופדיים כוללים את תקופת האחריות כאשר מדובר על מקום המעניק אחריות תיקונים ליותר משנה. בכל מקום בו קונים מוצרים שונים תמיד האחריות היא לשנה ומקסימום לשנתיים.

במכונים אורטופדיים איכותיים נותנים גם תקופה של 3-5 שנות אחריות. חשוב לדעת שיש תקופת אחריות ארוכה, סימן שהמוצר איכותי ולא רק כשמדובר על מדרסים אורטופדיים.

 

התאמת המדרסים לסוג הנעליים

לשלם עבור מדרסים אורטופדיים מחירים מוצדקים תלוי גם בסוג הנעליים אליהן רוצים להתאים את המדרסים. כלומר, נניח ורוצים להתאים מדרסים לנעליים אלגנטיות צרות המחייבות התאמות מיוחדות במדרסים על מנת שיהיו דקים ויכנסו לנעליים, וביחד עם זאת יכללו את כל החומרים הנותנים מענה לבעיות האורטופדיות. לפיכך, תמחור המדרסים נקבע בהתאם למורכבות הנעליים ולמורכבות הבעיות האורטופדיות.

 

התאמת המדרסים לבעיות אורטופדיות

כאשר מדובר על מדרסים אורטופדיים מחירים זולים או יקרים יינתנו בהתאם להתאמות שיש להכניס למדרסים ובהתאם למספר השכבות ולמשקלם. ככל שיהיו עבים יותר, עם מספר שכבות רב, הם יהיו יקרים יותר.

למשל, חולי סוכרת שצריכים להתאים מדרס לכף רגל סוכרתית יצטרכו מדרס רב שכבתי עם חומרים מרככים ומרופדים שיעלה יותר ממדרס דק וקשיח המתאים לספורטאי הרוכב על אופניים וצריך תמיכה על מנת שכפות רגליו לא יירדמו ברכיבה.

ניתן לרכוש מדרסים במכונים שבהסדר עם קופות החולים בהשתתפות עצמית כנגד הפניה מאורטופד או לבדוק זכאות למדרסים בחינם דרך הביטוח הלאומי.

לא. יש להגיע לאבחון ובדיקה של כפות הרגליים ורק לאחר מכן מקבלים הצעת מחיר.

על פי המלצות, מוניטין, הצלחות מוכחות, מקצועיות, ניסיון ואמינות.

חשוב להגיע לביקורת ולעשות תיקונים והתאמות נוספות בגדר האחריות שלהם.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית