מדרסים לנעליים אלגנטיות

מדרסים לנעליים אלגנטיות
מדרסים לנעליים אלגנטיות

הזמינו מדרסים בהתאמה אישית וטפלו בכאב שלכם!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מדוע חשוב שיהיו מדרסים לנעליים אלגנטיות?

לכל אדם יש את הסטייל וסגנון הלבוש האופייני לו בין אם מדובר על בגדים אלגנטיים ובין אם על נעליים אלגנטיות. ביחד עם זאת, נעליים אלגנטיות לא צריכות להגביל אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות או בריאותיות. הם גם לא צריכים להסתפק בנעליים אורטופדיות ואלגנטיות מסוג אחד.

כיום יותר מתמיד ניתן להתאים מדרסים לנעליים אלגנטיות שיקלו על הסובלים מבעיות שונות, יפחיתו כאבים ויאזנו את העומס על כפות הרגליים גם כשיוצאים לאירועים ובילויים בערב וגם אם נועלים נעליים אלגנטיות לעבודה.

 

מדרסים לנעליים אלגנטיות לא מותאמות

בדרך כלל רוכשים נעליים אלגנטיות על פי היופי ופחות על פי הנוחות. גברים ונשים הרואים את הנעליים בחלון הראווה מתפתים לרכוש אותם מבלי לחשוב על הנוחות גם כשהם מודדים אותן ועל פניו הן נראות מתאימות.

לבסוף, לאחר ניסיונות ספורים הם מגלים שקשה להלך איתן, שהן יוצרות לחץ על כפות הרגליים וגורמות לכאבים במיוחד אם ישנם ליקויים אורטופדיים הקשורים למנח כפות הרגליים שיש לתקן.

לרוב הנעליים אלגנטיות יש סוליה קשיחה שמשפיעה על היציבות וגורמת לחוסר נוחות. מדרסים לנעליים אלגנטיות ישפרו את הלחץ ואי הנוחות.

 

מתי צריך מדרסים לנעליים אלגנטיות?

מדרסים לנעליים אלגנטיות צריכים להיות יעילים לבעיות אורטופדיות כמו:

  • שברי מאמץ
  • כף רגל סוכרתית
  • דורבן
  • עיוותים בכפות הרגליים
  • כפות רגליים עם אצבעות פטיש
  • כפות רגליים הפונות פנימה או החוצה
  • רגל אחת קצרה יותר
  • מחלות מפרקים
  • שלפוחיות או יבלות
  • דלקות וזיהומים
  • כאבי גב, ברכיים וקרסוליים
  • הלוקס ולגוס
  • פלטפוס
  • קשת גבוהה

 

מה מייחד מדרסים לנעליים אלגנטיות?

מדרסים לנעליים אלגנטיות הם עדינים, דקים, קלים ורכים על מנת לשמור על הנוחות ולא להתבלט בנעליים האלגנטיות. חשוב שלא יהיו מסורבלים או כבדים עם הרבה שכבות ושישפרו ויתקנו את מנח כפות הרגליים.

מדרסי נעליים אלגנטיות מסייעים להפחית עומסים על כפות הרגליים ומאזנים את העומס בחלוקה שווה בין שתי הרגליים שגורמים לגוף להיות יציב עם שיווי משקל ויכולת לבלום זעזועים.

כאשר מדרס לנעל אלגנטית תומך בצורה מסיבית בכף הרגל הוא מונע מעידות וכתוצאה מזה גם חבלות, פציעות וכאבים מיותרים. כך המדרסים יקלו על השרירים, העצמות, הרצועות והגידים לא רק בכפות הרגליים אלא גם בקרסוליים, בברכיים, בשוקיים ובירכיים.

 

מדרסים מותאמים שלא תופסים מקום

כאשר מבצעים התאמת מדרסים לנעליים אלגנטיות צריך להקפיד שלא ימלאו את הנעליים. הם צריכים להיות 3/4 מאורך הנעל, דקים בעובי של 1.5-2.5 מ"מ על מנת שיהיו קלים ולא יתפסו מקום. כמובן שאנשים עם כפות רגליים רחבות יצטרכו מידות אחרות של מדרסים שיתאימו לנעליים האלגנטיות הרחבות שלהם.

כאשר עושים התאמה אישית של מדרסים לוקחים בחשבון את המידות על פי צורת ומבנה כפות הרגליים ומבצעים התאמות לבעיות האורטופדיות על פי הצורך ולכן ייתכן שעובי המדרסים יהיה שונה מהסטנדרט.

 

מדרסים לנעלי עקב אלגנטיות

נשים רבות הרוצות להיראות במיטבן ולפתור ליקויים אורטופדים או כאבים אחרים איתן הן מתמודדות בשל העקבים, ימצאו מענה אופטימלי בהתאמת מדרסים לנעליים אלגנטיות עם עקבים.

נעלי עקב שגובהן גדול יותר מ-4 ס"מ שנועלים אותן לאורך זמן או בתדירות גבוהה במשך היום עלולות לגרום לעיוותים כמו אצבעות פטיש או דורבן ולהסב כאבים רבים לכפות הרגליים ולגב בסופו של יום.

התאמת המדרסים מסייעת לחלק את הלחץ של העקבים באופן שווה על כפות הרגליים. בנוסף, כשבוחרים נעלי עקב מדגם צר בקדמת הנעל, האצבעות מתכווצות ואין להן מספיק מקום לנוע בנעליים ולהתאוורר. המדרסים יסייעו לריווח שלהן ולאוורורן על מנת שלא יימחצו ויכאבו.

 

מה עושים בהתאמה אישית של מדרסים?

התאמה אישית של מדרסים לנעליים אלגנטיות צריכה להיות מדויקת ומדוקדקת. לכל אדם יש צורה שונה ומנח שונה וכמו כן לא כל רגל של אדם ספציפי דומה לרגלו השנייה.

זו הסיבה שישנן שיטות מיוחדות להתאמת המדרסים. שיטה אחת היא על ידי מידות גבס הנלקחות באמצעות גיבוס כפות הרגליים, שיטה אחרת היא על ידי הטבעת כפות הרגליים בספוג או בתבנית קצף.

אלו שיטות קצת מיושנות. כיום במרבית המכונים האורטופדיים עברו לסריקה ממוחשבת של כפות הרגליים המעבירה נתונים מדויקים על מנת לבנות דגם אותו ניתן להדפיס במכונת הדפסה בתלת ממד או באמצעות מכונת כרסום.

ברוב המכונים האורטופדים הבדיקה אינה עולה כסף והיא כוללת אבחון וסריקת כפות הרגליים.

טכנאי מדרסים מיומן ומקצועי.

זוהי התאמה למבנה האנטומי של כפות הרגליים והמנח שלהן על מנת לייצר מדרסים מדויקים ויעילים לבעיות ספציפיות של כל מטופל.

מדרסים בהתאמה אישית יוכלו לסייע לך להוריד את הלחץ שגורמות הנעליים האלגנטיות.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית