מדרסים חומרים: ממה עשויים מדרסים?

מדרסים עשויים ממגוון חומרים, בהתאם לסוג המדרס ולשימוש המיועד. החומרים הנפוצים ביותר הם: פולימרים, גומי, קצף, ג’ל, שעם, פיברגלס ופוליאסטר. חומרי המדרסים מהווים חלק חיוני בשמירה על נוחות ותמיכה בכפות הרגליים. חומרים שונים מציעים רמות שונות של ריפוד, גמישות, בלימת זעזועים ועמידות. מפולימרים דרך גומי ועד קצף, ישנן אפשרויות רבות בכל הנוגע למדרסים שיכולים לעזור לשמור על נוחות ותמיכה, בכל פעילות ספורטיבית או בעיה רפואית. המומחים של אינסול מדרסים מסבירים באילו חומרים משתמשים לייצור מדרסים. המשיכו לקרוא

באילו חומרים משתמשים לייצור מדרסים?

ניתן לייצר מדרסים לנעליים ממגוון חומרים, בהתאם לשימושם המיועד ולהעדפות היצרן. להלן כמה מהחומרים הנפוצים ביותר המשמשים עבור מדרסים לנעליים:

קצף

קצף הוא חומר קל משקל. ריפוד קצף משמש בדרך כלל עבור מדרסים קלים וגמישים לנעליים. יש גם הבדל ברמת צפיפות הקצף, המספק רמות שונות של תמיכה ונוחות.

ג'ל

מדרסי ג'ל עשויים מחומר רך וגמיש התואם את צורת כף הרגל. ג’ל הוא חומר המספק ריפוד מעולה ובלימת זעזועים ברמה גבוהה. מדרסי ג'ל שימושיים במיוחד עבור אנשים המבלים זמן רב על הרגליים או סובלים מכאבי רגליים או ברכיים.

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

שעם

שעם הוא חומר טבעי ובר קיימא המשמש לעתים קרובות במדרסי נעליים מתקדמים. הוא קל משקל ומספק בלימת זעזועים מעולה, כמו גם מנדף לחות ואנטי בקטריאלי.

עור

מדרסי עור עמידים ונושמים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור נעלי עקב אורטופדיות ונעליים אורטופדיות אלגנטיות. ניתן להכין אותם ממגוון סוגי עור, כגון עור כבש או עור פרה.

חומרים סינתטיים

ניתן לייצר מדרסים גם מחומרים סינתטיים כמו פוליאסטר, ניילון או גומי. חומרים אלה יכולים לספק תכונות מנדפות לחות ואנטי-בקטריאליות מצוינות. חומרים סינטתיים משמשים לעתים קרובות בנעלי ספורט והנעלה אורטופדית אחרת.

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מדרסים חומרים – סיכום והמלצות

לסיכום, ניתן לייצר מדרסים לנעליים ממגוון רחב של חומרים, ובחירת החומר תלויה בצרכים הספציפיים של הנועל ובסוג הנעל לה מיועד המדרס. המומחים של אינסול יודעים כיצד להתאים את סוג החומר לצורך של המטופל באופן אופטימלי ומותאם אישית.

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים! חייגו עכשיו לאינסול מדרסים: 077-997-3016

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית