מדרסים לספורטאים מחיר

מדרסים לספורטאים מחיר
מדרסים לספורטאים מחיר

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מדרסים לספורטאים מחיר הוגן

כאשר מדובר על מדרסים לספורטאים מחיר מדרס צריך להיות הוגן ואין להתפשר על איכותו. ספורטאים בתחומים שונים סובלים בעת האימונים או המשחקים מכאבי גב, ברכיים ורגליים הנובעים מעומס רב על כפות הרגליים בשל המאמץ הניכר ומשקל גופם.

כאשר אין חלוקה שווה של העומס על שתי הרגליים ובלימת זעזועים טובה כדי שיהיו יציבים, איכות האימון נפגמת והם מפתחים דלקות, יבלות וכאבים. לעיתים הכאב נובע גם ממנח כפות רגליים לא תקין, ליקויים אורטופדים כמו פלטפוס, קשת גבוהה, דורבן ועיוותים שונים בכפות הרגליים.

לעיתים הכאבים מתמקדים בטכניקה לא נכונה של סוג הספורט. לפיכך, רוב הספורטאים יזדקקו למדרסים בשלב מסוים ויחפשו את האיכותיים עם המחיר ההוגן ביותר.

 

מדרסים לספורטאים מחיר – כיצד הוא מורכב?

מדרסים לספורטאים מחיר הייצור

כאשר מתאימים מדרסים לספורטאים מחיר הייצור הוא חלק ניכר מהתמחור. אצל רוב היצרנים עלות חומרי הייצור תעלה בין 50-200 ₪.

זמן העבודה על המדרסים לוקח כ-3 שעות ויותר במידה ובונים דגם של כפות הרגליים עם תחבושות גבס ובודקים שהגבס יושב היטב על הרגליים. לפיכך, כאשר מייצרים מדרסים לספורטאים מחירו של כל מדרס יקבע על פי העבודה והזמן שלוקח לבנות אותו.

 

מדרסים לספורטאים מחיר כולל

ישנם מכונים העובדים בשיטות מדידה אחרות הכוללות הטבעת כפות הרגליים בספוג, קצף או בשיטות ממוחשבות. גם פרמטר זה נלקח בחשבון במקומות מסוימים.

אם כן, חישוב סופי של מדרסי ספורטאים מחיר כולל כל הפרמטרים ינוע בין 800-1,800 ₪. יותר מכך זו תהיה הגזמה. לאור העובדה שרוב מדרסי הספורטאים הם ביומכניים קשיחים ודקים אין צורך להגזים במחיר ולדרוש יותר מ-2,000 ₪ עליהם.

 

שיווק מדרסים לספורטאים מחיר תחרותי

לאור המודעות הרבה של יותר ויותר ספורטאים לכך שמדרסים יסייעו להם בצורה הטובה ביותר, חלה תחרות בשוק יצרני המדרסים והמשווקים השונים הן מבחינת האיכות והן מבחינת המחיר.

כאשר מדובר על מדרסים לספורטאים מחיר הוא חלק משמעותי אותו הספורטאים לוקחים בחשבון לא פחות מהאיכות. הם יעדיפו את המחיר הזול ביותר באיכות הטובה ביותר ולכן התחרות בין היצרנים טובה עבורם.

ישנם גם ספורטאים המקדמים מכירות של עסקים המייצרים מדרסים בהתאמה אישית ומקבלים בחינם את המדרסים שהם מפרסמים. ספורטאים אחרים שרואים את הפרסום נמשכים לגימיקים הללו מבלי לדעת האם אכן המדרסים איכותיים.

 

כיצד בוחרים מקום להתאמת מדרסים לספורטאים מחיר ריאלי וסביר?

כפי שנאמר, כאשר פונים למכון אורטופדי להתאמת מדרסים לספורטאים מחיר הוא פקטור משמעותי. כיצד יודעים אם זהו מחיר סביר וסחורה איכותית?

  • שירות לקוחות זמין הכולל בדיקות וביקורות
  • המלצות של מכרים, אורטופד, רופא משפחה, פורומים או קבוצות חברתיות ברשת
  • בדיקת ההסמכה של המכון לייצור מדרסים
  • מכון הקובע פגישה לצורך אבחון מקיף ומדידות
  • איכות ומקצועיות של המדרסן
  • שימוש בחומרים איכותיים
  • אחריות לתקופה ארוכה

 

מה כולל האבחון למדרסים בהתאמה אישית?

כאשר מדובר על מדרסים לספורטאים מחיר סביר כולל אבחון מקיף בו תיערך בראש ובראשונה בדיקה אורטופדית מקיפה. הספורטאי יקבל שאלון למילוי צרכים והוא ייבדק על מסלול הליכה.

בנוסף, תתבצע הערכה של מנח כפות הרגליים והבדלי אורך ביניהן, חלוקת לחצים, בדיקה מקיפה של טווח התנועה, בדיקת הצרכים האינדיבידואלים של הספורטאי לפי סוג הספורט אותו הוא עושה, סוג הנעליים והכאבים מהם הוא סובל.

 

מה כוללת מדידה יסודית לספורטאים?

כאשר מתאימים מדרסים לספורטאים מחיר סופי יכלול גם את שיטת המדידה. ישנם מכונים אורטופדים המנסים להרשים את הספורטאים בבדיקות ממוחשבות בתלת ממד ומעלים עבורן את המחיר.

לפיכך, אין להתפתות אחר גימיקים שונים ולבצע מדידות מיותרות שלא יועילו. בניגוד לכך, תחבושות גבס הן הצורה המדויקת ביותר שיכולים לקבל כדגם למבנה וצורת כפות הרגליים והן יהיו פחות יקרות מהמדידה הממוחשבת.

 

האם כל הספורטאים צריכים מדרסים?

באופן כללי מי שזקוק למדרסים הוא מי שסובל מכאבים, ליקויים אורטופדים ותפקוד חלש בכפות רגליו בשל בעיות בריאותיות או תפקודיות. למשל, רץ הסובל מסוכרת ירצה למנוע פצעי לחץ ויצטרך להתאים מדרסים.

רוכב אופניים שכפות רגליו פונות כלפי חוץ או פנים יצטרך לתקן את המנח שלהן. שחקני כדור הסובלים מדלקות בכפות הרגליים בגידים או ברצועות יצטרכו להתאים מדרסים.

אין ספק שכאשר מתאימים מדרסים לספורטאים מחיר הוא לא הדבר היחידי שיש להסתכל עליו, אלא מענה לצרכים רלוונטיים.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית