מי זקוק למדרסים?

כיצד תדעו אם אתם זקוקים למדרסים? ישנם מצבים רפואיים רבים שמצריכים מדרסים. אבל לא רק, יש למדרסים שימושים נוספים, כמו מניעת פציעה, התאמת כף הרגל לנעל בצורה מיטבית וגם הגברת הנוחות והיציבות של מנח הגוף. במאמר זה, נבדוק סוגים שונים של בעיות בכף הרגל הנגרמות על ידי נעילת נעליים לא נכונות. כמו כן, נדון בשאלה: מי זקוק למדרסים? ואיך הצוות המקצועי והסבלני של אינסול מדרסים יכול לעזור לכם לבחור את המדרסים האופטימליים למצב כף הרגל שלכם?

למה צריך מדרסים? הסיבות הנפוצות

אם אתם סובלים מבעיה בכף הרגל, מדרסים יכולים להיות דרך מצוינת לעזור לכם לחזור ליהנות מהפעילויות האהובות עליכם. במאמר זה, אנו הולכים לחקור את הסיבות הנפוצות שמצריכות מדרסים. כאמור, מדרסים הם חלק חיוני בתוך הנעל שלנו, הם מספקים ריפוד נוסף ותמיכה לכפות הרגליים. המדרס הוא הדבר הראשון שעליכם לקחת בחשבון, כאשר אתם קונים נעל. הוא יקבע אם יהיה לכם נוח בנעליים או לא. הנה כמה מהסיבות העיקריות לכך שאנשים צריכים מדרסים:

פלטפוס (פס פלנוס) או אולפוס

אנשים שיש להם פלטפוס, קריסת קשת רוחבית, אלו סובלים מכף רגל שטוחה, כאשר חסרות בכף הרגל רצועות מסוימות הקשורות לעקב. לאור זאת, הקשת אינה מייצבת את כף הרגל. מה שגורם לשחיקת המפרקים סביב העקב ולכאבים, לאור איבוד חלק מגמישות כף הרגל. לעומת זאת ישנם אנשים הסובלים מאולפוס (קשת גבוהה) שזקוקים לשיטוח הקשת. זכרו שמנח לקוי של כף הרגל יכול לגרום גם לכאבי גב וברכיים.

כאבים ברגליים הנגרמים מעמידה ממושכת

יכול להיות שהסיבה שבגללה יש לכם כאבים ברגליים נובעים מעמידה ממושכת או מהליכה על משטחים קשים לפרקי זמן ארוכים כמו רצפות שיש או בטון. במקרים אלו חשוב שיהיה לכם בתוך הנעל מדרס עם בולם זעזועים שיעזור לרכך את המשטח שאתם עומדים עליו לאורך זמן. כך גם אפשר לרכוש אצלנו באינסול מדרסים, גם מדרסים לחיילים הנדרשים לעמידה ממושכת בתנאים קשים.

מדרסים למי שסובל מכאבים בכף הרגל

למדרסים זקוקים אנשים שסובלים מכאבים בכף הרגל, גב תחתון וגם ברכיים. אם יש בריאות ירודה בכף הרגל, הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון בעת רכישת נעל הוא המדרסים. המדרס יקבע אם יהיה לכם נוח והאם תרגישו שיפור ברמת הכאב.

מדרסים לעוסקים בענפי ספורט

אם אתם עוסקים בפעילות גופנית מרובה, מדרסים לריצה יכולים להיות מעולים עבורכם ולהקל על פעילויות הספורט שאתם עושים. כמו כן, אם אתם זקוקים למדרסים עם בולמי זעזועים המפחיתות כאב ומשמרים תחושת נוחות בעת הריצה.

מדרסים אם יש בליטה בכף הרגל שגורמת לאי נוחות

אם צורת כף הרגל שלכם שונה ומצריכה התאמות נדרשות למצבים רפואיים שונים, מדרסים מותאמים אישית יכולים בהחלט לסייע ולהתאים את הנעל ואופן המדרך, לצורת כף הרגל כך שייתן מענה לבעיה הרפואית ממנה אתם סובלים. כך למשל, מדרסים יכולים לעזור לסובלים מעצם בוהן בולטת (הלוקס וולגס).

מדרס עוזר למנוע החמרה של בעיות בכף הרגל

הליכה, עמידה וריצה בנעליים הלא נכונות עלולות להוביל לבעיות חמורות בכף הרגל. הסיבה לכך היא שהנעליים הלא נכונות עלולות להפעיל לחץ רב על כפות הרגליים ולגרום להן לאי נוחות.

מדרסים עבור חולי סכרת ונזקים בכלי הדם

אם אתם סובלים מסכרת ומנזקים בכלי הדם, מדרסים טובים בהחלט יכולים לעזור לכם לשמור ולשמר את כף הרגל במצב רפואי טוב יותר, מאשר אם הייתם מוותרים על דרסים. אצלנו בסניפי אינסול תוכלו לרכוש מדרסים לכף רגל סכרתית ולמצבים נוספים בכלי הדם, המצריכים שמירה יתרה והגנה על כף הרגל שלכם. בנוסף, המדרסים מאפשרים זרימת דם טובה יותר.

מדרסים לצורך טיפול מונע

ישנם מדרסים שניתנים לצורך טיפול מונע, מגיעים אלינו לאינסול מדרסים אנשים שאין להם בעיה רפואית המצריכה מדרסים, אבל הם מבינים שכדי לשמור על הגוף שלהם, כדאי שישתמשו במדרסים לפני שהבעיה מתחילה. לכן חשוב להשתמש במדרסים כטיפול מונע לצורך הגנה ותמיכה.

כיצד לבחור את המדרסים המתאימים לצרכים שלך

בחירת המדרסים הנכונים היא משימה לא פשוטה. כיוון שצריך לקחת בחשבון מספר גורמים, כמו: מידת הנעל, צורת כף הרגל, המשקל והבעיה הרפואית או הסיבה שבגינה אתם צריכים מדרסים. הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לאבחן את כף הרגל, למדוד את כפות הרגליים ולהוציא תבנית גבס מהמדידה. לאחר מכן אפשר להשתמש בתבנית, על מנת למצוא את המדרס שיהיה מושלם עבורך. עם אבחון כף הרגל, נשאלות השאלות, האם תרצו עקב גבוה או נמוך? איזה סוג מדרסים יותר מתאים לכם? שתי שכבות? שלוש או ארבע? האם אתם זקוקים למדרסים אורטופדיים? מדרסים ביומכניים? או מדרסים בהתאמה אישית. כך למשל, אם אתם בעלי משקל כבד, שקלו להשתמש במדרס עבה יותר, להפחתת השחיקה. לבעלי כפות רגליים רחבות, עדיף לעלות מידה או שתיים במידת הנעליים, כדי שהמדרסים יכנסו לתוכם, ועדין מידת הנעל תתאים לגודל כף הרגל. כמו כן, עדיף לרכוש מדרס גמיש שיאפשר חופש תנועה לכף הרגל. אז אם אתם סובלים מבעיות בכף הרגל, כאבים בעקב, כאבי גב או ברכיים, אתם בהחלט זקוקים למדרסים.

למי כדאי להגיע לסניפי אינסול מדרסים?

אם אתם סובלים מבעיות רפואיות, כמו: פלטפוס – קשת שטוחה, אולפוס – קשת גבוהה, קריסה חיצונית או פנימית של כף הרגל, דורבן, כאב בכריות כף הרגל או בעקב, עצם בוהן בולטת (הלוקס וולגס), מורטון נוירומה, גמישות יתר של כף הרגל הגורמת לקריסה נקעים חוזרים וכו‘. מגיע לכם רגליים שלא כואבות. בחרו לעצמכם את המדרסים הנכונים!

אל תתנו לכאב להכתיב לכם את היום, הזמינו מדרסים! חייגו עכשיו: 077-997-3016

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית