נעליים אורטופדיות גרמניות

נעליים אורטופדיות גרמניות
נעליים אורטופדיות גרמניות

כל המדרסים מותאמים לצרכים שלכם מרוכזים במקום 1!

חייגו עכשיו: 077-997-3016

מהן נעליים אורטופדיות גרמניות?

נעליים אורטופדיות גרמניות הן המותג הנמכר בכל אירופה ובישראל כמוצר מדף בכל המידות. לנעליים אלו יש מדרס נשלף המותאם למידת הנעליים והוא בנוי עם תמיכה לקשת, סוליה רחבה ובולם זעזועים המונע מעידות.

ניתן להשיג אותם גם כסנדלים או כפכפים עם רפידות נשלפות. כפי הידוע הגרמנים מדקדקים לפרטים הקטנים במוצרים שלהם ועל אחת כמה וכמה כשהם קשורים לפתרונות אורטופדיים.

 

למי מתאימות נעליים אורטופדיות גרמניות?

נעליים אורטופדיות גרמניות הן שם דבר מבחינת האיכות והמוניטין. הן מתאימות לגברים ונשים בכל גיל. ניתן לשלוף מהן את הרפידות ולהתקין מדרסים בהתאמה אישית למידות כפות הרגליים או להסתייע ברפידות של נעלי האורטופדיה הגרמניות. בנוסף, ניתן לרכוש אותן בדגמים אלגנטיים לערב או בדגמים ספורטיביים וליהנות מתמיכה חזקה לכפות הרגליים.

 

מה היתרונות והחסרונות של נעליים אורטופדיות גרמניות?

היתרונות של נעליים אורטופדיות גרמניות

נעליים אורטופדיות גרמניות הן מותג ומותגים מוכרים. אנשים אוהבים לראות מה הם מקבלים ובוחרים בנעליים יפות, מעוצבות, בצבעים העדיפים עליהם ובדגמים החביבים עליהם.

מעבר לכך, נעל אורטופדית גרמנית היא נעל נוחה ואיכותית העשויה מחומרי גלם המסייעים לבעיות אורטופדיות. אך היתרון הבולט הוא היכולת להוציא את הרפידה ולעשות שימוש במדרס מותאם ובמידת הצורך.

 

החסרונות של נעליים אורטופדיות גרמניות

החיסרון היחידי המותג הגרמני הוא שאין אלו נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית. כאשר רוצים לפתור בעיות אקוטיות כמו עיוותים, דורבן, פלטפוס, קשת קמורה, נוירומה, תסמונת הרגל הקצרה וכד', חשוב לבצע התאמה אישית באמצעות גבס ולייצר נעליים המותאמות למבנה ולצורת כפות הרגליים באופן מדויק.

ידוע ששתי הרגליים אינן זהות אחת לשנייה ולכן ישנה חשיבות רבה להתאמה אינדיבידואלית ולא לרכישה של מוצר מדף למרות שזהו מוצר איכותי כשמדובר על נעלי נוחות.

 

כיצד נעליים אורטופדיות גרמניות תורמות לעוסקים בספורט?

נעליים אורטופדיות גרמניות משמשות אנשים רבים העוסקים בפעילות גופנית בשל בולם הזעזועים האיכותי, התמיכה והיציבות שהן מעניקות לגוף. ניתן לבחור בנעלי ריצה או הליכה ולהתאים להן מדרסים אורטופדיים בהזמנה אישית. הנעליים מסייעות להפחתה של כאבי גב, ברכיים או קרסוליים כתוצאה מהפעילות הספורטיבית כיוון שיש להן יכולת טובה לאזן את משקל הגוף בין שתי הרגליים ולהפחית כאבים.

 

התאמת מדרסים אורטופדיים

כאמור במותג כמו נעליים אורטופדיות גרמניות ניתן להתאים מדרסים על פי מידה בהתאמה אישית. המדרסים יוסיפו לתמיכה, ליציבות, לאיזון, לשיכוך הכאבים ויסייעו בתיקון מנח הרגליים בהתאמה ספציפית למבנה וצורת כפות הרגליים של הלקוח.

את המדרסים מודדים בטכניקות שונות על מנת ליצור תבנית מדויקת של כפות הרגליים. כאשר פונים למכון האורטופדי מתאימים את המדרסים על פי הצרכים הרפואיים או מטעמי נוחות וכך ניתן לבנות את השכבות של המדרסים בהתאמה מלאה.

למשל, לאנשים עם רגל קצרה ניתן לייצר מדרס עם הגבהה, לאנשים הסובלים מדורבן ניתן לייצר שכבת ריכוך בעקב. המדרסים בשילוב המותג הגרמני יעניקו תמיכה כפולה שתסייע לכל הנדרש.

 

מה עדיף נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית או המותג הגרמני?

כאשר מדובר על נעליים אורטופדיות גרמניות ישנם הבדלים ברורים בינם לבין נעליים אורטופדיות בהזמנה אישית. הנעליים הגרמניות אינן מותאמות לצרכים הספציפיים של הלקוח ואינן תואמות למבנה ולצורת כפות הרגליים שלו. עם זאת, כשיש אפשרות להכניס אליהן מדרסים מותאמים אישית ניתן לפתור את הבעיה.

מצד שני, ישנם אנשים המעדיפים מותגים של נעלי איכות כייוון שהם נחשבים לאיכותיים ואף מסייעים לצרכים מסוימים. השאלה לגבי מה עדיף – נעליים בהתאמה אישית או נעליים גרמניות היא שאלה של העדפה אישית שכל אחד צריך לעשות בעצמו בהתאם לשיקולים הבריאותיים שלו והנחיצות שלו בנעליים מסוג כזה או אחר.

 

כיצד למנוע בעיות אורטופדיות בעתיד?

בגיל צעיר היציבה שלנו טובה למעט מקרים קיצוניים ובעיות אורטופדיות חמורות, אך ככל שחולף הזמן השרירים והמפרקים שלנו נשחקים ומשפיעים על היציבה. ישנה תופעה של דלדול עצמות, בריחת סידן, מאמץ שוחק ועוד.

נעלי נוחות כמו נעליים אורטופדיות גרמניות יכולות למנוע את ההישחקות הזו ולהמשיך ולייצב את הגוף על מנת למנוע בעיות עתידיות הקשורות לכפות הרגליים ולעמוד השדרה. נשים למשל, יכולות למנוע את ההישחקות על ידי הפחתה בהליכה עם נעלי עקב היוצרות לחץ וחוסר איזון על הרגליים.

 

על מנת לדעת את המחיר יש לבחור במכון אורטופדי את אחד המותגים של הנעליים הגרמניות.

ישנם מותגים ישראלים של נעלי נוחות אך הגרמניות נחשבות לאיכותיות. עם זאת בישראל מייצרים נעליים אורטופדיות כחול לבן בהזמנה אישית.

יש למדוד את הנעליים כדי לדעת מה מתאים. אחד המותגים המוצלחים הוא Waldlaufer.

נעליים גרמניות כמו Waldlaufer הן רחבות או נעלי ניו באלנס האמריקאיות אשר מתאימות את עצמן לצורת ומבנה הרגל יהיו מעולות לרגליים רחבות.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית