מדרסים – שאלות ותשובות

מאמר זה יענה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנושא מדרסים. מה זה מדרסים? איזה סוגי מדרסים קיימים? מה זה מדרס ביו מכני? מהי ההשתתפות של קופות החולים ברכישת מדרסים? מי צריך מדרסים? ועוד. המומחים של אינסול מדרסים עונים על כל השאלות שנשאלות על-ידי מי שזקוק למדרסים מסוגים שונים.

מדרסים – שאלות נפוצות

מה זה מדרסים?

מדרסים הם סוג של מכשיר אורתופדי המוחדר לנעל כדי לספק תמיכה, ריפוד ונוחות. מטרתו לפזר את עומס משקל הגוף על כפות הרגליים. על מנת שמדרס יעבוד כמו שצריך הוא צריך להיות ממוקם נכון בתוך הנעל. המדרס לא צריך להיות עמוק מדי או קצר מדי בתוך הנעל. הוא גם לא צריך להיות רחב או צר מדי עבור רוחב כף הרגל שלך. מדרסים יכולים לעזור להפחית כאבים בכף הרגל, למנוע פציעות ולספק תמיכה טובה יותר לקשת. הם יכולים גם לעזור לאנשים הסובלים מדלקת כף הרגל או מצבים אחרים בכף הרגל כמו סכרת, דורבן, פלטפוס וכו’, להשיג הקלה בכאבים ולשמור טוב יותר על כף הרגל.

מומלץ לרכוש מדרסים בהתאמה אישית, כיוון שהם צריכים להיות מותאמים במדויק לאנטומיה של כף הרגל של המטופל. ישנם גם מדרסים גנריים, שמתאימים לסוגים שונים של כפות רגליים, הם אינם מותאמים לבעיה ספציפית, לכן אין הם יעילים במיוחד, על אף מחירם הזול יחסית. כך שאם אתם עוסקים בספורט, סובלים מבעיה רפואית או עומדים לפרקי זמן ממושכים על הרגליים, כדאי שתחייגו אלינו עכשיו או השאירו פרטים והמומחים של אינסול מדרסים יתאימו מדרסים ישירות לבעיה ממנה אתם סובלים.

איזה סוגי מדרסים קיימים?

ישנם סוגים רבים של מדרסים: חלק מהמדרסים עשויים מקצף, שניתן לחתוך לצורה המדויקת של כף הרגל לנוחות מרבית. במקרים מסוימים, ניתן להסיר את המדרס ולשטוף אותו כדי להסיר חיידקים או חיידקים אחרים. מדרסים מסוימים עשויים מפלסטיק עם כיסוי בד. סוגי המדרסים משתנים לפי הצורך, תוכלו לרכוש מדרסים מסוגים שונים – מדרסים לספורטאים, מדרסים רפואיים, מדרסים אורטופדיים, מדרסים לחיילים, מדרסים לילדים ועוד.

מה זה מדרס ביו מכני?

מדרסים ביו מכניים מתמקדים בתנועת הרגל, הם משנים את צורת התנועה של כף הרגל. מדרסים אלו עשויים מחומר קשיח ומותאמים בצורה מדויקת לצורת כף הרגל, מדרסים ביו מכניים משמשים לבעיות כמו גמישות יתר, פלטפוס, קריסת קשת, חוסר יציבות ועוד.

מהי השתתפות קופות החולים ברכישת מדרסים?

כל חברי קופות החולים, ביחוד אלו שיש להם ביטוח מושלם, שיא וכו’ זכאים להנחה ברכישת מדרסים. * כמובן שיש לברר בקופת החולים שלכם לאיזו הנחה אתם זכאים. אולם, מדרסים בהתאמה אישית אינם זולים ולכן לרוב, קופות החולים מסבסדות רכישת מדרסים אלו, בהנחה והאורטופד שלכם מצדיק את העובדה שאתם זקוקים למדרסים. תוכלו לקרוא על כך באופן נרחב כאן: מדרסים מכבי, מדרסים מאוחדת, מדרסים כללית

מי צריך מדרסים?

רוב האנשים זקוקים למדרסים. אין ספק שהם משפרים ומשדרגים את איכות החיים, בטח ובטח אם אתם סובלים מבעיה אורתופדית או עומדים לפרק זמן ממושך. מדרסים מתאימים לכל הגילאים, תוכלו לרכוש בסניפים שלנו גם מדרסים לילדים, חיילים, ספורטאים. מומלץ להתאים מדרסים כטיפול מונע ולא לחכות שהבעיה הרפואית תתעצם.

כל כמה זמן צריך להחליף מדרסים?

ככלל, מומלץ לחדש את המדרסים אחת לשנתיים. תלוי כמובן במידת השחיקה שלהם, אם אתם עומדים הרבה על הרגליים, עוסקים בפעילות גופנית וכו’, יתכן ותצטרכו להחליף את המדרסים בתדירות גבוהה יותר. לאנשים שזקוקים למדרסים, מומלץ להמשיך ולהשתמש בהם כל ימי חייהם, רק להתאים אותם למצב הרפואי / האורטופדי המשתנה.

מדרסים – שאלות נפוצות – סיכום

במאמר זה השתדלנו לענות על השאלות הנפוצות בתחום המדרסים האורטופדיים והרפואיים. כמובן שיש להתייחס לכל מקרה לגופו ולהתאים את המדרסים לבעיה הספציפית שממנה אתם סובלים.

להתייעצות עם המומחים של אינסול מדרסים, חייגו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד או השאירו פרטים בטופס.

אינסול מדרסים - לוגו

לא נמאס לכם מהכאבים? עם המדרסים שלנו כל דריכה רכה כמו כרית!

מלאו פרטים עכשיו!

מדרסי ספורט: המדריך המלא

מה ההבדל בין מדרסים לספורטאים לבין מדרסים לריצה? מדרסים לריצה נבדלים בעיקר בהתאמתם לפעילות הספציפית